דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום בגוגל: גביע העולם 

מאת    [ 19/06/2010 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 1823 פעמים ]

קידום בגוגל הינו ענף ספורט מרתק שמתחיל למשוך אליו יותר ויותר קהל.

קפצנו לבקר במונדיאל הראשון של קידום בגוגל. מומחים מעשרות ארצות מתכנסים יחדיו כדי להתחרות זה בזה בענפים השונים של קידום בגוגל. כמו באולימפיאדה, התחרות היא גם בין יחידים וגם בין נבחרות. נבחרות קידום בגוגל שהגיעו מכול העולם מחכות בהתרגשות לתחילת התחרויות שבהן ייקבעו אלופי העולם בענפים השונים שמרכיבים יחדיו את התחום הספורטיבי של קידום אתרים בגוגל.

כבר בטקס הפתיחה ניתן להבחין במאפיינים ייחודיים של האנשים שמתמחים במתן שירותי קידום בגוגל. ישנו מאבק קשה על הישיבה בשורה הראשונה. כרישי קידום אתרים בגוגל הודפים זה את זה ומשתמשים בכול טריק, הגון או שפל, כדי לזכות באחד המקומות שבשורה הראשונה. לכול אורך הטקס כרישי קידום בגוגל ממשיכים להעיף זה את זה מהמקומות בשורה הראשונה. איכשהו הדבר נראה כמו חלק אינטגראלי (המשתתפים מעדיפים את המילה אורגני) של טקס פתיחת גביע העולם של קידום בגוגל.

כותבי מאמרים למטרת קידום בגוגל נפגשים ביום התחרויות הראשון. מי יצליח להכניס הכי הרבה פעמים את מילת המפתח למאמר באורך קצוב? לצד שכיחות המילה במאמרים מוכווני קידום אתרים בגוגל גם נבדקת מקוריות המאמרים, איכות הכתיבה ומספר שגיאות הכתיב (כל מדינה גם שלחה שופטים שיכולים לבדוק שגיאות בשפת המקור.) הכותבים שממתינים למקצה שלהם מסתובבים ממקום למקום, בוהים באוויר ומדי משרבטים כמה מילים בפנקס שלהם – מן הסתם רעיונות למאמרים עבור קידום בגוגל. כותבי המאמרים מפגינים ביצועים מרשימים כשהם נדרשים לספק מאמרים במהירות הגבוהה ביותר עבור מילות מפתח מסובכות לכתיבה. למרבה הצער מספר כותבי מאמרים עבור קידום אתרים בגוגל נתפסים בהעתקת תוכן מהרשת ומכותבים אחרים. זהו למעשה נגע ממאיר שמזה שנים פוגע באמינות של ספורט נאצל זה של כתיבת מאמרים עבור קידום בגוגל.

למחרת מתקיימת התחרות המרכזית של גביע העולם של קידום בגוגל. הנבחרות השונות צריכות לקדם אתר אחד. מי שהאתר שלו יעלה ראשון במנוע החיפוש יזכה במדליית הזהב. התחרות בין הנבחרות הלאומיות של קידום בגוגל קשה וסוערת. מדי פעם מוחלפות האשמות על לבישת כובעים שחורים, האשמות שמובנות רק לכרישי קידום אתרים בגוגל. גם כובעים לבנים ואפורים זוכים לאזכור אצל אנשי קידום בגוגל אלו, אם כי צבעי הנבחרות השונות הם בגוונים אחרים לחלוטין. לצד מקצה של יום אחד מתקיים מקצה של שלושה ימים כדי לבדוק יכולות קידום בגוגל לטווח ארוך. כידוע, ישנה תחרות שנמשכת גם חודש שלם בתחום של קידום בגוגל אך הקהל מעדיף את התחרויות הקצרות יותר שבהן יש יותר אקשן ואפשר לדעת מי המנצח בסופו של דבר.

כמו תמיד השערוריות תופסות מקום חשוב בתחרויות. משום מה בכול מקום שבו נאספים כמה כרישי קידום בגוגל תמיד יש לפחות מתחרה אחד שמנסה לקנות את הניצחון בדרכים לא כשרות. המסקנה שיש להסיק מתחרויות גביע העולם בענפי קידום בגוגל היא שעדיין לא תם המאבק המתמשך למען ספורט קידום בגוגל נקי והוגן. רק כאשר יצליחו קברניטי הענף של קידום אתרים בגוגל לעקור את כול העשבים השוטים שבתחום יזכה הענף לפופולאריות שלה הוא ראוי. עד אז יישאר קידום בגוגל ענף ספורט השמור למתי מעט יודעי דבר.

 

Mayoo קידום אתרים 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב