דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיקים לכל מצב 

מאת    [ 13/06/2010 ]

מילים במאמר: 543   [ נצפה 3734 פעמים ]

תיקי החתלה הם פריט חובה לכל הורה. תיק החתלה מכיל בתוכו את עולמו של התינוק ואת כל צרכיו. בתיק מצויים המוצצים, הבקבוקים, הטיטולים, הצעצועים, הבגדים, הבדים ושאר האביזרים שהתינוק צריך בעת שיוצאים מהבית. לכן, בחירת תיק החתלה טוב הוא תנאי הכרחי לנוחות ויעילות. מצד שני, אין צורך לוותר על העיצוב וכיום ניתן לרכוש תיק החתלה מעוצב אך גם פונקציונאלי.

חברות תיקים

בשוק ישנן כמה חברות המספקות תיקי החתלה לכל מצב. שתי החברות הידועות ביותר הן גיטה בגס הישראלית ואוקידוג הגרמנית. חשוב לציין כי שתי החברות ידועות באיכות הגבוהה שלהן ותווי תקן המעידים על חומרי גלם משובחים. בסופו של דבר העדפת חברה אחת על אחרת היא עניין של טעם אישי וצרכים מיוחדים.

תיקי גיטה בגס ואוקידוג מצטיינים בעיצוב המינימליסטי והמודרני שלהם. ישנם תיקים שאינם נראים כמו תיקי החתלה קלאסיים והאם יכולה לצאת איתם לרחוב כאילו יצאה לבדה. אולם, בתוך התיק המעוצב נמצאים תאים רבים שיכולים להכיל את מוצריו של התינוק.

שתי החברות מצטיינות בסוגי תיקים לכל אירוע. ישנם תיקי צד להליכה קצרה, תיקי עגלה המתחברים לעגלה בקליפסים ייעודיים או תיקי מסעות לנסיעות ארוכות יותר. בעת רכישת תיק חשוב לוודא את נוחות התיק ואת היכולת להכיל את כל מה שאתם צריכים.

תיקים לעידן החדש

תיקי החתלה בנויים לעידן המודרני שבו רבות המטלות והעיסוקים. לכן, ברוב התיקים יש תאים מיוחדים גם לחפצים של ההורים. יש מקום לארנק, לפלאפון וליומן עסקים. אין צורך להפריד בין תיק לתיק, אפשר לצאת עם תיק אחד בלבד וליהנות מכל היתרונות.

כמו כן ניתן לרכוש תיקי החתלה עם תנוחות נשיאה שונות, בהתאם לצורך. תיקי הנישא על הצד או על הגב או גם וגם. חשוב להתאים את גודל התיק למימדי הגוף הנושא את התיק למרות שרוב התיקים מגיעים עם תמיכה אנטומית כמעט מושלמת.

מחירים

מחיר תיקי החתלה נעים סביב כמה מאות שקלים כאשר תיק זול יעלה לכם 300 שקלים לערך והתיקים היקרים יעלו בסביבות ה- 800 שקלים לתיק. יש לקחת בחשבון גם אביזרים נלווים כמו מתלים מיוחדים, פאוץ' לבקבוק או למוצץ, נרתיק למחלק מנות ועוד.

רצוי לרכוש יותר מתיק אחד על מנת לחלק את העומס בין נסיעות ארוכות או טיול יום יומי בעגלה. כמו כן, בררו על אחריות ועמדו על חוזקו של התיק וחומרי הגלם ממנו הוא עשוי.


GreenWeb כותבים גם בלוג תינוקות ועל צעצועי התפתחות. אם תרצו לקרוא על  בגדי ילדים ועוד מגוון נושאים מרתקים אתר תינוקות הוא בשבילכם.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב