דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבה באנגלית - כך תכבשו את הכפר הגלובלי 

מאת    [ 16/06/2010 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 2369 פעמים ]

בכפר הגלובלי שבו אנו מתגוררים, חברות מסחריות רבות מכוונות לא רק לשוק הישראלי, אלא גם לוטשות עיניים, ובצדק, אל השווקים הגלובליים. 7 מיליון לקוחות בישראל אינם הולכים ברגל, אבל מיליארד סינים לא טועים, האמריקאים הם חובבי צריכה ידועים, וכמובן שאל לנו לזלזל באירופאים, באוסטרלים (ובעוד מספר שנים - גם באזרחי המדינות האפריקאיות השונות).

בעבור מי שמעוניין לשווק לעולם כולו, או לנתחים ממנו, כתיבה באנגלית - הפונה לקהלי יעד שאינם דוברי עברית, היא הכרח. כתיבה באנגלית שמה דגש על קהלי יעד זרים, ופונה אליהם בסגנון ייחודי, המתאים בדיוק להם. חברות רבות גורסות כי די יהיה אם יתרגמו חומרים שיווקים בעברית - לשפה האנגלית. אולם תרגום החומרים השיווקיים שברשותכם אינו מספיק - תוכן שיווקי באנגלית דורש התייחסות מיוחדת לקהלי היעד ולסגנון העסקי המתאים להם.


  
כתיבה באנגלית - תוכן שיווקי המותאם לקהלים דוברי אנגלית


כדי שתצליחו לשווק את המוצרים והשירותים ללקוחות מחוץ לישראל, התכנים השיווקיים שברשותכם צריכים לעבור אדפטציה אשר תתאים את השפה, המסרים והסגנון לסגנון העסקי הנהוג בחו"ל. עולם העסקים באירופה שונה מעולם העסקים האמריקאי, ושניהם שונים בתכלית מעולם העסקים בישראל.

כותבים באנגלית צריכים לא רק להיות בקיאים באנגלית, ולא מספק שידברו אנגלית ברמת שפת אם. כותבים באנגלית צריכים להיות מקצוענים שחיו ופעלו בסביבות העסקיות מחוץ לישראל. כותבים באנגלית שנולדו ועשו עסקים בחו"ל מבינים קודים עסקיים ולשון פנייה עסקית, שמי שנולד וגדל בישראל לעולם לא יבין. כתיבה באנגלית שתבוצע כהלכה, תוכל להדגיש את המסרים השיווקיים שלכם בצורה המתאימה ביותר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם בחו"ל. מסרים שעובדים בישראל, לא תמיד עובדים בחו"ל (וגם אם כן, הניסוח שלהם חייב להיות שונה לחלוטין מניסוחם בישראל). כדי לפנות לקהל באירופה או בארה"ב, כדאי לאתר כותב באנגלית ששלח אימיילים עסקיים, יצר פרופילים שיווקיים ואפילו לחץ יד בפגישה עסקית אמריקאית או אירופאית.

כותבים באנגלית יאפיינו את הסגנון המתאים לארצות היעד


קופירייטר באנגלית יזהה את קהלי המטרה ויאפיין במדויק את הסגנון המתאים להם. קופירייטינג באנגלית יצליח להסביר ללקוחות שמעבר לים במה אתם שונים מהמתחרים, ומדוע כדאי להם לבחור דווקא בכם (זכרו שאתם מתחרים מול כל העולם, ולא רק בשוק הישראלי).

כתיבה באנגלית
תמשוך גולשים בינלאומיים לאתר שלכם, ותניע אותם להתקשר אליכם ולרכוש את השירות והמוצר שלכם. כותבים באנגלית שיווקית, שצברו ניסיון בעולם העסקים בחו"ל, יחזקו את המותג שלכם, יהפכו אותו למותג בינלאומי  ויחזקו את הנוכחות השיווקית שלכם ברשת האינטרנט.

אייל מרקוס, מייסד ומנכ"ל חברת התוכן ספלאש. המציעה תוכן שיווקי לאינטרנט - כתיבת תוכןכתיבה שיווקיתכתיבה באנגלית והפקת סרטוני תדמית. צרו עימנו קשר כעת: href="mailto:%20kesher@splashing.co.ilkesher@splashing.co.il">">kesher@splashing.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב