דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אטרקציות לבר מצווה: תחומים חדשים 

מאת    [ 17/06/2010 ]

מילים במאמר: 482   [ נצפה 2638 פעמים ]

אטרקציות לבר מצווה צריכות לבוא מתחומים שעד היום נשארו מחוץ לחגיגות בר מצווה ובת מצווה. להלן מספר רעיונות בנידון.

הרצון להפתיע, לחדש, הוא רצון חזק מאוד של ההורים שמתכננים מסיבות בר מצווה (או בת מצווה – למרות השימוש בלשון זכר, המאמר פונה לכול המינים.) ההורים מחפשים נואשות אחרי אטרקציות בר מצווה שיהיו שונות ממה שהאורחים ראו בחגיגה של השכנים. גם חתן הבר מצווה מעוניין להרשים את חבריו על-ידי אטרקציות לבר מצווה שעוד לא נראו בעבר. הסיבה העיקרית לכך שאנו נתקלים, למרות הרצון להפתיע, באותן אטרקציות בר מצווה לעוסות ומוכרות עד זרא היא חוסר התעוזה של האנשים שמציעים אטרקציות לבר מצווה. הגיע הזמן לפתוח תחומים חדשים ועולמות לא מוכרים בפני המחפשים אטרקציות לבר מצווה, תחומים שבהם יהיה אפשר לגלות אטרקציות בר מצווה ייחודיות, רעננות ומפתיעות.

עבודת ילדים היא תחום שכזה. בתחום זה קל מאוד להציע אטרקציות לבר מצווה שיהוו חוויה מדהימה וחד פעמית שבה משולבים הרפתקאות ותגליות, גילוי עולמות חדשים ולמידת ערכים חשובים לחיים. חתן הבר מצווה שיבחר בסוג זה של אטרקציות לבר מצווה ייצא לאחת מאותן ארצות שבהן ילדים עובדים למחייתם במיני מפעלים וסדנאות זעה. הנער יוכל לעבוד במשך כמה ימים, שבועות ואפילו חודשים במקום שבו מייצרים נעלי ספורט וכדומה. למעשה, הנער יגלה שהרבה אטרקציות בר מצווה מתבססות על דברים שמיוצרים על-ידי מפעלים כאלה ברחבי העולם. סוג זה של אטרקציות לבר מצווה יכול גם לכלול גיוס למיליציית ילדים במלחמת אזרחים כלשהי באפריקה. במקום אטרקציות לבר מצווה שכוללות משחקי וידאו באולם השמחות, חתן השמחה יוכל ליהנות מהדבר האמיתי: יריות, מרדפים והרפתקאות מסמרות שיער. את הבר האקטיבי המקובל במיני אטרקציות לבר מצווה יחליפו משקאות מקומיים ובמקום רקדניות אקזוטיות חתן השמחה יכיר תרבות אחרת בצורה מעמיקה ואוטנטית.

למי שמעדיף סוג אחר, רגוע יותר, של אטרקציות לבר מצווה, יהיה ניתן להציע מסע בחלל. מדובר על נסיעה בספינת חלל שתצא למאדים ותגיע בחזרה לארץ בזמן ליום הגיוס לצבא. כיוון שממילא לא לומדים כלום בתיכון, לא נורא אם חתן השמחה יבלה כמה שנים בסוג מרתק זה של אטרקציות לבר מצווה. היטב ידוע לנו שמחירו של מסע לחלל חורג במעט מהתקציב שהמשפחה קבעה עבור אטרקציות לבר מצווה. הפיתרון לכך הוא פשוט. חברה שעוסקת בארגון אטרקציות לבר מצווה תקנה ספינת חלל ותסיע בבת אחת כמה וכמה חתני בר מצווה וכלות בר מצווה לחלל. בצורה כזאת יהיה ניתן לספק במחירים זולים יחסית אטרקציות בר מצווה פן-גלקטיות.

אטרקציות לבר מצווה אחרות, זולות יותר, כוללות מסע לפסגת האוורסט (ללא חמצן, כדי שיהיה מעניין וחינוכי,) ציד כרישים ליד חופי אוסטרליה (הנער מקבל סכין ונזרק מהכלוב כדי שיתמודד לבד עם המפלצת,) וטריפ אל.סי.די או סם הזיות אחר. אטרקציות בר מצווה אלו יוצעו תחת פיקוח הדוק שיכלול צילום בשתי מצלמות וידאו, קריינות משעשעת והכנת אלבום מעוצב ומיוחד לחתן או כלת השמחה.

אלו הן רק מספר דוגמאות על קצה המזלג של התחומים החדשים שבהם ניתן למצוא אטרקציות לבר מצווה מלהיבות ומקוריות שיהפכו את האירוע החשוב הזה למשהו שקורה רק פעם בחיים (אם כי, כשחושבים על זה, בכל מקרה בר מצווה קורית רק פעם בחיים.)




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב