דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איטום ופרסום: אפשר גם אחרת 

מאת    [ 17/06/2010 ]

מילים במאמר: 482   [ נצפה 1875 פעמים ]

 

איטום צריך לפרסם כמו משקאות קלים ושאר מוצרי צריכה, לא בצורה המשעממת שבה זה נעשה כיום.

אולי איטום לא נראה מוצר סקסי כמו משקאות קלים ובושם. אבל אם חושבים על זה אז מה כל-כך סקסי במשקאות קלים? בסך הכול מדובר בשילוב של סוכר וקור ולא יותר. מדוע משקאות קלים זוכים לכל מיני פרסומות מרהיבות שבהם חתיכים וחתיכות שותים באושר בלתי נתפס פחית משקה, רוקדים, קופצים לים או לבריכה ובכלל נראים כמו יצורים מכוכב אחר? בסופו של דבר, במציאות אנחנו רואים יותר פועלי איטום מכוסים בצבע ששותים משקה קל בזמן שהם מבצעים איטום גגות.

גם חומרי איטום זכאים לפרסומות סקסיות ומרהיבות עין. גם חברות איטום צריכות לפרסם את עצמן כמו חברות תעופה. עולם הפרסום צריך לצאת מהקיבעון המחשבתי שלו ולהתחיל ליזום פרסומות איכותיות שיעלו על נס את התחום של איטום בכלל ושל איטום גגות בפרט. הגישה צריכה להיות פשוטה: לקחת את כל העקרונות שמשמשים לפרסום מוצרים כמו מזון מהיר, בשמים ותחבושות היגייניות וליישם אותם בתחום של חברות איטום וחומרי איטום.

קחו לדוגמה את הצורך של כל בית בעבודת איטום אחת לכמה זמן. הבית יוצג כספינת מפרשים אדירה שחוצה את האוקיינוס (החיים, זה ידוע, הם כמו אוקיינוס – ככה זה בפרסומות.) הספינה מיטלטלת על גלים אדירים שמצליפים בה מכול עבר, רסס המשברים צורב את פני המלחים הנאבקים ברוח השורקת וממטרי גשם מכים בקרשי הסיפון החלקלקים. המצלמה נעה דרך המפרשים ובין התרנים, על פני הסיפון ודרך הדלת המובילה אל תוך הספינה החורקת ונאנחת. בתוך המסדרונות אנחנו מעופפים עד שאנו מגיעים לתאו של הקברניט. וראו זה פלא, מפקד האונייה, יפה כמו שחקן קולנוע וחלק כמו שקית פלאסטיק, אינו דואג לגורל הספינה הנאבקת בסערה. הוא עסוק באהבהבים עם בחורה יפיפייה בלבוש מינימאלי. זום אאוט, קריין: עם חומר איטום X גם אתה לא צריך לדאוג מהרטיבות. או, אם רוצים משהו יותר פרסומאי: איטום גגות, בשביל כל הסערות.

כמו שאתם מבינים זה באמת לא מסובך לעשות פרסומת סקסית לחומרי איטום. גם חברות איטום לא צריכות לעורר בעיה קשה עבור הפרסומאי המקצועי. קצת ארמונות אקזוטיים, קצת גשם מלנכולי, קצת רחוב רטוב ויש לכם פרסומת לכול חברת איטום שהיא. הדימויים שגם ככה מתלווים לעבודות איטום גגות הם דימויים שיכולים להתאים היטב לקונספט החדש הזה של פרסום חברות איטום. פועלי שיפוצים משורגי שרירים ושזופים, גשם ושלוליות (רטיבות כאילו,) גגות של גורדי שחקים מזכוכית ופלדה, יריעות זפת (טוב, אולי נוותר על היריעות זפת.)

הנה עוד רעיונות לפרסומות לחברות איטום או לחומרי איטום: בחורות (דוגמניות כמובן) שרוקדות במסיבה ואז הן אומרות שהן הולכות למסיבות רק בבתים שבהם נעשה איטום כמו שצריך. מסיבה אחרת שבה כולם נראים בדיוק כמו שצריך. למה? כי איטום טוב מונע את הכניסה של המכוערים וחסרי החוש האופנתי. אפשר גם להראות מבצר בסגנון שר הטבעות: ביתי הוא מבצרי ולכן אני משתמש רק בחומרי איטום שמשאירים את האויב בחוץ. בקיצור, כעת הגיע הזמן שאיזה פרסומאי שבאמת יודע איך לעשות פרסומות ירים את הכפפה ויציע פרסומות סקסיות לחומרי איטום, לחברות איטום ולעבודות איטום גגות. אחרת נשאר תקועים עם הרעיונות שלי.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב