דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירה נכונה של סוגי אמבטיה מבין המבחר העצום של השוק 

מאת    [ 14/06/2010 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 5861 פעמים ]

חדר האמבטיה הפך בשנים האחרונות לאחד החללים המעוצבים בבית. בעבר, מרבית המאמצים והמשאבים הופנו לשם עיצוב חדרים מרכזיים יותר בבית: הסלון, המטבח או חדרי השינה. כיום גוברת ההכרה שגם בחדר אמבטיה כדאי ואף רצוי להשקיע בעיצוב. חדר האמבטיה הוא המקום הראשון אליו אנו נכנסים בבוקר, והמקום הראשון אליו אנו מגיעים בסיומו של עוד יום ארוך בעבודה או בלימודים. חדר האמבטיה הוא החדר שבו אנו מתנקים, מתרעננים, מתייפים וצוברים אנרגיות מחודשות. ככזה, על חדר האמבטיה להשרות אווירה נעימה, מרגיעה ומפנקת.

כאשר ניגשים למשימת העיצוב של חדר האמבטיה, אחת הבחירות המרכזיות שיש לבצע היא איזה סוג אמבטיה לבחור. בעבר לא עמדו בפנינו אפשרויות רבות, וכולם בחרו באותה אמבטיה לבנה רגילה, שצמודה לקיר וסביבה יש חיפוי עם אריחי קרמיקה. כיום היצע האמבטיות הוא גדול יותר, ועומדות בפנינו אפשרויות עיצוב מגוונות יותר.

חופש הבחירה מתבטא קודם כל במקום שבו אנו מעוניינים להציב את האמבטיה. ניתן להציב אותה לאורכו או לרוחבו של אחד הקירות, בפינת החדר או אפילו במרכז החדר. אנו גם יכולים לבחור את הגודל של האמבטיה. כיום איננו מוגבלים לאמבטיה בגודל סטנדרטי. רבים מאמצים את הטרנד האופייני לצימרים ומתקינים גם בביתם אמבטיות זוגיות, שהן מספיק גדולות עבור שני אנשים. חלקם אף מגדילים לעשות ומוסיפים לאמבטיה גם אופציה של ג'קוזי. ניתן אפילו לבחור בצורות שונות של אמבטיות. איננו חייבים לבחור באותה אמבטיה מסורתית. כיום יש אמבטיות מלבניות, עגולות, אובאליות, חצי פינתיות ועוד. האמבטיות המעוגלות מאפשרות ישיבה נוחה יותר והישענות אל אחת מדפנות האמבטיה.

אפשרות בחירה נוספת שעומדת בפנינו היא לגבי אופן התקנת האמבטיה. בעבר כולם היו מקבעים את האמבטיה לרצפת החדר, וסביבה בונים חיפוי קיר עם קרמיקה. כיום ניתן להתקין אמבטיה כך שתהיה שקועה ברצפת החדר לחלוטין או באופן חלקי. ניתן אפילו להגביה את האמבטיה מרצפת החדר באמצעות במה קטנה. כמו כן ישנה אפשרות להשאיר את האמבטיה כמו שהיא, ללא קיבוע או חיפוי קיר, אלא להוסיף לה רגליות נירוסטה או אלומיניום מעוצבות, ולשמור על העיצוב הראשוני והבסיסי. אמבטיה מסוג זה נקראת אמבטיית "פרי סטנדינג".

גם מבחינת הצבעים והחומרים של האמבטיה עומדות בפנינו אפשרויות רבות. לא חייבים להיצמד למסורת של אמבטיה לבנה. אמבטיות יכולות להגיע במגוון צבעים: שמנת, תכלת, אפור ועוד. צבע האמבטיה אמור להשתלב עם כלל העיצוב של חדר האמבטיה. יש שמוסיפים לחדר האמבטיה אריחי קרמיקה עם עיצובים, הדפסים, קישוטים וטקסטורות מעניינות. כמובן שלא חייבים להתקין אריחי קרמיקה. ישנה אפשרות גם לאריחי גרניט פורצלן. גם האמבטיה עצמה אינה חייבת להיות עשויה מחומר אקריל. אמבטיות אקריל הן האמבטיות הנפוצות ביותר, אולם הן נוטות להישרט בקלות, וכדי להגן עליהן יש להתקין סביבה חיפוי. פרט להן ישנן אמבטיות העשויות פח, המקנות לחדר אווירת רטרו שכן אמבטיות הפח מזכירות את הימים בהם האמהות נהגו לקלח אל ילדיהן בגיגיות פח. ישנן גם אמבטיות שעשויות מאבן טבעית, ואמבטיות יצוקות העשויות מברזל.

לסיכום, תחום עיצוב האמבטיות הוא רחב ומגוון. עומדות בפנינו אפשרויות רבות, וכל אחד יכול לעצב חדר אמבטיה לפי טעמו האישי, כך שיהווה עבורו חלל מושלם לרגיעה ולהתחדשות.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב