דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות לעובדים - חיים בסרט 

מאת    [ 19/06/2010 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 2313 פעמים ]

 

מתנות לעובדים אפשר למצוא בקלות. כל מה שצריך לעשות זה ללכת לקולנוע.

רוב האנשים חושבים שמטרתם של סרטים היא לשעשע אותנו. זו טעות נפוצה ואין להתבייש בכך. עם זאת יש לדעת שמטרתם של סרטים היא אחרת לגמרי. למעשה, סרטים נוצרו ועדיין נוצרים כדי שלאנשים יהיו רעיונות למתנות. כול הסרטים שנעשו בעולם משחר ההיסטוריה ועד ימינו נעשו כדי שכול מי שזקוק לכך, יוכל למצוא בהם מתנות לעובדים. יתר על כן, עבור אלו שלא באמת מחפשים מתנות לעובדים, סרטים נועדו לגרום להם להתחיל לחפש. אין פה מעשה שנובע מלב טוב במיוחד או מאלטרואיזם. סרטים משרתים את תרבות הצריכה והם מעודדים אותנו לצרוך. ככול שנהיה שקועים יותר בחיפוש מתנות לעובדים הרי שנקנה יותר דברים והכלכלה העולמית תהיה מרוצה.

חשוב להדגיש שהיו במאי קולנוע ויוצרי סרטים שפעלו בתום לב ואפילו מתוך אידיאלים ורצון לעזור לעולם. אנשי קולנוע אלו ניסו להעניק רעיונות למתנות שיעשו את העולם למקום טוב יותר. הם גם היו בדעה שצריך לעזור לכול בן אדם באשר הוא. סיוע בחיפוש אחרי מתנות לעובדים נראה להם מעשה ראוי לשבח. יוצרים אלו ראויים לכבוד אך אין זה המקום לעסוק בוויכוח הארוך וההיסטורי האם הם צדקו או טעו. הם הותירו מאחוריהם הרבה רעיונות למתנות ועל כך לפחות יש להודות להם.

אין זה מספיק לדבר ברמה התיאורטית על מתנות לעובדים שבהם סרטים משופעים, אלא יש להביא מספר דוגמאות. באופן כללי ז'אנרים שונים מקדמים מתנות לעובדים מסוגים שונים. סרטי מדע בדיוני מציגים רעיונות למתנות מקוריות כדוגמת חלליות ואקדחי לייזר; מערבונים מציגים מתנות לעובדים כדוגמת סוסים וקרקפות של אינדיאנים; סרטי פעולה מציגים רעיונות למתנות כדוגמת מארזים של סרטי פעולה; סרטים של וודי אלן מציגים מתנות לעובדים כדוגמת כדורים לכאבי ראש וביקורים אצל הפסיכולוג.

הבה ונבחן מספר דוגמאות ספציפיות יותר שיעזרו לכול אחד מאיתנו להבין כיצד יש לחפש רעיונות למתנות מקוריות בסרטים.

ניקח לדוגמה את הסרט טייטניק. מתנות לעובדים פזורות בסרט כמו גופות בים אחרי שהקרחון פוגע בספינה. ישנם רעיונות למתנות יקרות יותר כמו קרחונים או נברשות קריסטל וישנם מתנות לעובדים זולותיותר כמו תפוחי אדמה מבושלים וכובעים משומשים שהיו באופנה לפני מאה שנה. מי שמחפש באמת רעיונות למתנות מקוריות יוכל לבחור בין שני רעיונות: הפלגה בספינה שאין בה חיבור מהיר לאינטרנט או כרטיסים לסרט שבו אתה מקווה שכבר יקרה אסון (למשל שקרחון יפגע בבית קולנוע) ויציל אותך מהסרט המשעמם.

דוגמאות נוספות למיני מתנות לעובדים שניתן למצוא בסרטים נוכל לקחת מסרט קלאסי נוסף, למי שמעוניין במעט מגע של איכות, הסנדק. הסרט משופע בהמוני רעיונות למתנות מקוריות שכול אחד ואחת ישמח לקבל. ראש של סוס גזעי, במיוחד למי שלא יכול להרשות לעצמו סוס שלם; הפלגה באגם לכיוון אחד בלבד – שוב, לא כולנו יכולים להרשות לעצמנו כרטיס הלוך ושוב; עיתון שבו עטופים דגים, עם או בלי הדגים.

אין צורך להציג את כול הסרטים שנעשו מאז ומעולם. כעת מוטל על הקורא להמשיך במשימה ולצאת לחפש מתנות לעובדים בסרטים מוכרים ופחות מוכרים. מובטח לו שהוא יבוא על שכרו ויזכה בשפע של רעיונות למתנות מקוריות.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב