דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי איפור מקצועי - כל מה שרצית לדעת... 

מאת    [ 11/06/2010 ]

מילים במאמר: 538   [ נצפה 3108 פעמים ]

תדמית, יופי ואסתטיקה הם נושאים שאנו, הנשים, לוקחות ברצינות: אנו רוצות להיראות טוב ולהרגיש טוב עם עצמנו, כל יום, כל היום. איפור הוא חלק בסיסי מההופעה שלנו ועל כן אנו טורחות ומשקיעות בו לא מעט זמן.

כולנו עדות למגמה המתפתחת של שימוש בשירותיהן של מאפרות מקצועיות, במיוחד לפני אירוע חשוב. אם עד לפני עשור רק כלות נעזרו במאפרת מקצועית לפני היום החשוב בחייהן, היום מדובר בשירות נפוץ ביותר, ואין אחת שלא נעזרה בשירותיה של מאפרת מקצועית עבור אירוע כזה או אחר.

תחום האיפור המקצועי איננו כולל רק איפור טבעי, ליום יום או איפור לאירוע מיוחד ולכלות. תחום האיפור הינו עצום ומקיף תחומים רבים כגון: איפור אומנותי, איפור לתיאטרון, איפור לטלוויזיה, איפור גוף, איפור אופנה, איפור קבוע ועוד.

מדובר על תחום ההולך ומתפתח כל הזמן ועל כן מדובר במקצוע נדרש ביותר ובעל היצע רב של משרות בשוק: פרסומות, מגזינים, תצוגות אופנה, סרטים, תיאטרון, סלוני יופי וכלות ועוד - כל אלה אינם יכולים להתקיים ללא כישוריה של המאפרת המקצועית.

האם את יודעת שמאפרת מקצועית מתחילה מרוויחה בסביבות 6,000 ש"ח לחודש?  מאפרת מקצועית בעלת ניסיון, העובדת לרוב עם לקוחות גדולים וקבועים, משתכרת בסביבות 10,000-12,000 ש"ח לחודש ולפעמים אף יותר.

אין פלא, אם כך, שבתי הספר והמכללות ללימודי איפור מקצועי נמצאים בפריחה מתמדת. התשוקה לאומנות שבאיפור ולאפשרות לגרום לאנשים להראות ולהרגיש טוב יותר בצירוף לאפשרות להתפרנס בכבוד ממקצוע מכובד, גורם לרבות מאיתנו לעשות את הצעד וללמוד איפור מקצועי.

איפה לומדים איפור מקצועי ומהי העלות?

איפור מקצועי לומדים באחד מבתי  הספר או המכללות לאיפור מקצועי הפזורים בכל רחבי הארץ. בין בתי הספר המובילים בתחום תוכלי למצוא את אייל מקיאג', ירין שחף, ג'יג'י אקדמי, מיקי בוגנים, רוית אסף ועוד רבים וטובים.

רוב בתי הספר והמכללות מציעים מבחר של מסלולי לימוד עם סוגי התמחויות שונים ומגוונים. מחירי הקורסים נעים בין 10,000- 4,000 ש"ח, תלוי בבית הספר ובמסלול הלימוד בו בחרת.

יש לציין כי חלק מבתי הספר / המכללות מעניקים לכל נרשמת ערכת איפור חינם, אשר איתה התלמידה עובדת במהלך הלימודים ולאחריהם. מאידך ישנם בתי ספר אשר מוכרים את הערכה וכלי האיפור הללו תמורת מחיר מיוחד המותאם אך ורק לנרשמים.

בנוסף, חוץ מהמוניטין של בית הספר, לפני ההרשמה כדאי לברר מהו היקף הקורס, מיהם המורים ואיזו תעודה מקבלים בסיום הקורס.  לתעודת הסיום יש חשיבות רבה במידה ואת מעוניינת להשתלב בתעשייה.

כדאי גם לדעת שחלק מבתי הספר מציעים תפקידי הוראה למצטיינים וחלק מהם אפילו מציידים את הבוגרים הטובים ביותר בהמלצות שיסייעו לכם להשתלב בתעשייה ביתר קלות ולקבל תפקידים נחשקים.

אם גם את מעוניינת לעסוק באחד המקצועות הדינאמיים והיצירתיים ביותר שיש - כדאי לך ליצור קשר עם בתי הספר והמכללות המובילות ללימודי איפור, לברר את כל הפרטים ורק אז להירשם.

על מנת להקל עלייך את החיפושים, ריכזנו עבורך במקום אחד את כל בתי הספר המובילים לאיפור. על מנת לקבל במייל את כל הפרטים אודות בתי הספר לאיפור, את מוזמנת לסמן את המוסדות המועדפים עלייך, למלא פרטים ולשלוח.

באם את מעוניינת, נציג מכל אחד מבתי הספר יחזור אלייך טלפונית ותוכלי לשאול אותו שאלות נוספות ולקבל מידע חשוב נוסף. יש לציין כי השירות ניתן חינם וללא כל התחייבות מצידך.

ליצירת קשר כנסי לכאן

בהצלחה בדרכך החדשה!

נשית.נט - יופי של אתר! כל מה שרצית לדעת על טיפוח, קוסמטיקה ואסתטיקה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב