דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכות עקיבה לרכב בעזרת גי.פי.אס 

מאת    [ 20/06/2010 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 4654 פעמים ]

 
מקלט גי.פי.אס נעזר ב 24  לווינים כדי לאתר מקום של רכב . מערכת גי.פי.אס למעקב אחר רכב הינו מכשיר המאפשר לגלות את מיקומו של רכב , אדם , או כל חפץ אחר שהוא מחובר אליו במרווחי זמן הרצויים למבקש השירות .  
ישנם שני סוגי מערכות למעקב אחר רכב : מערכת פאסיבית ומערכת עקיבה בזמן אמת. המערכת הפאסיבית  מאחסנת במכשיר את מיקום ה גי.פי.אס , מהירות , כיוון ומאורע מיוחד כגון הדלקה או כיבוי הרכב , או פתיחה וסגירת דלתות . כאשר הרכב מגיע למקום שנקבע ( משרד למשל) המכשיר מוסר ומחובר למחשב שם המידע נבדק .
מערכת העקיבה  בזמן אמת אוספת את האינפורמציה בצורה זהה אבל מעבירה אותה בזמן אמת דרך טלפון סלולארי או רשת לווינים  למחשב או מרכז להערכת המידע .הדבר מאפשר להציג את מקום הרכב על מפה. כיצד זה עובד : מערכת העקיבה שולחת את מקום הגי.פי.אס בצורת מיסרונים ( ס.אמ.ס) . על ידי הצבת המידע  על מפת דרכים המתאימה הנמצאת במחשב ,יש אפשרות לדעת היכן הרכב או האדם עומדים או נוסעים .
בעזרת מערכת העקיבה יש אפשרות לדעת להיכן ילדיך נמצאים , באיזה מהירות הם נוהגים ולאיזה מרחק נסעו . מכשיר כזה המותקן ברכב בהסתר יכול לגלות גם מקום של בן זוג בוגד  .
דוחות משטרה בארה"ב מלמדות שקרוב ל 90% מרכבים שניגנבו והיו מצוידים במערכת עקיבת גי.פי.אס מוחזרים לבעליהם .
השוק למערכות עקיבה בעזרת גי.פי.אס הינו אחד הגדלים במהירות מתוך השימושים הרבים שיש לגי.פי.אס .  ישנם רמות תחכום שונות  בציוד אולם לכולם משותף השימוש במקלט גי.פי.אס ותוכנה הממקמת את האינפורמציה על גבי מפה. השוני בתוכנות של המפות הוא רב , וקשה להחליט מראש איזה תוכנה תתאים לצרכים .
מערכות עקיבה אחר רכב בעזרת גי.פי.אס יכולות לשמש למטרות רבות ביניהם מעקב אחר גניבת רכב , מעקב אחר צי משאיות ,מעקב אחר נהגים צעירים ומהירות נסיעתם , מעקב אחרי אנשים מבוגרים , מעקב אחר בעל חיים ,או מעקב אחר בן זוג . מספר מערכות עקיבה משוכללות יותר ויקרות , יכולות לעקוב אחר אדם או חפץ בתוך בנינים כולל מהירות .
אחד ממערכות העקיבה הפופולאריות נמכר במחיר של  199$ . באתר של  אי.ביי  ישנו מבחר גדול של מכשירים .
מערכת גי.פי.אס לעקיבה אחר רכב גנוב יכולה לגלות היכן נמצא הרכב אבל לא יכולה להחזיר לך אותו . במספר ארצות אנשים שמתקינים מערכת עקיבה זוכים גם להנחה עד 30% בביטוח הרכב .
לבסוףסיפור אישי:
במטרופולין ירושלים מתקיים עכשיו סקר הרגלי נסיעה . אנשים נבחרים באופן אקראי . בשבוע שעבר גילתי שאשתי ואני נבחרנו . הגיעה סוקרת והצמידה לשנינו מערכות עקיבה גי.פי.אס פאסיביות ובקשה שנפעילם למשך 24 שעות . בתום המעקב היא חזרה והכניסה את המידע שנצבר למחשב . וגילינו את כל המסלולים שעשינו ב-24 שעות כל גבי מפה . ממש הפלא ופלא !

גמלאי מחברת בזק . אוהב לכתוב מאמרים לאתרים השונים שלי . משתמש נלהב בהליכה נורדית .  לאתר של הליכה נורדית דו"אל      heinz.articles@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב