דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות לעובדים בחינם 

מאת    [ 19/06/2010 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 3089 פעמים ]

 

מתנות לעובדים שלא עולות כסף הם מצרך חשוב בימים של משבר כלכלי ובתרבות שמרוממת את החינמיות.

כשמחפשים מתנות לעובדים לא חייבים לחפש מתנות שעולות כסף. ישנם אמנם אנשים, נותני או מקבלי מתנות, שבזים למיני מתנות לעובדים שלא עולות כסף. בקרבנו חיים לא מעט בני אדם שבעיניהם מתנות לעובדים שלא עולות כסף הם עלבון לכבוד שלהם ולדרך החיים שלהם. אל אנשים אלה, כבודם (שעולה ביוקר) בכבודו מונח, אין המאמר הזה פונה. לעומת זאת, אל המחפשים אחר רעיונות למתנות שלא עולות כסף הוא פונה בהחלט.

בימים אלה של משבר כלכלי מתרבים המחפשים אחרי מתנות לעובדים שלא עולות כסף. רעיונות למתנות בחינם הופכים תמיד פופולאריים בתקופות של משבר כלכלי שהרי גם, ויש אומרים בעיקר, בתקופות קשות אנשים מחפשים רעיונות למתנות. דווקא בזמנים קשים אנשים זקוקים למצוא מתנות לעובדים כדי להיאחז בהם ולשאוב מהם תקווה. כאשר אין הפרוטה מצויה, המחפשים שואפים לגילויים של רעיונות למתנות בחינם. אל דאגה, אומרים אנו, אל דאגה מחפשי מתנות לעובדים! אתם תמצאו מתנות שלא עולות כסף אם רק תתמידו בחיפוש.

לא רק המשבר הכלכלי דוחף אנשים לחיפוש ההרואי אחרי מתנות לעובדים שלא עולות כסף. תרבות החינמיות המתפשטת בקרבנו גם היא שותפה לפופולאריות של מגמה זו. דור חדש קם בארץ שאינו מעוניין לשלם עבור מוצרי צריכה רבים וטובים. דור צעיר זה מחפש כיצד להשיג דברים בחינם. אין פלא שבקרב הדור הזה החיפוש אחרי רעיונות למתנות מקוריות שלא עולות כסף תופס תאוצה וזוכה להערצה. אך האהבה למיני מתנות לעובדים שלא עולות כסף אינה נחלת הדור הצעיר בלבד. מכול שכבות הגיל ומכול שכבות האוכלוסייה קמים ובאים מחפשי רעיונות למתנות שלנגד עיניהם מטרה אחת בלבד: לא לשלם כסף.

אל יקל הדבר בעיניכם. חיפוש מתנות לעובדים שלא עולות כסף מבטא גם אולי התקוממות כנגד תרבות הצריכה שבה אנו שקועים עד צוואר ועד עמקי הארנק. החיפוש אחרי מתנות לעובדים שכאלה מבטא את הכעס על תרבות הצריכה והרצון לצאת ממנה לחופשי. זוהי מעין הגכחה של תרבות הצריכה. יש לקנות מתנות, כך כתוב בתנ"ך של תרבות הצריכה. אנו בהחלט נקנה מתנות, אומרים המורדים, אך התשלום היחיד תמורתן יהיה ההשקעה בחיפוש אחרי רעיונות למתנות שלא עולות כסף.

כך, אנרגיה אדירה של יצירתיות מתפרצת. החיפוש אחרי מתנות לעובדים חינמיות מוביל אנשים לנסות וליצור מתנות בעצמם במלאכת יד ובאומנות חובבנית. החיפוש אחרי רעיונות למתנות מוביל את המחפשים אל האמנות והייצור העצמי. מתפתח אפילו תת-תחום ייחודי של סדנאות לייצור מתנות בבית – מי שמחפש רעיונות למתנות מקוריות יכול בהחלט להעניק במתנה סדנה שכזו.

כשמחפשים רעיונות למתנות מקוריות שלא עולות כסף, מגלים לפתע מתנות לעובדים בכול מקום. רגע של שקיעה על גבעה שקטה יכול להיות מתנה והוא איננו עולה דבר; שיר שנכתב או ציור שצויר יכולים להיות מתנה והם כמעט ולא עולים דבר; אפילו אבן יפה או פרח קטן יכולים להיות מתנה. מתנות לעובדים נמצאות בכול מקום מסביבנו ובתוכנו. כל מי מחפש רעיונות למתנות יגלה עד כמה גדול השפע של מתנות חינם שמחכה לנו בעולם.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב