דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים חברה לבניית אתר האינטרנט 

מאת    [ 19/06/2010 ]

מילים במאמר: 491   [ נצפה 1808 פעמים ]

בעל עוסק או חברה שרוצה לבנות אתר אינטרנט, מתחבט פעמים רבות בשאלה את מי כדאי לשכור לטובת המשימה? כמובן שניתן לבנות את אתר האינטרנט לבד, בדרך כלל הדבר לוקח זמן רב יותר מאשר הזמן שידרש לחברת מקצועית לבנות את האתר ולכן בסופו של דבר זה לא משתלם (אלא אם הזמן שלך לא שווה כסף). השוק רווי במגוון רחב של חברות בניית אתרי אינטרנט ופרילנסרים ומבין כל אותם חברות שמבטיחות עולם ומלואו צריך לבחור בסוף באופציה אחת.

אז איך בוחרים חברה אחת מתוך כל אותם האופציות? מה חשוב לדעת לפני ומה חשוב לבדוק? האם חברה גדולה עדיפה על פני חברה קטנה? האם אני יכול לקבל את כל השירותים תחת קורת גג אחת? כמובן שלכל השאלות האלו אין תשובה חד משמעית אבל כדאי בכל זאת לדעת מה מתאים יותר לצרכים שלך.

אחד הדברים שחשוב לבדוק ולשים עליו דגש הוא נושא הטכנולוגיה בה משתמשת החברה אותה אתם בודקים. חברות אינטרנט רבות משתמשות במערכות ישנות ולא משנות אותם בהתאם לחידושים בשוק. התוצאה בדרך כלל היא מערכת צולעת שלא נמצאת בקו אחד עם השוק עצמו. ניתן כמובן לראות את זה באיכות האתרים של אותה חברה מול חברות אחרות בשוק או מול אתרים דומים.
עוד נושא שיש לשים אליו לב הוא נושא מערכת ניהול התוכן של האתר. חברות רבות מציעות מערכות לניהול תוכן בתוצרת עצמית ויש כאלו המציעות מערכות ניהול תוכן בקוד פתוח (חופשיות). חשוב לשים לב לכך שהמערכת מייצרת קוד נקי ותקין ולא מציפה את עמודי האתר בקוד מנופח ומיותר. כמו כן רצוי לוודא שמערכת ניהול תוכן תהיה בנויה בצורה התואמת את מנועי החיפוש המובילים. אתם בטח רוצים להיות שם...

צפו באתרים שונים של החברה ובדקו האם אתם אוהבים את העיצוב של האתרים אותם הם בונים. בהרבה מאוד מקרים הסיבה הזו היא שגורמת לפסילת החברה אך אם נראה שהמערכת המוצעת טובה אך העיצובים פחות טובים תמיד אפשר לבדוק את האופציה לשילוב חברת עיצוב אתרי אינטרנט חיצונית שתעצב עבורכם אתר אינטרנט ייחודי. כמו כן, מומלץ לפסול את האפוציה של שימוש בתבנית עיצוב מוכנה במידה ואתם רוצים לשמור על ייחודיות אתר האינטרנט שלכם מול אתרים מתחרים.

חברה שמתעסקת גם תחום של קידום אתרים בגוגל ושיווק במנועי חיפוש יכולה להוות יתרון נוסף. חברה שאין לה אפילו רקע בסיסי בקידום אתרים בדר"כ תבנה את אתרי האינטרנט שלה בלי התחשבות בכלל במנועי החיפוש. חברה שעוסקת בין היתר בקידום אתרים תבנה בדרך כלל אתרים ידידותיים יותר למנועי החיפוש גם אם לא שילמתם על שירות של קידום אתרים בגוגל.

הדבר האחרון שחשוב מאוד לשים לב אליו הוא הסעיפים עליהם אתם חותמים בחוזה ההתקשרות ביניכם לבין החברה. שימו לב שכל הפרטים ברורים לכם ושלא תגלו פתאום הפתעות. עברו טוב על כל הסעיפים ואם יש סעיפים שאינם ברורים לכם – תשאלו ואל תתביישו גם לבקש לשנות את הניסוח כדי שיהיה מובן ומוסכם על שני הצדדים.

השתדלו לקבל יותר מהצעה אחת. בדרך כלל חברות שונות יציעו אפשרויות שונות. אל תתפתו לבחור דווקא בהצעה הנמוכה ביותר, יש מקרים בהם דווקא ההצעה הנמוכה ביותר היא היקרה ביותר בפועל. קחו את כל הפרטים שברשותכם, בצעו השוואה וקבלו החלטה שכולה ונבונה.

מאמר זה פורסם על ידי קליק 4 ווב - בניית אתרי אינטרנט העוסקת באפיון, עיצוב אתרי אינטרנט, קידום אתרים ופיתוח מערכות אינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב