דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיפוץ דירה: המדריך המקוצר 

מאת    [ 20/06/2010 ]

מילים במאמר: 529   [ נצפה 2182 פעמים ]

מאז ומעולם האדם בחר להשקיע וליפות את סביבת מגוריו. על מנת לעצב מחדש את דירתו ולהופכה למקום שנעים יותר לחיות בו. אנשים עורכים שיפוץ גם כיום.  גם בימי קדם אנו מוצאים כי בני האדם השקיעו רבות ביופי ובעיצוב. אחת הדרכים לכך היתה שימוש באריחי קרמיקה. שימוש באריחי קרמיקה, אם בצורתם המודרנית – כאריחים תעשיתיים, אם כפסיפס ואם כאבני ריצוף, היה מאז ומתמיד חלק מעולם הבניה והעיצוב. כיום, הם עדיין מהווים חלק חיוני בשיפוץ בתים. כמעט ולא ניתן להעלות על הדעת שיפוץ דירה בלי להביא בחשבון שימוש ניכר באריחי קרמיקה.

אחד היתרונות הבולטים של אריחי הקרמיקה,אשר הפך אותם לחומר גלם כל כך מבוקש, כלומר, אתה מסוגל להשיג הרבה במעט כסף, ולהגיע לתוצאות מעולות. אבל בכל שיפוץ דירה אנו גם מנסים לפגוע כמה שפחות בסביבה ולהקפיד על שיפוץ דירה טוב וידידותי לסביבה. למי ששיפוץ דירה שכזה קרוב לליבו, בוודאי  ששילוב אריחי קרמיקה בשיפוץ הוא בכל מקרה הבחירה הטובה ביותר. אריחי קרמיקה ניתנים למיחזור, ומכיוון שהם עשויים רק מאדמה, אין חומר טבעי מהם. לא רק שהם מיוחדים ויפים , הם הופכים כל שיפוץ דירה לא רק לבעל "מראה טבעי יותר" אלא בעיקר לידידותי יותר לסביבה.

בשביל מי שמעוניין לשלב אריחי קרמיקה בשיפוץ דירתו, ההיצע הקיים כיום בשוק השיפוצים הוא עצום. יש אריחי קרמיקה בכל צבע, מכל סוג, ובגימורים וסגנונות שונים. אבל עם זאת, ניתן לחלק אותם לכמה סוגים עיקריים:

אריחים עם זיגוג: אריחים אלו עברו תהליך שהופך אותם לעמידים יותר וגם מקנה להם מראה מבריק ומיוחד. הם משמשים כיום, בשיפוץ דירה כתחליף במקום רצפות שיש או אבן. יש אריחים במראה טבעי, כך שבלי בחינה מקרוב אי אפשר לדעת כי אין מדובר באבן טבעית. ריצוף באריחים אלו הפך בימינו כמעט לנורמה בשיפוץ דירה.

אריחי פורצלן: אריחים אלו מובאים עם גימור פוליש, מחוספס או טבעי, והם יכולים לשמש גם ככיסוי קירות, כשמדובר בשיפוץ דירה פנימי, וגם בעיצוב החלקים החיצוניים של הבית. הם עמידים לנזקי מזג אויר, וגם אינם מתבלים בקלות. גם אריחים אלו משמשים כיום כמעט בכל שיפוץ דירה. חידוש ושיפוץ מראה של משטחים או קירות הוא עניין קל מאוד, בעזרת אריחים אלו.

אריחי מוזאיקה: אלו הם אריחים קטנים, והמיוחד בהם שהם משתלבים ויוצרים מראה ייחודי כמו של פסיפס. אריחים אלו יכולים להיות בגימורים שונים,עם זיגוג, וגם מפורצלן. גם הם מתאימים לשימוש פנימי וחיצוני. מובן שהתקנת אריחים אלו דורשת מקצועיות וזהירות רבות ולכן כדי שהיא תעשה ע"י קבלן שיפוצים מנוסה. כדי ששיפוץ הדירה שלכם יצא בדיוק לפי רצונכם ולא תיתקלו בהפתעות בלתי נעימות, כדאי שתקדישו תשומת לב מיוחדת לעבודת שיפוצים הכוללת את קביעת אריחים כאלו.

אריחי טרה-קוטה: אריחים אלו העשויים בייצור מיוחד או בעבודת יד, הם אריחים טבעיים העשויים במיוחד מאבן חמר אדומה. הם נשארים קרירים גם בקיץ, עמידים למים, ויכולים להוות פיתרון  אופנתי וטבעי בשיפוץ דירה. אריחי טרה-קוטה, על מראם הייחודי, ישדרגו כל שיפוץ דירה, וייתנו אוירה והרגשה יוקרתית.

אריחי קרמיקה שובים את העין בפארם. בחירה באריחי קרמיקה בשיפוץ הדירה זה בחירה אינטליגנטית וטובה. מדובר בעיצוב קישוטי ובטעם משובח, שלא תפסיקו להתפעל ממנו גם זמן רב לאחר סיום עבודות השיפוצים. אם אתם מעוניינים בשיפוץ מיוחד, שיפוץ שימשוך את העין, ויקצור מחמאות וקריאות התפעלות, דעו כי אריחי קרמיקה הם חומר שלא כדאי להמעיט בערכו. גם כשמדובר באריחים תעשיתיים וגם כשמדובר באריחי עבודת יד, הקרמיקה תוסיף צבע ועניין לדירתכם. שיהיה בהצלחה בשיפוץ דירה

 

קריאה מהירה של מאות עמודים בשעה הינה יכולת נפלאה המכינה למבחנים באופן אופטימלי ובזמן קצר במיוחד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב