דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גם אתה צריך יועץ עסקי 

מאת    [ 15/06/2010 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 2669 פעמים ]

מהו בעצם יועץ עסקי

ייעוץ עסקי מקצועי ניתן על ידי חברות מקצועיות המוסמכות לכך ומעסיקות את מיטב עורכי הדין, הכלכלנים והיועצים המומחים לפתרונות עסקיים יצירתיים ודרכי ניהול ושיווק. ייעוץ עסקי הוא תחום רחב אשר ניתן לחלק למספר קטגוריות בסיסיות:


    • ייעוץ שיווקי- מתמקד בפרסום ושיווק. מטרתו של היועץ השיווקי היא לעזור לך להגיע עם המוצר שלך לקהל יעד רחב ככל הניתן. יועץ שיווקי ככלל יעסוק רבות בתהליך שיווק המוצר הסופי- המטרה של כל בעל עסק.
    • ייעוץ פיננסי- היועץ הפיננסי, או היועץ הכלכלי בעברית, הוא אשר יעזור לכם לעשות קצת סדר בבלגן. אין עסק בלי הלוואות, אשראי, תשלומים ושאר ירקות. בעזרת ייעוץ פיננסי מקצועי תוכלו להיות בטוחים שיש מישהו שדואג לאינטרסים ולכסף שלכם.
    • ליווי עסקי- ללא ליווי צמוד כל מה שלימד אותך יועץ עסקי עלול לרדת לטמיון. חברות המתמחות בכך ילוו אתכם לאורך כל הדרך עד אשר תיישמו בהצלחה את מה שלמדתם, או עד שתיעזרו ביועץ עסקי במשרה מלאה.

ללמוד ולגדול- פיתוח עסקי

ייעוץ עסקי, על כל נגזרותיו, הוא כלי הכרחי לטובת פיתוח עסקי. כל עסק יכול להתפתח, לא משנה אם הוא עוד בחיתוליו, בגדר רעיון, או אימפריה כלכלית משגשגת. אבל לכל עסק חשוב שיהיה גם מי שיכוון אותו בדרך לשם.
איך נגדיר פיתוח עסקי? זו היכולת ליישם את האסטרטגיה של החברה, או לתקנה במידה והיא אינה עובדת כראוי, היכולת להתרחב, לשמר לקוחות קיימים, לגייס לקוחות ובעיקר להתבלט מעל המתחרים בשוק. לשם כך דרוש כמובן יועץ עסקי או איש פיתוח עסקי במשרה מלאה.

בדרך אל העצמאות דרושה תכנית עסקית

תוכנית עסקית היא תכנית המציגה את הכדאיות של החברה למשקיעים פוטנציאליים וכוללת הערכה של הפעילות העסקית והשיווקית עפ"י ניתוח השוק, נתונים עסקיים והצגת מודל כלכלי. מכיוון שסביר להניח שאתם מעוניינים בכספי המשקיע, כדאי מאוד להצטייד בתוכנית עסקית מקצועית. בעזרת יועץ עסקי תוכלו לבנות תוכנית טובה וגם ללמוד כמה דברים חדשים על העסק שלכם תוך כדי.

ייעוץ ארגוני- הקישקעס של העסק

אם כבר יש לכם עסק ואפילו אחד מצליח, אבל שוב ושוב אתם מרגישים אווירת תוהו, שהעבודה לא מתבצעת ושהעובדים ממורמרים, כנראה שיש לכם בעיית ארגון. וזה לא מפתיע: כל עסק מתבסס על היררכיה ובכל מערכת היררכית צפויים כשלים ארגוניים.
המטרה שלכם כמנהלי עסק היא ליצור סדר, אבל אתם לא יכול לעשות זאת לבד, בשביל זה קיים ייעוץ ארגוני. לפעמים הפתרון הוא לאו דווקא יועץ עסקי, אלא יועץ ארגוני טוב, שיעשה סדר בפעולות החברה, ייעץ לכם על מה לוותר וייעל את העבודה היומיומית שלכם.

כל אחד צריך יועץ עסקי

כן, גם אתה וגם את וכל בעל עסק בעצם. אנחנו חיים בעולם תחרותי, בשוק חופשי ויציבות כלכלית מעורערת. אל תשאירו דבר ליד הגורל. קחו את העתיד שלכם בידיים וביחד איתו גם את העסק, כי על טעויות משלמים, אבל את הפירות של עסק המתנהל בעזרת ייעוץ עסקי מתקדם, בסופו של דבר אתם תקצרו.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב