דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות לגני ילדים: מסע 

מאת    [ 19/06/2010 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 3142 פעמים ]

 

 

מתנות לגני ילדים יש לחפש מעבר להרים ולמדבר, מתחת לים ומעל העננים, במאורת הדרקון ומתחת לאח בבית.

יום בהיר אחד אתה יוצא למסע כדי למצוא מתנות לגני ילדים. מדוע דווקא יום אחד ולא ביום אחר? איש אינו יודע. אולי אפילו אתה לא יודע. אולי כול החיים חלמת על רעיונות למתנות ועכשיו החלטת שהגיע הזמן להגשים את החלום. אולי מישהו קרוב לך זקוק למיני מתנות לגני ילדים ואתה יוצא למצוא רעיונות למתנות כדי להציל את חייו. זה לא משנה. אתה לא הראשון שיצא למסע חיפוש אחרי מתנות לגני ילדים ואתה גם לא האחרון. הסיבה לא משנה כי הסיפור הוא תמיד אותו סיפור.

אתה יוצא מהבית שבו אתה גר, עוזב את העיר שמעולם לא עזבת לפני שהתעורר בך הצורך הבלתי נשלט למצוא רעיונות למתנות מיוחדות. מה צריך אדם שיוצא למסע חיפוש אחר מתנות לגני ילדים? לא הרבה. קצת לחם, קצת מים, כמה מטבעות זהב, חרב קסומה, קמע מגן וכמה בני לוויה גיבורי חיל. זה כל מה שנדרש ליוצא למסע חיפוש אחרי מתנות לגני ילדים.

את החרב הקסומה שתגן עליך נגד יצורי הרשע ששומרים על אוצרות של רעיונות למתנות אתה מוצא בפח אשפה ליד שער העיר. את הקמע הקסום נותן לך קרפד מקורנן על גדת נחל. אתה מספר לו שאתה מחפשמתנות לגני ילדים והוא כל-כך מתרגש שמישהו מדבר איתו שהוא נותן לך במתנה את הקמע רב העוצמה. אתה מודה לו בחום ואז משתמש בחרב הקסומה כדי להרוג אותו. מסע לחיפוש רעיונות למתנות הוא מסע מעייף והרעב תוקף אותך. בעזרת הקמע הקסום אתה מדליק אש כדי שתועל להכין מרק קרפד. אבל אין לך סיר ואתה נתקף ייאוש.

האש מושכת אליה פרפר בעל כנפי מתכת שהופך לנגד עינך לבחורה יפיפייה עטויה בשריון זהוב. גם לה אתה מספר שאתה יצאת לחפש מתנות לגני ילדים; צריך לשבור את הקרח איכשהו. היא לא מתרגשת אבל מציעה לך לבשל את הקרפד בתוך שריון החזה שלה. לרגע אתה שוכח מהחיפוש אחרי רעיונות למתנות כי מתחת לשריון היא לא לובשת כלום. אבל אז הרעב גובר על ואתה ניגש להכנת המרק.

ריח המרק מושך אליו גמד נרגן שמבקש להצטרף לארוחה. אתה שואל אותו אם הוא יוכל לעזור לך בחיפוש שלך אחרי רעיונות למתנות מיוחדות. הוא רוטן משהו שיכול להיות כן ואתה מזמין אותו לשבת. המרק מתבשל לאיטו והשיחה נודדת לסיפורים שונים על מתנות לגני ילדים בהיסטוריה של הממלכה הקסומה. כשהמרק מוכן אתה משפשף את הקמע הקסום ושתי כפות צצות מתוך זקנו של הגמד. אתה חושב שהיה יכול להיות נחמד אם היה אפשר שגם רעיונות למתנות יצוצו כך מתוך זקנו של הגמד. זה היה חוסך לך את המסע הארוך והמסוכן לחיפוש מתנות לגני ילדים.

לא ברור מי הורג את מי במאבק על הכפות אבל בסופו של דבר אתה יושב לבד ליד המדורה ואוכל מרק קרפד לצלילי אנחות הגסיסה של הגמד המוטל ליד גופתה של הבחורה בשריון. אכן מסע לחיפוש מתנות לגני ילדים יכול להיות עניין מסוכן ביותר, אתה חושב לעצמך כשאתה מסיים לאכול וקם כדי לצאת לדרך חזרה לעיר. מי צריך רעיונות למתנות? אתה חושב, עדיף לחזור הביתה.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב