דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור רעיונות למתנות ולהתאים מתנות לאנשים קליפ מתנה 

מאת    [ 15/06/2010 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 2382 פעמים ]

בעולם קיים מגוון אדיר ועצום של מתנות ורעיונות למתנות, כל חנות שתיכנסו אליה בקניון או במרכז קניות קרוב לביתכם מלאה ברעיונות למתנות פוטנציאליות, שרק מחכות שתיקחו אותן הביתה לאותם אנשים החוגגים ימי הולדת או מסיבות או חגים או כל אירוע אחר. הרי בעצם כשחושבים על זה כל חנות היא מבחר אדיר של רעיונות למתנות ועוד מסודר לפי קטגוריות ומחירים. רשת האינטרנט פשוטו כמשמעו מופגזת ברעיונות למתנות, רק תרשמו באינטרנט "מתנות" ותראו איזה רשימה אדירה של אתרים העוסקים בנושא מתנות יוצאת לכם בתוצאות חיפוש. אז מה הבעיה הגדולה שלנו למצוא רעיונות למתנות לקנות ליקירנו? הרי הכול סביבנו מפוצץ ברעיונות למתנות.

קליפ מתנה- מתנה מקורית סוף סוף

כאשר מתחילים לחפש מתנות מקוריות, חייבים להגיע די במהירות לקליפים. אין דרך לעקוף את זה קליפ מתנה זה אחת הדרכים המצוינות ביותר לעשות הפתעה מגניבה לאדם שאתם אוהבים. תחשבו לשנייה, נניח שאתם רוצים לקנות מתנה לחברה שלכם: תכינו לה קליפ מקצועי, כזה כמו שאייל גולן היה לחברה שלו ותנו לה להרגיש מלכה ליום אחד.

הבעיה הגדולה היא שמרוב עצים כבר לא רואים את היער. זה לגמרי נכון שיש המון אפשרויות למתנות ואין ספור הצעות מכל הכיוונים, אבל מרוב השפע, אנחנו כבר לא יודעים מה לבחור. ברור שיש המון רעיונות למתנות, אבל איך יודעים מה תהיה המתנה המתאימה לאותו אדם? הרי בעידן שבו אנחנו חיים, כבר אין שום דרך להכיר אנשים באמת, היות וכל התקשורת מתבצעת מרחוק.

אם הגעתם עד לכאן ואתם קוראים את השורות הללו, בטח עברתם את כל הדף שמעל למאמר הזה וראיתם מלא רעיונות למתנות מדליקות. באמת טרחנו להביא לתוך האתר שלנו שפע אדיר של סוגי מתנות היכולים להתאים לכל אדם ואדם. מה שנשאר כעת זה אולי לתת לכם קצת עצות על בוחרים מתנות ואיך מתאימים רעיונות למתנות לאנשים ספציפיים, הרי ההתאמה בין האדם לבין המתנה היא קריטית לחלוטין.

1. למעלה בין הרעיונות למתנות שהעלינו לאתר תוכלו למשל לראות מגוון אדיר של עבודות אומנות מיוחדות, למי זה יכול להתאים בתור מתנה? מתנות מתחום האומנות בדרך כלל מתאימות לאנשים שקודם כל יש להם איזה שהוא עניין באומנות. אין פה שום קשר למחיר המתנה. אם אני חסר עניין כל שהוא באומנות, מבחינתי גם תמונה של ואן גוך היא מתנה די טיפשית היות וואן גוך בשבילי הוא סתם אדם עם שם מוזר, לכן רעיונות למתנות אומנותיות- לא בשבילי בבקשה.

2. מתנות למכורים לעבודה- בטח ראיתם למעלה בעמודי האתר מתנות המיועדות לאנשי עסקים או מתנות של אנשים המכורים לעבודה, כמו יומן סופר מתוחכם או שעון מעורר בעל המון מצבים כאלה ואחרים. אני מאמין שהכוונה כאן ברור, אם אני לא עובד אלא שומר על הילדים בבית בזמן שאשתי מפרנסת, אין טעם שתביאו לי עטים יוקרתיים ששווים המון כסף- כי אין לי שום חוזים לחתום עליהם איתם.

3. התאמה של רעיונות למתנות למצבים בחיים- גם זה טריק די נחמד: נניח שאני עובר דירה בקרוב או עברתי דירה עכשיו, מתנות של ברוכים הבאים יבואו מצוין, למשל אצלנו באתר אנחנו מציעים סל כביסה. עד כמה שזה נשמע אולי פשוט, אבל רווק שעובר דירה, לא יחשוב בחיים על סל כביסה, לכן זה יכול להיות אחלה רעיון למתנה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב