דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איטום גגות: סיבה למסיבה 

מאת    [ 19/06/2010 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 2120 פעמים ]

 

איטום גגות לא נראה כמו אירוע משמח. מבט מקרוב ומרחוק יגלה כמה סיבות לשינוי החשיבה המקובלת.

איטום גגות איננו מאורע נדיר. הרבה אנשים היו רוצים שזה יהיה מאורע נדיר אבל במציאות איטום גגות נדרש תמיד יותר פעמים ממה שהאדם מן הישוב היה רוצה. הנסיבות שבהן נדרש לבצע איטום גגות לא תורמות במיוחד למצב הרוח. כשהרטיבות מכה והורסת את הצבע החדש במטבח או כשמים יורדים מהתקרה אל תוך המסך השטוח 42 אינטש שרק נתלה על הקיר בסלון לא הרבה אנשים פוצחים בשירי הלל וקריאות שמחה.

אם לא די בכך, הרי שהאנשים שמעורבים בביצוע של עבודות איטום גגות לא ידועים כתורמים מובהקים למצב רוח טוב. קבלני איטום רבים מדי שמים להם למטרה לעצבן ככול האפשר את הלקוח על-ידי איחורים ועיכובים ותירוצים איומים. אם לקבלני איטום היה לפחות דמיון הם היו ממציאים תירוצים מעניינים ומשעשעים. אבל במציאות האדם מן הישוב לא מוצא סיבות רבות לפתיחת בקבוק שמפניה כשהוא מגלה שהוא צריך לבצע עבודות איטום גגות.

הפיתרון הפשוט, אם כי משעמם, יהיה לפנות לחברת איטום שיכולה לבצע איטום גגות במהירות, ביעילות ועם אחריות. זהו פתרון שמקובל על לא מעט אנשים מן הישוב. בצורה זו ניתן להיות בטוחים שהביצוע הנדרש של איטום גגות יהיה זריז ועוד לפני שהדמעות יבשו על הלחיים כבר יהיה אפשר לפתוח בקבוק שמפניה ולחגוג. אלא שאם בוחרים בפתרון משעמם שכזה אין באמת סיבה לחגוג. הפתרון של חברת איטום מקצועית מתאים לבורגנים מרובעים שלא יודעים להפיק את המיטב מכול מאורע, מצער ככול שהוא יהיה במבט ראשון.

כי זאת יש לדעת: איטום גגות יכול וצריך להיות סיבה למסיבה. כידוע לכול מי שקצת למד על חשיבה חיובית, אירוע איננו שמח או עצוב כשלעצמו. אירוע הוא מה שאנחנו עושים ממנו. ודאי, הצורך בביצוע איטום גגות יכול להיות מצער. אבל אם בוחנים אותו בעיניים פתוחות ובלב שמח הרי שמגלים שהצורך בביצוע איטום גגות הוא מאורע משמח.

הצורך בביצוע איטום גגות הוא מאורע משמח קודם כל כי הוא נותן לנו הזדמנות לראות את חצי הכוס המלאה, את זה שהכול לטובה. נכון הגג נוזל ודורש איטום, אבל הבה נשמח על זה שיש לנו גג מעל הראש. נכון, צריך להוציא כסף ולשלם לקבלן איטום גגות, אבל בואו נשמח שיש לנו כסף לשלם לו. נכון הקבלן ששילמנו לו ממיטב כספנו לבצע איטום גגות לא עונה לטלפון והגג נוזל, אבל לפחות אנחנו לא כלואים במרתף עינויים של טירה בימי הביניים בלי שראינו את השמיים חודשיים ובלי שאכלנו כלום שלושה חודשים.

בכלל, צריך להתייחס לסיפור הזה של איטום גגות כמו הסיפור על הרבי והעז. הצורך בביצוע עבודות איטום מגלה לנו באיזה בית נהדר אנחנו חיים בימים שבהם לא חודרים מים דרך הגג. חוץ מזה, רכוש זה שטויות וצריך לשמוח על זה שיורד גשם גם אם הוא הורס את המסך השטוח שקנינו לפני שבועיים. והכי חשוב: קבלני איטום גגות יכולים להיות אנשים לא הכי נעימים; זה רק מלמד אותנו להעריך את האנשים הטובים שעדיין קיימים בעולם. בואו נחגוג את זה לפחות.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב