דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


10 מדרגות אירוטיות לאינטימיות רוחנית. מאת: בת שבע דור, מאמנת אישית, לזוגיות, משפחה ועסקים, מורה לאהבה. 10stairs to elevate to divine climax, BatSheva 

מאת    [ 15/06/2010 ]

מילים במאמר: 963   [ נצפה 4055 פעמים ]

10 מדרגות אירוטיות לאינטימיות רוחנית
מאת: בת שבע דור

צעד ראשון לחיי הרוח הוא, לנוע אל מעבר לתחושה הגופנית והתעסקות עצמית גרדה.

מכאן, הנה 10 המדרגות לעלייה באינטימיות הרוחנית:


מדיטציה
המדרגה הראשונה המובילה לחוויית יחסי מין רוחניים היא ההכרה, ההתחברות והמגע עם הרובד הרוחני. הקשיבו לגוף שלכם, הרגיעו את מחשבותיכם, והתנשאו מעבר למציאות הגשמית.

סקרנות
הסקרנות היא זו שמאפשרת לנו ל"התערבב", תוך יצירת אינטרסים משותפים והבנה עם אחרים. אם מעולם לא תהיתם מה עושה את בן/בת הזוג שלכם מה שהם,זה עלול לסגור את החלק הרוחני של מערכת היחסים שלכם, ולהותירכם רק בדיבור והתעלסות מכנית ("איך היה היום שלך?"). כדי לחוות באופן מלא האחד את השני, יצירת הקשר האמיתי מתחילה דווקא כאשר אתם משתפים את המוזרויות שלכם ובכך מסירים את "המסכות" ומפנים מרחב פנימי לחווייהבניגוד לתפיסה המקובלת, משחק מקדים למעשה מתחיל במילים: "אני מרגיש", "אני רוצה", ו "אני קיים" , (במקום בעיסוק בהסתרת המוזרויות...).

השראה
היבט חשוב נוסף של סקס רוחני הוא לנסוך השראה זה בזה, להיות יותר טובים ממה שאי פעם חשבתם שאתם יכולים להיות. בזמן שמשימה זו עשויה להיראות כמרתיעה, במציאות היא יכולה להיות פשוטה, כמו לבשל ארוחה מיוחדת או תכנון פיקניק בחיק הטבע .


מגע ונשיקות
סקס רוחני כרוך במעורבות והתרערבבות של שתי נשמות, קשר כזה יהיה כמעט בלתי אפשרי אם לא תחוו מגע. מגע הוא אחת החוויות הראשוניות שיש לנו עם בן/בת זוג אשר מאפשרים לנו ליצור חיבור מבחוץ פנימה. התחילו על ידי למידה ובחינה של הגוף של בן /בת הזוג ביסודיות,  אבר אחר אבר. איך העור שלו/ה מרגיש? האם העור בשרני, שרירי, או חלק? כיצד דפוסי הקול והבעות הפנים שלהם משתנים, כאשר אתם נוגעים בהם במקומות שונים?

הקבלה אומרת שבאמצעות הנשיקות הנשמות מתקרבות זו לזו לקראת אחדות...נשיקות ארוכות ועמוקות יקחו אותכם גבוה יותר אל אולימפוס האהבה...

חזון
מומלץ לזוגות להביט לתוך העינים של האהוב/ה כאשר הם עושים אהבה. העיניים הן ראי לנפש ויש האומרים כי "הנפש היא החלון אל העיניים." עם זאת, מחקר אחד שבחן תגובות של זוגות בעת ויכוח לוהט, הראה כי ברגע שהזוגות הביטו זה לזה הישר בעיניים הם הצליחו להתעשת.

פולחן
סקס רוחני הוא פולחן, בכך שאנו חוזרים על דברים שעבדו עבורנו בעבר. אולי הייתה זו שירה, או שיר, עיסוי, או מבט, או מראה מסוים, דיבור או מגע בדרך מסויימת שהתחילו את הדברים. יחד עם זאת,  חשוב גם להתנתק משיגרתיות ולבחון היבטים חדשים של הנאה מינית. בנוסף, בעולם הקרייריסטי של היום, יש גם צורך לתזמן דייטים, כמו טקס, כדי לא להיסחף מדי עם אילוצי הקריירה. במדרגה זו פיתחו אל תוך החיים מרחב בסביבה רגועה ומפנקת וזמן, למין ואינטימיות,  


שותפות / ברית קדושה
ל"ראות" את הפרטנר/ית באמת, זה להסתכל מעבר לגוף, אל הנפש שלהם. לראות את תקוותיהם, פחדיהם, חלומותיהם, ולדעת מה הם צריכים. קשר טלפתי, הוא חיבור עם בן/בת זוג המאפשר לנו לתקשר באמצעות חישה רוח, רגשות, ולפעמים אפילו מחשבות. תרגיל טוב להבנת הקשר הטלפתי הוא סינכרון הנשימה. בעוד חובקים את בן/בת הזוג, לקחת כל נשימה, כפי שהם עושים ובזמן שהם עושים. הרגישו את החזה שלהם מתרומם, את האוויר ממלא את הריאות שלהם, ואת שחרורו בכל נשיפה. זוהי דוגמה של הזדהות עם השותף שלך על ידי חישה של חוויותיהם.

הדוניזם (רדיפת תענוגות)  
אין שום דבר רע עם לרצות הנאה עבור עצמך, אלא שבתחום הרוחני, הדוניזם מתייחס לרדיפה של שכרון חושים כאילו הוא מגלם את מעגל האושר האינסופי. אך מעגל האושר מתחיל ונוצר בהתכוונות "לראות" ולענג את בן/בת זוגך, שבתורו מגיב עם הערכה עמוקה והנאה הדדית. לאחר מכן זה חוזר על עצמו עד שהאנרגיות של שני השותפים מוצו והם שוכבים מחובקים זה עם זה, נהנים, מתענגים, מתחממים מהקשר המקודש שהם יצרו.

עשיית אהבה מודעת
בעוד שגם התעלסות מכנית יכולה להיות מהנה למדי, זה כלום לעומת אורגזמת "האקסטזה", אשר במונחים של הביטוי הטנטרי היא "הפוכה" להצטברות של שכרון חושים אורגזמית. במקום העצמת התנועה ומתח השריר במהלך יחסי מין כדי "לגמור", השיטה הטנטרית דורשת מהאוהבים להירגע עמוק יותר ויותר לתוך חיבור רוחני. ללא התמקדות ב-"אורגזמה", אלא בתשוקות של בני הזוג שבסופו של דבר מציפות, עד ליצירת מה שיכול להיות מתואר כאורגזמת הגוף כולו.

 זהו מקדש האהבה, מקום המפלט שלכם מכל לחצי החיים,.שראוי ושווה להתאמץ ולעלות מדרגה אחר מדרגה כדי להגיע אליו ולהנות ממין שהוא גם האיחוד עם האלוהי באדם..

 תפילה הוקרה
 חשוב להעריך את פאר היצירה של הקשר הרוחני עם המאהב/ת שלך, בדיוק כפי שמברכים על המזון. (ניתן לבחור למי מתפללים...לקב"ה, ליקום וכו'...)
"אני מודה לך על הגוף השופע, הרגיש, המרגיש, האוהב, והחווייה הגדולה של האהבה שאני עומד/ת לקבל בהתעלסות עם אהובי/אהובתי...."

וכן הלאה, כפי שהתפילה וההוקרה יוצאים באופן טבעי במילים שהם לגמרי שלכם ומליבכם...

מאת: בת שבע דור – מאמנת אישית, לזוגיות, משפחה ועסקים, מנחה במערכות יחסים ומיניות 

מאבחנת הוליסטית, יועצת טראנספרסונלית, הילרית, פותרת חלומות

 

 

קרדיט לאריק ליץ'


בת שבע דור - קו חם לייעוץ טלפוני 0525435511 http://www.mysticis5r.info/


 href="mailto:batsheva@bat-sheva.combatsheva@bat-sheva.com">">batsheva@bat-sheva.com www.jerusalemdate.com


מאמנת אישית-לפרט, לזוגיות, למשפחה ולעסקים,


יועצת טראנספרסונלית,הילרית,פותרת חלומות  


מאבחנת הוליסטית בכף יד, בתקשור עם התת מודע, בנומרולגיה, בתדרים, בקלפי תהילים, קלפי ע"ב שמות הקבלה, קלפי פנג שואי ובטארוט.


מרצה ומנחה סדנאות (בעברית ובאנגלית)במגוון נושאים, בכנסים, פסטיבלים,ארגונים,משרדי ממשלה וקבוצות פרטיות,ארועים ומסיבות פרטיות,


העצמת נשים,מנהיגות מעצימה, התפתחות אישית ומודעות


 


מפעילת המרכז הישראלי לסדנאות,יועצת בקו המומחים, חברת לשכת המאמנים בישראל


 TRANSPERSONAL COUNSELING, LIFE COACHING, HOLISTIC DIAGNOSIS,  SPIRITUAL HEALING  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב