דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איטום גגות - למה לפנות למקצוענים 

מאת    [ 19/06/2010 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 1970 פעמים ]

 

איטום גגות זה עסק למקצוענים, לא לחובבנים. מי שמעוניין בעבודה טובה לא יכול להרשות לעצמו שלא לפנות אל המומחים.

צריך להתייחס לעבודת איטום גגות כמו שמתייחסים למחלה. כשמישהו חולה הוא לא מתייעץ עם אדם שהתחביב שלו זה רפואה או שהוא למד רפואה באינטרנט. כשהאדם מן הישוב חולה הוא פונה למקצוען – לרופא. הרופא מאבחן את המחלה (דיאגנוזה), מעריך את מה שצפוי לקרות (פרוגנוזה) וקובע דרך טיפול. כך צריכה להיות גם הגישה לכל ביצוע של איטום גגות. רק בחירה בקבלן איטום גגות מקצועי יכולה להבטיח שכך תתבצע העבודה.

השלב הראשון של ביצוע איטום גגות הוא אבחון הבעיה. לא מספיק לקבוע שיש צורך בעבודות איטום; יש לבדוק קודם כל מהם הגורמים לבעיה שמחייבת עבודת איטום. איטום גגות נעשה בטכניקות שונות ועל-ידי שימוש בחומרים שונים. ההחלטה על דרך הביצוע של איטום גגות כלשהו חייבת להתבסס על הבנת הבעיה. האם הבעיה היא סדקים בגג או פיצוץ צינור? האם מדובר בבעיה נקודתית או בבעיה מבנית? אולי הרטיבות איננה תוצאה של נזילה אלא של עיבוי נוזלים שנובע מבעיות אוורור?

לרוץ ולבצע איטום גגות לפני שמאבחנים את הסיבה לכך דומה למי שרץ לקנות תרופה לפני שהוא יודע מה המחלה. איטום גגות אולי לא יזיק לגג, ברוב המקרים, אבל איטום גגות מיותר בהחלט יזיק לכיס של הלקוח. עבודת איטום מיותרת גם תזיק לשלוות הנפש של בני הבית שיגלו שעבודות איטום יקרות לא פתרו את הבעיה והרטיבות ממשיכה להרוס כל חלקה טובה בגג ובקירות.

כדי להגיע לאבחון טוב יש להיעזר במומחה בעל ניסיון ולא להסתמך על דעתו של מישהו שלא מבין בתחום. מאבחן מקצועי גם ידע לקבוע מהו הטיפול הדרוש ואיזו טכניקה של איטום גגות תהיה המתאימה ביותר לבעיה. מקצוען אמיתי גם לא יהסס לומר את דעתו אם הוא סבור שהבעיה איננה ניתנת לפתרון בגלל בנייה לקויה או תנאי שטח בעיתיים (גם זה סוג של פרוגנוזה.) אם הבעיה ניתנת לתיקון יש לקבוע את הטיפול המתאים. בעיות רטיבות שונות דורשות שימוש בטכניקות איטום גגות שונות. גם צריך לדעת באיזה חומר איטום צריך להשתמש מתך המבחר של חומרי איטום שקיימים בשוק.

משנקבע הטיפול הגיע זמן הביצוע של העבודה. ביצוע של איטום גגות הוא מלאכה שניתן לעשות בדרכים רבות. הלקוח שמזמין עבודת איטום גגות מעוניין שהיא תעשה במהירות וביעילות. קבלני איטום רבים מפורסמים בעיכובים ובאיחורים שלהם שגורמים לעבודת איטום גגות להתמשך הרבה מעבר לראוי. הבחירה בחברת איטום גגות מקצועית ואמינה תקצר את משך הטיפול ותקל על הלקוח. אם נמשיך במטפורת המחלה והרופא, חברת איטום יכולה להיות כמו רפואה פרטית שבה הדברים נעשים מהר יותר וסיכויי ההצלחה גבוהים בהרבה.

בסופו של דבר, לאחר שהעבודה של איטום גגות הסתיימה עדיין ישנו עוד עניין חשוב. איטום גגות ללא אחריות על העבודה הוא כמו תרופה שנמכרת בקרן הרחוב ללא כתובת שניתן לפנות אליה בתלונות. גם כאן מומלץ לפנות לחברת איטום גגות שיכולה לתת אחריות לכמה שנים. בצורה זו, במידה שהמחלה חוזרת, ניתן לפנות שוב לרופא המטפל כדי שיחזור על הטיפול עד שהמחלה תעלם. איטום גגות הוא כמו תרופה – לא כול תרופה יעילה באותה מידה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב