דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחפשים עבודה ברילוקיישן ? הדגישו את היתרונות והתכונות שלכם 

מאת    [ 17/06/2010 ]

מילים במאמר: 309   [ נצפה 2111 פעמים ]


-    הדגישו את היתרונות היחסיים שלכם – בייחוד בתקופה זו, הדרישות לכל משרה הופכות להיות מדויקות יותר וכוללות דרישות נלוות מעבר לידע מקצועי, החל בשפה, ניסיון עבודה אל מול שווקי היעד, וכלה בהכרת התרבות העסקית  ואזרחות נוספת .הציגו את היתרונות היחסיים שלכם לא רק בפן המקצועי.
-    יצירתיות,ראייה מערכתית רחבה וגמישות  – תפקידי חו"ל שונים במהותם מתפקידים זהים בישראל. תפקיד של מנהל פרויקט בחו"ל לדוגמא יכלול אחריות רחבה יותר מאותו התפקיד בישראל, משום שהוא נמצא מחוץ למערך התמיכה של הארגון . גמישות, יכולת ראייה מערכתית ויכולת להתמודדות עם מצבים בלתי צפויים ומתן מענה יצירתי למצבים בשטח הינם תכונות בעלות ערך רב לארגון כאשר בוחנים מועמדים לרילוקיישן.
-    תרבות עסקית וקודים אתיים- הארגון מחפש עובד שיכול להיות ישראלי כלפי הארגון פנימה, אך לנהוג כמקומי כלפי הלקוח והסביבה העסקית בחו"ל. הבינו את התרבות העסקית של מדינת היעד, למדו את הקודים האתיים של סביבת העבודה והדגישו זאת בתהליך קבלת העבודה.
-    היו מוכנים להתמודד עם אי וודאות וסביבה לא מוכרת- בין אם הרילוקיישן מתוכנן לאירופה, ארה"ב או אפריקה, היו בטוחים כי תאלצו להתמודד עם סביבה לא מוכרת בתנאי אי וודאות רבים. אל תצאו מנקודת הנחה כי בגלל שביקרתם בניו יורק כתיירים, אתם מודעים לקשיים במגורים בה.
-    מעבר משפחתי כיתרון וכחסרון בתהליך קבלת העבודה – העברת משפחה לחו"ל כחלק מהעברת עובד לרילוקישן משמעותה  ייקור משמעותי בעלויות הרילוקיישן לחברה. במצב השוק הנוכחי ישנן חברות רבות שמעדיפות לחפש עובד שמגיע כרווק או בתנאי רווקות (השארת המשפחה בישראל) כדי לחסוך את העלויות הנלוות למשפחה. חלק מהחברות יעדיפו להתמקד בגיוס עובדים עם ילדים קטנים, כדי לחסוך מימון עלויות חינוך גבוהות. יחד עם זאת, ישנן עדיין חברות שבוחרות את העובד קודם על סמך התאמה אישית ומקצועית. התמקדו בחברות אשר מדיניות הרי לוקיישן שלהם תואמת למצבכם המשפחתי. במצב השוק הנוכחי, אל תניחו כי חברה שתקצבה רילוקיישן לרווק תהא מוכנה לשאת עלויות של משפחה בת חמישה נפשות רק בגלל התאמה מקצועית.

עינת גז, מנכ"ל ובעלים של רילוקיישן ג'ובס ( www.relocationjobs.co.il), החברה המובילה בישראל בתחומי הרילוקיישן. לעינת ניסיון רב בתחום ייעוץ ובניית מדיניות רילוקיישן לחברות , גיוס עובדים בינלאומיים והוצאה לפועל של כלל תהליכי הרילוקיישן. התמחותה המקצועית כוללת הקמת סניפים ופעילויות בעולם, החל מארה"ב ואירופה וכלה במדינות מתפתחות: אפריקה, מזרח רחוק, דרום אמריקה ומזרח אירופה. ניתן לפנות לקבלת ייעוץ ובניית רילוקיישן לפי היעד והתפקיד ואיתור מועמדים לתפקידי רילוקיישן :href="mailto:eynat@relocationjobs.co.ilEynat@relocationjobs.co.il">">Eynat@relocationjobs.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב