דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת חברת ניקיון ופוליש לביצוע ניקיונות ותחזוקת בניינים 

מאת    [ 10/06/2010 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 2151 פעמים ]

טבען של מרצפות הוא להישחק במשך השנים. בין אם בשל גרירת רהיטים, כתוצאה מכתמי לכלוך או ריבוי הליכה עליהן. כדי לשמור על מראה מבריק וחדש של המרצפות נהוג לבצע פוליש אחת לתקופה. פוליש לא רק שמחדש ומבריק את המראה של המרצפות, הוא גם מגן עליהן מפני פגיעות ושחיקה עתידית.

פוליש נהוג לבצע לא רק במרצפות של בתים פרטיים, אלא גם במרצפות של בנייני משרדים, מוסדות ומבני ציבור. אולם הטכניקות לביצוע פוליש וסוגי הפוליש השונים לא תלויים במיקום המרצפות, אלא בסוג המרצפות. לכל סוג מרצפות מתאים פוליש מסוג אחר. כך למשל ממרצפות העשויות גרניט פורצלן לא מתאימות לביצוע פוליש קריסטל.

הרבה אנשים מעוניינים בביצוע פוליש לבית או למשרד כשהם כבר מבצעים ניקיון כללי, בדרך-כלל לרגל חגים, שיפוץ או מעבר לדירה / משרד חדשים. לכן הם מזמינים את שירותיה של חברה המספקת מגוון שירותי ניקיון, ובכללם גם עבודות פוליש. אולם כאשר מעוניינים לבצע פוליש בבית ובמשרד חשוב לבחור בחברה מיומנת ומקצועית בביצוע עבודות פוליש. כדאי לדעת שישנן בשוק חברות רבות המציעות מגוון של שירותי ניקיון ואחזקת מבנים, וגם מתיימרות להציע שירותי פוליש. אולם לא כל חברה לשירותי ניקיון בעלת הידע והמיומנות הדרושים לביצוע עבודות פוליש.

פוליש אינו עוד עבודת ניקיון. ביצוע פוליש דורש הן ידע והן מיומנות ספציפיים. רק חברה מקצועית המתמחה בביצוע פוליש תדע להתאים את סוג הפוליש עבור סוג המרצפות שלכם. רק חברה מקצועית יודעת כיצד להשתמש בחומרי הפוליש השונים ובמכונות פוליש כדי להביא לתוצאות הטובות והמבריקות ביותר.

חשוב לדעת שפוליש שמבוצע על ידי חברה כללית לשירותי ניקיון או על ידי עובדים שאינם מנוסים ומיומנים בביצוע פוליש, לא רק שיביא לתוצאות פחות טובות. הדבר בהחלט עשוי לגרום לנזק למרצפות שלכם. כך למשל כאשר משתמשים במכונת פוליש דרוש להפעיל לחץ על המכונה ולהבריק כל מרצפת בנפרד, תוך שמירה על רמת הברקה אחידה בין כל המרצפות. הפעלת לחץ חזק מדי על מכונת הפוליש, המברשות שבקצה המכונה עלולות לשרוט ולפגום את אריחי הרצפה שלכם.

כמו כן כאשר מבצעים פוליש חשוב להשתמש בחומרים איכותיים ולהקפיד על ביצוע תקין של כל שלבי ניקיון הפוליש. פוליש הוא תהליך שמורכב ממספר שלבים, ויש להקפיד לבצעם לפי הסדר ואת כל אחד מהם על הצד הטוב ביותר. רק עם חברת פוליש מקצועית ומנוסה אתם יכולים להיות בטוחים שהמרצפות שלכם יקבלו את הטיפול הטוב והמקצועי ביותר. כשמדובר בחברת פוליש לא כדאי להתפשר על איכות. השקעתם כסף רב במרצפות איכותיות ויקרות, ואינכם רוצים שהן יפגמו או יהרסו בגלל רשלנות וחוסר מקצועיות של חברה חובבנית לשירותי ניקיון. לכן הקפידו לבצע פוליש רק עם חברה מקצועית ומיומנת שתעניק למרצפות שלכם את הטיפול הראוי להן.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב