דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום בגוגל, תוכן, כמות ואיכות 

מאת    [ 19/06/2010 ]

מילים במאמר: 489   [ נצפה 1921 פעמים ]

קידום בגוגל נעזר רבות בתכנים המועלים לרשת. האם עדיף להתרכז בכמות או שמא באיכות התכנים האלה?

אחת מהדרכים שבהן משתמשות חברות שמספקות שירותי קידום בגוגל מתבססת על החדרת תכנים לרשת. חברות קידום בגוגל מעלות מאמרים שונים לאתרים שונים ברשת. מאמרים אלו מחזקים מילות מפתח ויוצרים קישורים לאתר המקודם. כתיבת מאמרים עבור קידום בגוגל נעשית כיום בעיקר על-ידי כותבים שרואים בכתיבה זו מעין השלמת הכנסה. המאמרים הנכתבים עבור קידום בגוגל אינם שווים ברמתם. לצד מאמרים שכתובים כלאחר יד ניתן למצוא לעיתים גם מאמרים שהושקעה בהם עבודה ודמיון.

הדגש בכתיבת מאמרים עבור קידום אתרים בגוגל איננו איכות המאמרים. על הכותב לציית למספר ככלי כתיבה טכניים על-מנת שהמאמר ישרת את המטרה של קידום אתרים בגוגל. לרוב לא מצפים מהכותב ליצור יצירה ספרותית מבריקה או להעלות על הכתב סיפורים מלאי דמיון ממוחו הקודח. ישנה כמות של מאמרים שבכול אחד ישנה כמות של מילים, וישנו ביטוי שצריך להופיע כך וכך פעמים. המאמר צריך לשרת מטרה אחת: קידום אתרים בגוגל ותו לא.

האם מישהו קורא את המאמרים הללו שנכתבו עבור קידום בגוגל? לפעמים. מאמרים מסוימים זוכים לחיים ברשת ואילו אחרים יורדים אל תהום הנשייה עוד לפני שהם פורסמו. אין זה מפתיע שזה גורלם של מאמרים אלה. הם הרי לא נולדו כדי שמישהו יקרא אותם. הם נולדו כדי לשרת אתרים אחרים ולסייע להם בתחרות הנצחית של קידום בגוגל. זה יכול להיראות מעט עצוב שכה הרבה מילים נכתבות ואיש אינו קורא אותן אבל אלו הם החיים וזהו גורלם של מאמרים שנכתבו עבור קידום אתרים בגוגל.

אפשר להעלות על הדעת, למרות האמור לעיל, אפשרות אחרת. אפשר להעלות על הדעת גישה שונה לחלוטין לכתיבת מאמרים עבור קידום בגוגל. ניתן לעשות שינוי מחשבתי עמוק ולהחליף את הכמות באיכות. במקום לכתוב מאמרים עבור קידום בגוגל שצפיפות הביטוי היא הגורם העיקרי בהם, המאמרים ייכתבו כך שהערך הספרותי שלהם יהיה העיקר.

למעשה מדובר בגישה דומה למה שנעשה בתחום הפרסום. כאשר חברת פרסום מכינה פרסומת, פעמים רבות נעטף המסר הפרסומי בתוך מארז אומנתי. ישנן פרסומות רבות שיש להן קיום עצמאי גם ללא המסר הפרסומי, פרסומות שאנשים נהנים לראות גם ללא הקונטקסט הפרסומי. באותה מידה אפשר לדמיין מאמרים לצורך קידום בגוגל שיהיו כתובים היטב ובצורה מרתקת ואנשים יקראו אותם מתוך הנאה ומבלי לדעת שמדובר במאמרים שכול מטרתם הוא קידום אתרים בגוגל. מאמרים כאלה יזכו לקהל קוראים גדול יותר ותהיה להם חשיפה גדולה מזו שזוכים לה כיום מאמרים מוכווני קידום בגוגל. מאמרים טובים במיוחד אפילו יעברו הפצה בדומה לסרטונים פופולאריים ושאר זוטות אינטרנט. בצורה זו קידום בגוגל של אתר מסוים יזכה למעשה לקידום ויראלי על-ידי הגולשים שאפילו לא יידעו שהם עושים זאת.

השימוש במילה מאמרים עבור קידום בגוגל יכול להטעות במקצת בהקשר זה. מאמרים אלה יהיו לעיתים סיפורים מכל מיני סוגים, מאמרי ביקורת ומחשבה, ניתוח של תופעות או ביטויים ואולי, למה לא, אפילו שירים. ייתכן שהחברה שמספקת שירותי קידום בגוגל תצטרך לשלם עבור כל מאמר מעט יותר כי תידרש השקעה משמעותית בכול מאמר. עם זאת החשיפה הגדולה שלה הם יזכו תחזיר את ההשקעה כיוון שהיא תתרום למטרה החשובה ביותר: קידום אתרים בגוגל.

 

הכול על קידום אתרים http://www.dcnoles.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב