דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בעלי מקצוע? הפרסום באינטרנט עובד 

מאת    [ 09/06/2010 ]

מילים במאמר: 487   [ נצפה 2431 פעמים ]

עברו הימים בהם היינו מחכים בשקיקה לספר הטלפונים המקומי. נכון, רובנו עדיין משכנים כמה מהם כדרך קבע על שולחן הקפה ולעיתים גם משתמשים בהם במקרה הצורך אולם כיום, אם אנחנו מחפשים בעלי מקצוע, אנחנו פונים לדפים הווירטואליים של הרשת. כי אם כבר לדפדף, אז רק עם דפדפן.

כל בעלי המקצוע בלחיצת כפתור

האינטרנט פתח בפנינו אופציות פרסום רבות ומגוונות כל כך עד שכל פיסת נייר או עלון פרסום, נראים לנו לא רק כחסרי משמעות וייעוד, אלא פשוט כפסולת נייר אשר ניתן ורצוי להיפטר ממנה.

ישנם אתרים, כמו למשל האתר המקוון של דפי זהב, אשר מרכזים עבורנו בעלי מקצוע ועסקים מכל סוג ותחת קורת גג אחת. אפשר להקליד מילת חיפוש ולהגיע דרכה למקצוע המבוקש, חיפוש בעלי מקצוע דרך אופציית הקטגוריות, לפי אזור מגורים, טווח מחירים ועוד.

פרסום בעלי מקצוע בכל מקום ברשת

אפשרויות הפרסום אינן מסתכמות באתרים המיועדים לכך. בעולם המקוון בעידן החדש הפרסום נמצא בכל מקום. במנועי החיפוש, בפורומים, בבלוגים ובפורטלים. בבלוגים למשל, ניתן למצוא רשימות בעלי מקצוע מומלצים וכך גם בפורומים. במנועי החיפוש מספיק להקיש את מילת החיפוש המתאימה כדי שיצוצו מודעות בתשלום של בעלי המקצוע המבוקשים.

מעוניין לפרסם ולא יודע איפה?

נכון, האינטרנט הוא רשת סבוכה של אתרים, דפדפנים, מילות קישור ובלוגים. אך אם נעשה רגע סדר בתוך כל אלו, נמצא שבעצם הפרסום ברשת הוא עניין די פשוט. אם נחלק את הרשת הסבוכה לקבוצות ותתי קבוצות, נראה בעצם שיש מקום לפרסם בעלי מקצוע כמעט בכל מקום:


    • בלוגים- הפרסום בבלוגים חדש יחסית, אך הוא בהחלט עובד. כל מה שצריך לעשות זה למצוא בלוג פופולארי במיוחד העוסק בתחום שלכם ולפרסם בו את שירותיכם כבעלי מקצוע.
    • מנועי חיפוש- כל מנוע חיפוש מציג, בנוסף לקישורים הרגילים, גם קישורים ממומנים. מה הם אותם קישורים ממומנים? אלו למעשה מודעות בתשלום או פרסומות. אם הגולש מחפש בעלי מקצוע מסוימים במנוע החיפוש, לצד חיפוש בעלי מקצוע רגיל, תופיע גם המודעה שלכם. גאוני לא?
    • פרסום באתרים ייעודיים: למשל האתר המקוון של דפי זהב, או לוחות למיניהן דוגמת יד 2 או הומלס. אתרים אלו מיועדים לפרסום ובהם לרוב אנשים מוצאים את מבוקשם בצורה ממוקדת.

 

בעלי מקצוע צריכים לדעת לפרסם נכון

לפרסום באינטרנט חוקים משלו והם שונים לגמרי מהפרסום במדיה אחרות. באינטרנט אתה יכול לבחור את קהל היעד שלך בקפידה וכך בעלי מקצוע שונים מפרסמים את עצמם במקומות שונים. למשל, אם אתם מפרסמים שירותים לקהל הצעיר, תתמקדו ברשתות חברתיות למיניהן או בבלוגים פופולאריים בקרב בני הנוער.

מעוניינים בקהל מבוגר יותר? התמקדו בפורטלים חדשותיים, מנועי חיפוש ואפילו פרסום בדואר האלקטרוני. העיקר הוא לדעת להתאים את התוכן ואת המיקום לקהל היעד. אחד היתרונות הבולטים בפרסום אינטרנטי הוא מילות הקישור והלינקים. כך, בלחיצת כפתור, תוכלו להוביל את הקוראים הישר לתוך האתר או העמוד שלכם.

הפרסום היעיל ביותר עבור בעלי מקצוע הוא באינטרנט

האינטרנט 'פלש' בהצלחה חסרת תקדים לכל תחום בחיינו. מחיי החברה שלנו ועד לקניות וניהול חשבונות. הפרסום היעיל ביותר עוזב אט אט את המדיה האחרות ומשתרש באינטרנט, בדומה לשאר תחומי החיים. אנחנו מחפשים היום כל דבר ברשת, גם בעלי מקצוע.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב