דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רואה חשבון 

מאת    [ 13/06/2010 ]

מילים במאמר: 340   [ נצפה 2294 פעמים ]

פותח עסק? כבר שכרת רואה חשבון? הנה כמה טיפים שכדאי לדעת על רואה חשבון ועל כיצד לבחור רואה חשבון לעסק שלך.

ניהול עסק הינו עניין מורכב ומסובך, בייחוד בכל הנוגע לכספים, לכן חשוב להפקיד את הטיפול בעניינים הפיננסיים לאדם המוכשר והמוסמך לכך - רואה חשבון. חשוב לזכור כי התנהלות פיננסית נכונה של העסק משפיעה בהכרח על הצלחת העסק וקידומו. אי לכך, בחירת רואה חשבון המתאים לך תוך התארגנות חשבונאית נכונה מול מערכות המיסוי בישראל ובעולם, היא הכרחית!

רואה חשבון הוא אדם אשר הוסמך על פי החוק לעבוד בראיית חשבון, לאחר שסיים לימודי חשבונאות במוסד אקדמי מוכר, עבר את מבחני לשכת רואי חשבון וסיים תקפת הכשרה של שנתיים במשרד רואי חשבון.

לבעל מקצוע רואה חשבון יש ידע נרחב בתחומי החשבונאות, כלכלה, מיסוי, מימון, ביקורת חשבונאית ותחומים נוספים הרלוונטיים לביצוע עבודתו.

בכל פעולה פיננסית, יש לרואה חשבון תפקיד חשוב ומכריע: תפקידו כולל בין היתר, ביצוע ביקורות על דוחות כספיים, ייצוג מול רשויות המס, ייעוץ כלכלי, אישי ועסקי, ייעוץ מס, החזרי מס לשכירים ועצמאיים, בדיקת חשבונות הבנקים, ייעוץ לגבי ניהול נכון של חשבונות וחסכונות של הקרנות,  הכנת דוחות שנתיים, הצהרות הון ועוד. 

בטרם תבחר משרד ראיית חשבון עבור העסק שלך עליך להכין את ציפיותיך ודרישותיך מראש על מנת למצוא את רואה החשבון המתאים לך. חשוב לבחור רואה חשבון אמין, חרוץ אשר "משדר על אותו גל" שלך. אחרי הכול, מדובר על העניינים הכספיים של העסק ולא היית רוצה למצוא עצמך חסר כל בגלל התנהלות לא נכונה או עובד לא אמין.

כדאי שתדע כי רואי חשבון מלווים את העסק עוד בהקמתו מראשית דרכו ע"י הכנת תוכנית עסקית והענקת ייעוץ ראשוני, לוויי עסקי וכלכלי שוטף, גיוס הון או משקיעים, הלוואות מבנקים במידת הצורך, הכנת דוחו"ת שונים ועוד. בנוסף, ישנם רואי חשבון הנותנים שירותים נלווים לשירותים הרגילים של הנהלת חשבונות, כמו שירותי גישור, חשבונית לשכיר ועוד.

רואה חשבון הוא עובד הכרחי לעסק. רואה חשבון מסדר ומנהל את כל הקשור לענייני כספים וחשבונאות של העסק ודואג להשאיר את העסק מאוזן ורווחי. במידה ופתחת עסק, חובה עליך למצוא רואה חשבון טוב שיוכל להביא אותך יד ביד אל ההצלחה!

 

רואה חשבון יורם שיפר הינו מהבעלים של משרד רואי חשבון זיו שיפר ושות' הנמנה עם 20 המשרדים הגדולים בארץ (לפי סקר "דן אנד ברדסטריט"). משרד רואי חשבון המשלב מקצוענות, ידע וקידמה טכנולוגית ברמת המיחשוב והשירותים המתקדמים לרבות שירותי אינטרנט מתקדמים, כגון: שירותי ניהול חשבונות לעצמאים, תוכנת הנהלת חשבונות באינטרנט עבור חברות ומוסדות ציבוריים, שירותי הפקת חשבוניות במייל ועוד. התרשמו וקראו עוד באתר: www.ucan2.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב