דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ענף טבעות האירוסין 

מאת    [ 14/06/2010 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 2029 פעמים ]

כברת דרך ארוכה עברה הטבעת האירוסין ,מי היה מאמין שהיא התחילה בתור רצועת עור שמקיפה את אחת האצבעות או טבעת ממתכת זולה: היום טבעות אירוסין מיוצרות מהחומרים המשובחים ביותר, כדי להמחיש את מה שהיא מסמלת יותר מכל: את נצחיות הקשר.

 

ראשית, מבחינת עיצוב, עליך לבחור האם תרצה טבעת קלאסית או מודרנית. הקלאסית היא ה'רגועה' והנקייה יותר מבחינה חזותית לבעלות סגנון סולידי . לבחורה שאוהבת לבלוט בשטח מתאים יותר הטבעת המודרנית שתבוא בעיצובים עם שיבוצי יהלומים. החלוקה הבאה היא אולי השטחית ביותר, אבל גם החשובה ביותר: עם יהלומים או בלי. עצה שלנו: כל יהלום הרי זה משובח כמו שנאמר" יהלומים הם חבריה הטובים של האישה".

איפה כדאי לקנות טבעות אירוסין?

האמת? בכל מקום. כמו מבחר הטבעות האדיר, כך גם כמות העסקים שמוכרים טבעות אירוסין. חשוב מאוד לא לקנות במקומות שנראים מפוקפקים, משום שכמויות הזיופים בתחום היא גדולה מאוד, אבל אפשר להבין בקלות אילו הם העסקים הרציניים ואילו לא.

אחת הדרכים לברור בין שורת חנויות התכשיטים היא להיעזר באינטרנט. שוק התכשיטים מפותח מאוד ברשת ותוכלו למצוא בקלות אתרים של חברות רבות ובהם פרטים על הסחורה שהם מחזיקים, סוגי התכשיטים ומחיריהם.

הטרנד החדש: טבעות אירוסין בעיצוב אישי

אם כבר שנים אתם חושבים על טבעת אירוסין בצורה מיוחדת, שלא ראיתם בשום מקום אחר, יש מה לעשות: חברות גדולות רבות בעולם התכשיטים מציעות בשנים האחרונות את האפשרות לעצב יחד עם אנשי החברה טבעות אירוסין לבקשתכם. ואם עדיין אין לכם רעיון מגובש, הגיע הזמן לשבת ולשרטט משהו משלכם. אין יותר מיוחד מזה.

ככל שעובר הזמן, חברות התכשיטים באות יותר ויותר לקראת הלקוח. חוץ מעיצוב אישי של טבעת אירוסין, ישנן חברות שיציעו לכם גם ייעוץ אישי בבחירת הטבעת. לכולם ברור שבחירת הטבעת המושלמת היא עניין לא פשוט. בעזרת יועצים מיוחדים של החברות, תוכלו לקצר את התהליך ולהפוך אותו לקל הרבה יותר.

מחירי טבעות אירוסין

בואו נתחיל מהעובדה הפשוטה: מדובר בתכשיט חשוב ומשמעותי, לכן אין לכם מה לחפש טבעת אירוסין ב-100 שקלים. טבעות כאלו הן עסק יקר, אך יש להן ערך מוסף. זהו למעשה תכשיט שמצהיר על מידת ההערכה והאהבה שלכם כלפי בן הזוג. ומה לעשות, כיום הכל נמדד בכסף.

המחיר תלוי כמובן בכם. האם תחליטו להשקיע באופן חד פעמי סכום גדול, או שתלכו על תקציב שפוי? בשני המקרים תוכלו למצוא בוודאות טבעת אירוסין איכותית ומקסימה. הרף התחתון של המחירים עומד על קצת פחות מאלף שקלים. הממוצע הוא בין 2,000 ל-3,000 שקלים, אבל אין לכך סוף: ישנן טבעות אירוסין בשווי עשרות אלפי שקלים, אך הכל תלוי בכם.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב