דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות למתנות: 

מאת    [ 17/06/2010 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 2980 פעמים ]

מתנות, סוגי מתנות ורעיונות למתנות- זהו מאמר המתיימר לכסות את כל נושא המתנות. הרעיון הוא לכסות את נושא הרעיונות למתנות, כמו איזה רעיונות למתנות ניתן לתת לכל אחד לכל מאורע ספציפי או כללי ואחר כך נעבור לסוגי מתנות קיימות לפי חגי ישראל, או מועדי ישראל, כאשר ננסה להתרכז לאורך המאמר במתנות לגני ילדים ומתנות לראש השנה. בואו נצא לדרך:

בתחום רעיונות למתנות יש מבחר עצום, ננסה לחלק את זה לקטגוריות: רעיונות למתנות זוגיות: עיסוי לזוג, צימרים לזוג, חופשה רומנטית, ארוחה רומנטית, טיסה בשמי הארץ, צניחה חופשית או אחרת, דברים בסגנון הזה, אם בן או בת זוג שלכם הם הרפתקנים, אין לכם בעיה בכלל. רעיונות למתנות כלליות: ביגוד- כולם צריכים ואוהבים בגדים, רובנו, לפחות הגברים שונאים ללכת לקניות של בגדים, לכן במיוחד לגברים, מתנות מתחום הביגוד, כולל הנעלה וחגורות ואביזרים יהיו רעיון נהדר למתנה, בקשר לנשים, הייתי ממליץ על שוברי זיכוי, חבל לקחת סיכונים, שתקנה לעצמה מה שהיא רוצה.

מתנות חינם:

ישנה גם רובריקה הנקראת מתנות חינם ומיועדת בעיקר לילדים ובני נוער שאין להם כל כך כסף לקנות מתנות, אבל יש את הרצון לקנות מתנות. ישנם אתרים רבים בישראל, המציעים לכם את האפשרות לזכות במתנות חינם, על ידי הקלקה על באנרים ופרסומות המוצבות אצלם באתר. כמובן שזה לא קשור לטוב לב. המטרה היא להרוויח מהפרסומות, אבל מה איכפת לכם, שירוויחו, העיקר שתיהנו ממתנות חינם.

למקרה שאתם חושבים שמתנות חינם הן עלובות ולכן לא יכולות להיות רעיונות למתנות טובות, אתם טועים, יש מתנות חינם ממש ברמה גבוהה, החל מעיסויים ועד ארוחות זוגיות במסעדות ואפילו סופי שבוע- לא רע בכלל.

מתנות לגני ילדים:

למקרה שאתם חושבים, מה הקשר למתנות לגני ילדים, אז תרשו לתקן אתכם, אם אתם עדיין לא הורים, אז תדעו לכם שמתנות לגני ילדים, הן אולי המתנות הכי חשובות ויקרות שתקנו בחייכם. הילדים של היום, אוהבים ללכת לגן ילדים עם הציוד החדיש ביותר ולא חלילה עם תיק משנה שעברה. בתחום מתנות לגני ילדים המתנות הטובות הן- תיקים, כריות לשינה בצהריים, ציוד משרדי, כל מה שקשור לעטים, עפרונות, דפים, מחברות וכן הלאה.

מתנות לראש השנה:

ראש השנה זוהי תקופה רגישה מאוד. היא מבשרת הרבה התחלות חדשות: בתי ספר, גנים, אוניברסיטאות, מחזורי גיוס בצבא ורבים  אחרים. הנקודה היא שבגלל כל אלה, מתנות לראש השנה הן רגישות במיוחד וצריך להיזהר איתן מאוד. בתחום מתנות לראש השנה, הייתי ממליץ על לבחור רעיונות למתנות לפי ההתחלות החדשות שמצפות לאותו אדם. אם אתם קונים מתנות לראש השנה לאדם המתגייס לצבא, אז אולי תיק גב חזק ואיכותי יכול להיות אחלה מתנה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב