דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שרציתם לדעת על תוכנות להנהלת חשבונות חד צדדית 

מאת    [ 20/06/2010 ]

מילים במאמר: 438   [ נצפה 3642 פעמים ]

הנהלת חשבונות חד צדדית היא הנהלת חשבונות בה מתבצע רישום הכנסות והוצאות של העסק בלבד והיא מאפיינת בעליי מקצועות חופשיים ועסקים קטנים.

הנהלת חשבונות חד צדדית שונה מהנהלת חשבונות כפולה בכך שבה נרשמים רק ההוצאות וההכנסות בעסק בעוד שבהנהלת חשבונות כפולה נרשמות כל הפעולות הפיננסיות בעסק בשני חשבונות -  האחד למקור והשני לחובת השימוש כששניהם צריכים להימצא כל העת במאזן.

 

הנהלת חשבונות חד צדדית מתאימה לבעלי עסקים קטנים ולבעלי מקצועות חופשיים, ניתן לעשות זאת באמצעות רואה חשבון או באמצעות תוכנות לניהול חשבונות שמתעדכנות במשרדי החברה בלי שום צורך להתקין דבר מה אצלכם במחשב.

 

תוכנות לניהול חשבונות הן תוכנות נוחות לשימוש והן מאפשרות לנהל את כל חשבונות העסק דרך האינטרנט, להוציא תלושי משכורת, לשלם משכורות ולקבל דיווחים על התשלומים אותם יש לבצע לרשויות המס, למע"מ ולביטוח הלאומי.

 

בתחילה יש להתקין את המערכת במחשב, היא לא עולה כסף רב ודרכה ניתן לנהל את העסק בקלות, יש להזין את נתוני העסק, מתי פתחתם אותו, מספר העוסק ואת כל ההכנסות של העסק, כמו כן במהלך החודש יש להזין את כל הוצאות העסק.

 

היתרונות של תוכנות ניהול חשבונות חד צדדית הם רבים : הם מאפשרים פיצול תנועה חד צדדית (הוצאה ומע"מ ללא חשבון בזכות), פקודות להקלדה ביומן כגון נעילת שדה והגדרת ברירות מחדל הן גמישות, ההתאמות קלות (גם התאמה לא מאוזנת), ניתן לשלוח במייל ובפקס דו"חות ישירות מהתוכנה וגם ניתן להעביר את הדו"חות לאקסל, ישנן אפשרויות מתקדמות לאיתור פקודות יומן, ניתן לייבא ולייצא פקודות יומן ואינדקס כרטיסים לחשבשבת ולתוכנות אחרות, ניתן לתקן ולמחוק בקלות פקודות שכבר בוצעו וכו'.

 

יתרון גדול נוסף שיש לתוכנות אלו הוא קלות השימוש והלימוד למשתמשים חדשים, בדרך כלל בתוך התוכנה יהיו הסברים להפעלתה ויש גם עזרה מובנית שמאפשרת פיתרון בעיות ותמיכה בתוכנה עצמה.

 

תוכנות להנהלת חשבונות מאפשרות פעולות כגון הפקת מסמכים (גם באנגלית) ותיעוד פנים שכולל תעודת החזרה, תעודת משלוח, הפקדת שיקים ומזומן, חשבונית מס, חשבונית מס קבלה, חשבונית מס זיכוי, הצעת מחיר, הפקדת שוברי אשראי, הפקדת שיקים דחויים וחשבון עסקה.

 

כמו כן התוכנה מבצעת את הפעולות הבאות : ניהול כרטיסי לקוחות כולל חישוב יתרה לתשלום, ניהול מחירונים של פריטים, מעקב אחר הוצאת חשבוניות לזיקים דחויים, ניהול סטטוס מסמכי שיווק, בדיקת חשבונות מוגבלים, תנועות חשבוניות, ביטול מסמכים והחזרת שיקים, הפקת דו"ח מכירות, דיווח אחיד, חיובים תקופתיים, ניהול ספר קופה, עדכון שערי מט"ח, גיבוי לחומר ועוד.

 

ולסיכום : כשאתם בוחרים תוכנה לניהול חשבונות בדקו מה היא מציעה והאם כל השירותים להם אתם זקוקים נמצאים בה, כמו כן רצוי לשאול האם ישנה תקופת ניסיון שבסופה יוחזר אליכם כספכם במידה והיא לא תהיה נוחה לשימוש או שלא תהיו מרוצים ממנה, חברות רבות מציעות תקופת ניסיון של 60 יום ואף יותר.

 

 

 

 

 

 

רואה חשבון יורם שיפר הינו מהבעלים של משרד רואי חשבון זיו שיפר ושות' הנמנה עם 20 המשרדים הגדולים בארץ (לפי סקר "דן אנד ברדסטריט"). משרד רואי חשבון המשלב מקצוענות, ידע וקידמה טכנולוגית ברמת המיחשוב והשירותים המתקדמים לרבות שירותי אינטרנט מתקדמים, כגון: שירותי ניהול חשבונות לעצמאים, תוכנת הנהלת חשבונות באינטרנט עבור חברות ומוסדות ציבוריים, שירותי הפקת חשבוניות במייל ועוד. התרשמו וקראו עוד באתר: www.ucan2.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב