דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת חברת השמה 

מאת    [ 14/06/2010 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 3124 פעמים ]

כחלק מתהליך חיפוש עבודה, רצוי לפנות למספר חברות השמה מובילות בתחום המקצוע שלך. כיום קיים מגוון רחב מאד של חברות השמה, המתמחות בתחומים שונים. לעתים המגוון עשוי להיות מבלבל, שימו לב כיצד כדאי לבחור את חברות ההשמה איתן תבחרו לעבוד.

 ראשית, ההמלצה שלנו היא לא להתפזר. התייעצו עם חברים מתחום עיסוקכם, קבלו מהם כמה שמות של חברות השמה שעזרו להם בחיפוש עבודה, ואל תשלחו את קורות החיים לכל חברת השמה אפשרית. חשוב להתמקד, גם כדי שלא תמצאו את עצמכם באינסוף שיחות טלפוניות עם חברות השמה שקיבלו את קורות החיים שלכם ורוצות להבין מה אתם מחפשים, וגם כדי שתהיה לכם שליטה על המשרות אליהן נשלחים קורות החיים שלכם על ידי חברות ההשמה. חברת השמה שאינה מקצועית מספיק עלולה להציף אתכם בהצעות עבודה שלא קולעות לחיפוש שלכם.

 ישנן חברות השמה המגייסות לתחומים רבים, לרוב אלו הן חברות ההשמה הגדולות. לעתים בחברות השמה גדולות אתם עלולים להיתקל במצב של תחלופת עובדים גבוהה, וכתוצאה מכך מחסור בליווי צמוד לאורך התהליך. חברות אחרות, ובעיקר "חברות בוטיק" מתמחות במספר קטן של תחומים ספציפיים. חשוב להבין כי חברת השמה המתמחה במספר תחומים ספציפיים, היא חברת השמה מקצועית מאד. חברת השמה ותיקה, המקושרת בשוק, תוכל לחבר אתכם אל התפקידים הנחשקים ביותר בחברות הנחשבות ביותר.לדוגמה- אם אתה עו"ד, שמחפש עבודה בתחום משפטי ספציפי, פנייה לחברת השמה המתמחה בהשמת עו"ד ומלווה ליווי צמוד את מועמדיה, תבטיח שאתה בידיים טובות.

חברות השמה מובחנות במספר פרמטרים נוספים. אחד מהם הוא אופן אבחון המועמדים. לדוגמה- חברות השמה לבכירים לרוב מבצעות תהליך אבחון מעמיק, היות והשמת בכירים דורשת אבחון ייחודי, ומדובר בדרך כלל בתהליכי השמה ארוכים ומורכבים. לחברת השמה לבכירים מקצועית כלים לאבחון מקיף ומעמיק של המועמדים, המאפשר לה לבצע השמות מוצלחות ומדויקות.

חברות השמה מקצועיות פעילות גם ברשתות החברתיות, מה שמגדיל את מאגר הקשרים שלהן הן מבחינת מועמדים והן מבחינת מעסיקים. הרשתות החברתיות בעצם מאפשרות לחברות ההשמה להגדיל את הספקטרום, ולאתר באופן יזום מועמדים ומשרות.

איך זה עוזר לכם? ובכן, נניח שאתם רוצים לעבוד בחברה X, ואנחנו כחברת השמה מקושרים אליה ב-LinkedIn. מה זה נותן לכם? על networking בטוח שמעתם...

חברת  A-one מתמחה בהשמת בכירים בתחומי המשפט, הכספים והניהול. לחברתנו ניסיון מקצועי רב, ורשת קשרים ענפה. אנו מלווים את מועמדינו ליווי צמוד ומספקים להם את מירב האינפורמציה לאורך תהליך חיפוש העבודה ועד להשמה.

לאורה יצחק,  Social media Marketing בחברת ההשמה A-one Legal Recruitment המתמחה בהשמת עורכי דין ויועצים משפטיים למגוון תפקידים משפטיים בחברות ומשרדים. לצפייה במשרות הפתוחות היכנסו לאתרנו www.a-one.co.il.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב