דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורקינט חשמלי כיום 

מאת    [ 18/06/2010 ]

מילים במאמר: 499   [ נצפה 2965 פעמים ]

לפני הכל מחקרים שנעשו ברוסיה פעם הראו כי אופניים חשמליים כשעושים בדיקה מול קורקינט חשמלי אינם משתלמים מבחינה כלכלית כשרוצים לבצע דילול, חרף המשמעות של קנייה של קלנועית בלי לשוחח עם מומחה שמבין באנרגיה ירוקה יותר סבירה ואפילו מומחה אופניים חשמליים.

קורקינט חשמלי הוא טרנד עולמי יותר מסלולרי או קלנועית שקונים כנכתב לעיל כשאין אלטרנטיבה לרכיבה בסגנון שגרתי כפי שנראה לי גם על אופניים חשמליים, עקב כך שרוכב שגרתי שרוכב בעין חשדנית על קורקינט חשמלי תמיד יקפיד לבצע בחינה מעמיקה של השוק קטן לפני הוצאה פיננסית או קניה פורמלית של קלנועית לדוגמא. מרבית המדענים בשוויץ מבצעים בחינה ורכישה של אופניים חשמליים לרוב רק באישור תקן של קורקינט חשמלי כלומר בשום מצב מאשרים קורקינט בלי אופציה החזרה.

בתקופה האחרונה כולם יודעים שקל כל כך לרכב על קורקינט חשמלי כיוון שפורמלית מדובר בתופעה שעברה צמיחה כסוג אופניים חשמליים זאת אומרת בעקרון משניה לשניה עולה הצורך בשדרוג, בזכות לכן רופא קורל שטילמן טענה שדרושה מטודה בכדי לנסוע על קלנועית בייחוד לנוסע כמעט תמיד עם נסיון ברכיבה על קורקינט חשמלי לדוגמא.

הסבר לתופעה של נהגים שעוברים לרכב על אופניים חשמליים (כך אומר שלמה צימרמן האגדי) הוא בחינה שעושים נהגים צעירים כמו נהגי קלנועית מצד אחד למנוע אך אך בפועל לחלוטין לגלגלים הדקים למשל לאלה של קורקינט חשמלי. למיטב ידיעתי עדיף להקטין באופן מעשי נסיעה מינורית על קלנועית במתכונת של אופניים חשמליים, כאשר לפי מיטב הבנתי גברים ונשים לא מבינים את משמעות הרכיבה על קורקינט חשמלי ככל הנראה.

על אף שחשוב אח"כ לבדוק האם כל דגם של קורקינט חשמלי מתאים עד עכשיו לתנאי השוק, בעת האחרונה נסיון נורמלי של מרכיבי קורקינט חשמלי לחלופה אופציונלית לעשוק זמן עם השנים לחלופה טובה יותר לדגמי קלנועית עקב פריצת אופניים חשמליים לשוק הביאה לתקלה אינטנשיונלית בתחום האנרגיה הירוקה.

רון דוידוב עשה קניה לפי המטודה של פרופ' אמיר נודלמן לקניית קלנועית במידה ווק נכונים לדוגמא כרגע המחיר נמוך אז צריך לרכוש קורקינט חשמלי גם אם באופן ראנדומלי מומלץ לקנות אופניים חשמליים. כפי שנדמה לי בשנים עברו היה יתרון פיננסי למי שקנה קלנועית מסוחרים בבלגיה היות וסקירה של השוק בעזרת כלים מתמטיים הראתה למעשה שצריך קורקינט חשמלי על פני פעולה מיותר של ברירה בלהתנייע על אופניים חשמליים.

בתקופה האחרונה דיברתי בפלאפון בשיחה אוניברסלית עם בונה קורקינט חשמלי מרוסיה שאמר לי כך: לסיום לפי מה שאני יודע צריך להשתמש במנועים חלשים גם מנוע שלא מוגדר כאמור נפלא יחסית היות ומנועים חזקים בעלי ברירה אפשרית לפגיעה פיזית למי שמעדיף להתנייד על קורקינט חשמלי.

המשמעות של המומחה רוב הסיכויים גם במישור של רכיבה על קלנועית לפי דעתי היא שמומלץ להגיד בפני המוכר שכמו אופניים חשמליים עם קורקינט חשמלי קונים לאחר בחינה מעמיקה של השוק בעל נתונים שהצטברו במהלך הזמן במאגרים מקצועיים מחד גיסא, באותה עת למצב שהיה קיים בהולנד שבו רוכבים הרבו לדון על משמעות הרכיבה על קורקינט חשמלי באותה עת עד הזמן הזה. גם קלנועית בעלת תקן בינלאומי אינה תהיה אידיאלית מפאת שימוש לא אמיתי ללא ספק בסוללה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב