כתיבה באנגלית - כך תכבשו את הכפר הגלובלי
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

כתיבה באנגלית - כך תכבשו את הכפר הגלובלי 

מאת    [ 16/06/2010 ]
מילים במאמר: 387   [ נצפה 1878 פעמים ]

 
 

בכפר הגלובלי שבו אנו מתגוררים, חברות מסחריות רבות מכוונות לא רק לשוק הישראלי, אלא גם לוטשות עיניים, ובצדק, אל השווקים הגלובליים. 7 מיליון לקוחות בישראל אינם הולכים ברגל, אבל מיליארד סינים לא טועים, האמריקאים הם חובבי צריכה ידועים, וכמובן שאל לנו לזלזל באירופאים, באוסטרלים (ובעוד מספר שנים - גם באזרחי המדינות האפריקאיות השונות).

בעבור מי שמעוניין לשווק לעולם כולו, או לנתחים ממנו, כתיבה באנגלית - הפונה לקהלי יעד שאינם דוברי עברית, היא הכרח. כתיבה באנגלית שמה דגש על קהלי יעד זרים, ופונה אליהם בסגנון ייחודי, המתאים בדיוק להם. חברות רבות גורסות כי די יהיה אם יתרגמו חומרים שיווקים בעברית - לשפה האנגלית. אולם תרגום החומרים השיווקיים שברשותכם אינו מספיק - תוכן שיווקי באנגלית דורש התייחסות מיוחדת לקהלי היעד ולסגנון העסקי המתאים להם.


  
כתיבה באנגלית - תוכן שיווקי המותאם לקהלים דוברי אנגלית


כדי שתצליחו לשווק את המוצרים והשירותים ללקוחות מחוץ לישראל, התכנים השיווקיים שברשותכם צריכים לעבור אדפטציה אשר תתאים את השפה, המסרים והסגנון לסגנון העסקי הנהוג בחו"ל. עולם העסקים באירופה שונה מעולם העסקים האמריקאי, ושניהם שונים בתכלית מעולם העסקים בישראל.

כותבים באנגלית צריכים לא רק להיות בקיאים באנגלית, ולא מספק שידברו אנגלית ברמת שפת אם. כותבים באנגלית צריכים להיות מקצוענים שחיו ופעלו בסביבות העסקיות מחוץ לישראל. כותבים באנגלית שנולדו ועשו עסקים בחו"ל מבינים קודים עסקיים ולשון פנייה עסקית, שמי שנולד וגדל בישראל לעולם לא יבין. כתיבה באנגלית שתבוצע כהלכה, תוכל להדגיש את המסרים השיווקיים שלכם בצורה המתאימה ביותר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם בחו"ל. מסרים שעובדים בישראל, לא תמיד עובדים בחו"ל (וגם אם כן, הניסוח שלהם חייב להיות שונה לחלוטין מניסוחם בישראל). כדי לפנות לקהל באירופה או בארה"ב, כדאי לאתר כותב באנגלית ששלח אימיילים עסקיים, יצר פרופילים שיווקיים ואפילו לחץ יד בפגישה עסקית אמריקאית או אירופאית.

כותבים באנגלית יאפיינו את הסגנון המתאים לארצות היעד


קופירייטר באנגלית יזהה את קהלי המטרה ויאפיין במדויק את הסגנון המתאים להם. קופירייטינג באנגלית יצליח להסביר ללקוחות שמעבר לים במה אתם שונים מהמתחרים, ומדוע כדאי להם לבחור דווקא בכם (זכרו שאתם מתחרים מול כל העולם, ולא רק בשוק הישראלי).

כתיבה באנגלית
תמשוך גולשים בינלאומיים לאתר שלכם, ותניע אותם להתקשר אליכם ולרכוש את השירות והמוצר שלכם. כותבים באנגלית שיווקית, שצברו ניסיון בעולם העסקים בחו"ל, יחזקו את המותג שלכם, יהפכו אותו למותג בינלאומי  ויחזקו את הנוכחות השיווקית שלכם ברשת האינטרנט.

אייל מרקוס, מייסד ומנכ"ל חברת התוכן ספלאש. המציעה תוכן שיווקי לאינטרנט - כתיבת תוכןכתיבה שיווקיתכתיבה באנגלית והפקת סרטוני תדמית. צרו עימנו קשר כעת: href="mailto:%20kesher@splashing.co.ilkesher@splashing.co.il">">kesher@splashing.co.il

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב