דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקליטנים לחתונות - תקליטנים לאירועים 2010 

מאת    [ 17/06/2010 ]

מילים במאמר: 794   [ נצפה 2169 פעמים ]

תקליטן לחתונה – תקליטנים לאירועים 2010


חתונות בקיץ תמיד היו ותמיד יהיו יעד מועדף עבור הזוגות המתחתנים, אין ספק שאולם ממוזג עם גן חיצוני לקבלת פנים ולחופה זהו הפתרון המושלם לכל האירועים ולכל תנאי מזג האוויר.
אנו בפיאסטה ממליצים בחום על מקומות עם גן ואולם יחד. כמובן מאוד חשוב ואסור לשכוח, שיהיה במקום, אירוע אחד בלבד ולא  יהיו אירועים נוספים. (:
מקומות רבים סוגרים אירועים נוספים באותו תאריך דבר שעלול לגרום לאי נעימות ורעש מהאירוע הסמוך. חובה לשאול את מקום האירוע ולדעת מה קורה בתאריך שלכם. במידה ומתקיים אירוע נוסף נא ודאו שהמרחק בין האירועים סביר ושיש להם מטבח נוסף לשימוש האירוע הנוסף.
בניסיוננו העשיר עבדנו במקומות בו היו אירועים נוספים באותו הערב . שני אירועים באותו מקום  גורם לעיטים לערבוב בין משפחות החוגגים, האירוע המוני יותר , יש צפיפות בחנייה, השירותים הופכים למשותפים, מתקיים מעבר של האורחים בין שני האירועים. בקיצור מומלץ אירוע אחד בערב אחד.
זוגות רבים מגיעים אלינו – פיאסטה שירותי מוסיקה , עוד טרם מצאו מקום לחגוג ונהנים מעשרות טיפים טובים ,אשר עוזרים להם, מקצרים להם תהליכים מיותרים וכמובן חוסכים כסף רב.
פיאסטה מוסיקה לאירועים קיימת בענף האירועים והחתונות משנת 1995. מייסד המותג דיגיי ארז בינדר , אשר החל את דרכו בתחילת שנות ה-90 עם טייפים דאבל קסט ועם קלטות ותקליטים. מתחילת שנת 1993 החל לאסוף ולקנות דיסקים ויצר לעצמו אוסף של אלפי דיסקים (מקוריים כמובן) של רוב האומנים הנשמעים ביותר בעולם. המעבר למחשב מספר דיגיי ארז החל למעשה בשנת 2005 , לאט לאט נאספה מוסיקה חדשה ונוספת אל המחשבים הניידים. דיגיי ארז בינדר עבר אלפי אירועים במהלך השנים וחווה את המודרניזציה של המאה 21. קיום דיגיי ארז בינדר עובד עם מחשבים ניידים ותוכנות דיגייס מהמתקדמות בעולם !!!  המעבר החד מדיסקים ל-    USBעוזר לארז לעלות ולכוון את השיר הבא בפחות מחמש שניות. אם בתקופת הקלטות המיקס היה לוקח לערך דקה , בתקופת הדיסקים המיקס היה לוקח בין 20 שניות ל-30 שניות , קיום בעידן ה-USB המיקס לוקח 5 שניות.  יתרון רב שנותן לדיגיי ארז  להיות מרוכז ברחבת הריקודים ולבחור את השירים המתאימים בזמן אמת. תקליטן חתונות מקצוען כמו ארז יודע לכוון גם לקהל הצעיר שמצפה ורוצה את המסיבה בשלב מסוים וגם לקהל המבוגר שמצפה לנוסטלגיות מהעבר ולסגנונות מוסיקליים שונים.
היתרון בפיאסטה שכל האירועים שלנו  אנו מאוד קשובים לקהל ואנו יודעים לנווט ולהתאים את המוסיקה גם למבוגרים וגם לצעירים. אנו משכנעים בסוג המוסיקה ולא בעוצמה ובווליום.
באירועים שלנו לא יהיו סימנים מהקהל על ווליום גובה ועל החרשת אוזניים. אנשי הסאונד של פיאסטה מכוונים את רמת הדציבלים לגובה , אשר לא פוגע בשמיעה ולא מחריש לקהל את האוזניים. בנוסף דיגיי ארז בינדר רואה במיקסר דיגיי שלו ובמחשבים מה מד הדציבלים ועד כמה אפשר לעלות את הווליום. יש שליטה מלאה בכל הנוגע לסאונד , מוסיקה, עוצמות וכיוונים.
כמו בכל אירוע חתונה הזוג מגיע אלינו לפגישת הכרות ובוא אנו יוצרים יחד את הכימיה , מכירים אחד את השני וספרים על אופי האירוע ועושים תיאום ציפיות מלא.  www.fiesta-music.com
ברוב המקרים הזוגות מגיעים אלינו מהמלצות חמות ומפה לאוזן , אנו עושים את עבודתנו על הצד הטוב יותר ויודעים שרק כך הגלגל מסתובב על הצד הטוב ביותר.  
דואגים תמיד לתת לקהל לקוחותינו את תחושת הניסיון והביטחון לעוד אירוע מושלם.
אחרי פגישת ההכרות הזוגות פוגשים את התקליטן כשבועיים לפני החתונה . פגישת תיאום המוסיקה נועדה כמובן לדבר  על המוסיקה עם התקליטן. בפיאסטה ממליצים לעשות אותה קרוב לתאריך האירוע כ- שבועיים לפני מועד החתונה מכיוון שעד אז בד"כ הזוגות יודעים מה הם רוצים ויותר קל להם לבחור מוסיקה ולקבל החלטות. כמובן שיד חופשים במוסיקה תתרום לאומן – דיגיי לעשות את עבודתנו על הצד שטוב ביותר. הריי לשם כך הוא מגיע, אך כיוונים כללים ותיאומי מוסיקה כללים יעשו את העבודה היטב. יחד אנו יושבים ובוחרים את המוסיקה שתנוגן במהלך האירוע. אנו רושמים מה הזוג רוצה לשמוע בחתונה  ומה הזוג לא רוצה לשמוע בחתונה. כמובן בוחרים יחד את המוסיקה לקבלת פנים, שיר כניסה לחופה, שיר שבירת כוס, שיר סלואו במידה ויש אחד כזה... מוסיקה לשלב האוכל , מוסיקה לשלב הריקודים.   
עמדות דיגיי עידן המודרניזציה מספק לקהל הזוגות פתרונות עיצוב גם בתחום הדיגייס , ניתן להזמין אצל פיאסטה עמדות דיגיי שונות ומגוונות. יש את העמדה הסטנדרטית – כסופה חלקה או שחורה  חלקה באורך של 4 מטרים. או עמדות לדים חדשות ווידאו לד עם ויגיי בזמן אמת במהלך האירוע.
עמדות הוידאו לד מספקות ריגוש נוסף בתחום הראיה בוא אנו מגרים את חוש הראיה ומספקים עמדות וידאו , אשר מספקות שידור HD כמובן ומוארות על ידי פנסי לדים חכמים.
גודל העמדות משתנה בהתאם לגודל המקום ולאופי האירוע. ניתן להזמין במת וידאו לדים לתקליטן באורף של 4 מטרים ובנוסף ניתן להוסיף עוד קיר וידאו לדים באורך של 4 מטרים על גובה של 3 מטרים. ניתן להתרשם באתר שלנו על העמדות הוידאו לדים החדשות של פיאסטה באתרנו -
www.fiesta-music.com
נשמח לעבוד לרשותכם בכל עניין ולהיות שם ברגעים הכי מאושרים בחיים שלכם.
פיאסטה הפקות מוסיקליות – רמת גן הרצל 58 , 077-2070208 , 050-5927875
 



ארז בינדר מוסיקאי, מפיק מוסיקלי, מעצב סאונד, מעצב תאורה, המייסד והבעלים של פיאסטה http://www.fiesta-music.com>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב