דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות למתנות בחיק הטבע 

מאת    [ 19/06/2010 ]

מילים במאמר: 485   [ נצפה 2448 פעמים ]

 

רעיונות למתנות פורחים בין הרים ובין כפרים, בעמק קטן בין בתים ושדות; בקיצור, בחיק הטבע.

מי שזקוק למצוא רעיונות למתנות צריך לצאת מהבית וללכת ישר עד שהוא מגיע לטבע. שם הוא יכול לשבת בצילו של עץ או על גדת נחל ולקבל השראה לשפע של רעיונות למתנות מיוחדות. אמת, כבר לא נשאר הרבה טבע בארץ ובשביל למצוא נחל עם מים צריך נעליים נוחות, כובע, מימיה ומצב רוח. אבל זוהי השקעה מוצדקת כאשר מתעורר הצורך למצוא רעיונות למתנות. הטבע הוא עולם שלם של רעיונות למתנות שמתאימות לכולם: ממטפס ההרים המקצועני ועד חובב הגינה הציבורית; מהמומחה לזיהוי ציפורים ועד חובב המנגל המצוי. לכול אחד ואחת אפשר למצוא משהו בעולם זה של רעיונות למתנות. מחפש מתנות לגני ילדים? גם במקרה שכזה הטבע הוא המקום לחפש אותן.

רבים מאיתנו אוהבים לטייל ולכן יש כל-כך הרבה רעיונות למתנות מיוחדות שקשורות לטיולים. עבור חובבי טיולי הג'יפים ישנם רעיונות למתנות מעולם הרכב כמו ערכת גרירה או מחזיק לכוס קפה. עבור המטיילים ברגל אפשר למצוא רעיונות למתנות כמו נעלי הליכה מקצועיות או תכשיר דוחה יתושים בניחוח יסמין. עבור חובבי האופניים יש רעיונות למתנות מיוחדות כמו תרמיל גב או משחה נגד שפשפת. מטיילי האקסטרים שולחים את מחפש המתנות לנבור בין רעיונות למתנות כמו שק שינה לטמפרטורות עמוק מתחת לאפס או ערכת תפירה למקרי חרום. ענף הטיולים בארץ פורח וחנויות לציוד מטיילים מכול המינים והסוגים שופעות מיני רעיונות למתנות מיוחדות שמתאימות לכול אחד מסוגי המטיילים.

הטבע הוא כר פורה גם לסוג אחר של רעיונות למתנות. מדוע לא לערוך פיקניק בחיק הטבע? פיקניק יכול להיות מתנה מיוחדת במיוחדת כשמשלבים בו כל מיני רעיונות למתנות כמו מאכלים פיקנטיים ערבים לחך, משקאות נדירים (יותר או פחות,) תפאורה מסוגננת ושאר הדברים שיכולים להפוך פיקניק רגיל למתנה חד פעמית. מומלץ להסתובב קצת בחנויות מזון ובאתרים שונים באינטרנט כדי להתרשם מהמגוון הרחב של רעיונות למתנות שיכולים להעשיר בילוי של אחר צהריים בחיק הטבע.

ישנם גם מיני רעיונות למתנות שניתן ליישם רק בחיק הטבע, הרחק מהעיר. רעיונות למתנות כמו צניחה חופשית, גלישת רוח וכדומה מחייבים יציאה מהעיר גם למי שלא אוהב לטייל. גם פה מומלץ לשוטט מעט באינטרנט כדי להכיר את המגוון של רעיונות למתנות שקיים בתחום זה של חוויות חד פעמיות ועוצרות נשימה. רעיונות למתנות שכאלה לא מתאימים לכל אחד ואחת וכדאי לעצור ולחשוב לרגע אם מקבל המתנה באמת ייהנה מגלישת רוח או שפחד הגבהים שלו יחסל אותו כבר לפני הקפיצה מראש הגבעה אן הצוק.

לא תמיד צריך לארגן לבד את היציאה אל הטבע. אפשר להסתפק בסוג נוסף של רעיונות למתנות מיוחדות. אלו הם הטיולים המאורגנים או הסדנאות שנערכות מחוץ לעיר. טיולי נושא כמו טיולי פריחה או צפייה בפרפרים וסדנאות להכרת הקול הפנימי של הטבע ושפת היקום הם דוגמאות טובות לסוג זה של רעיונות למתנות מיוחדות.

לטבע בהחלט יש מעלות רבות והנה גילינו עוד מעלה חשובה של הטבע. המגוון והעושר של רעיונות למתנות שניתן למצוא בחיק הטבע ובכול הקשור אליו יענה ללא ספק על הצורך במתנה מיוחדת, ישמח את המקבל וגם, אולי אפילו יותר ממנו, ישמח את הנותן.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב