דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נוסעים בתל אביב? קחו עמכם מפה או GPS לדרך 

מאת    [ 09/06/2010 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 5401 פעמים ]

הכי כיף זה להיות באמצע טיול במזרח הרחוק או בדרום אמריקה, שם לזמן אין משמעות וגם לא חשוב לאיפה מגיעים. אבל אם אתם לא נמצאים בצב הזה, כדאי מאוד שתתכננו מראש לאן אתם רוצים להגיע, איך אתם מגיעים לשם וקחו אתכם מפות בהתאם. ואם אתם מגיעים לתל אביב, לטיול או בענייני עסקים – כדאי שתיקחו איתכם את מפת תל אביב.

מפת תל אביב בטיולים

ברור ומובן מאליו שלטיולים אתם צריכים לקחת אתכם מפה, גם אם אתם נוסעים לניווטים במדבר יהודה או לטיול עירוני קליל בעיר ללא הפסקה. דווקא בעיר שאתם לא מכירים ובתל אביב בפרט, חובה עליכם להגיע מצוידים ולו בגלל שגם המקומיים לא תמיד יוכלו לכוון אתכם למחוז חפציכם על פי שם רחוב בלבד ויעדיפו לתת לכם הוראות ב"ימינה, שמאלה וישר".

איך מגיעים לגן הסודי שבין רחוב קליי לרחוב פייבל? מאיזה כיוון כדאי להגיע כדי לראות את פסל האריה שבסמטה פלונית? איך מגיעים בנווה צדק מהבית של נחום גוטמן לקולנוע עדן, או לבית של עגנון? ואם רוצים לעשות קניות בשוק הכרמל – מאיפה הכי כדאי להיכנס? מפת תל אביב תיתן מענה על כל אלה, בקלות ובמהירות. גם מכשיר GPS יכול לעזור.

מפת תל אביב בניווטים

אבל גם אם אתם יודעים את שם היעד שלכם בדיוק וגם פחות או יותר איפה הוא ממוקם – תל אביב היא עיר קשה יחסית לניווט. מחלק הרחובות אין פנייה שמאלה וצריך להמשיך ישר עד נקודה בה אפשר לבצע פניית פרסה או לחילופין – להיכנס מרחוב אחר. במקרים אחרים, הרחובות נחסמים בגלל שיפוצים, או שכיוון התנועה משתנה לפתע. בפרט אם אתם מגיעים במיוחד לרגל אירוע המוני.

גם GPS כולל את מפת תל אביב

בכל הנוגע לניווטים בת"א ובכלל, הכי מומלץ כמובן לצאת לדרך עם GPS. כך, גם אם פספסתם את הפנייה – המכשיר יסתדר מייד מחדש וייתן לכם מסלול אלטרנטיבי. שימוש במכשיר כזה מומלץ מאוד משום שזו הדרך הנוחה ביותר לשוטט במקום לא מוכר.

אבל אם אתם מסתדרים פחות טוב עם טכנולוגיה, גם מפת תל אביב תוכל לעזור. עצרו רגע בצד, בדקו את הסימונים המעידים על כיוון התנועה וסעו ליעדכם בשלום. ואם התברברתם תמיד תוכלו לעצור שוב ולבנות לעצמכם, ממש כמו ב-GPS, מסלול חדש.

מפת תל אביב תעזור לכם גם בחיפושי חניה

גם אם אתם יודעים לאן אתם רוצים להגיע ואיך להגיע לשם – האתגר הגדול עוד לפניכם. בעיר הצפופה בארץ אין כמעט חניות בחינם ואם הגעתם בשעות השיא – שישי בערב למשל - מציאת חנייה היא עניין של מזל טהור. בשביל זה יש חניונים.

גם תושבי העיר-ללא-הפסקה נאלצים לעיתים להחנות את הרכב שלהם בחניונים. אבל במקרה שמצאו חניה טובה בטעות – הם יעדיפו לבחור בה כמעט בכל מצב ולהגיע למחוז חפצם ברגל או באופניים.

קחו את זמן חיפוש החניה בחשבון

זו המלצה לכל מי שמגיע בעזרת אוטו לתל אביב: גם אם כבר הגעתם ליעד, סביר להניח שתצטרכו להקדיש זמן מה לחיפושי חניה. קחו זאת בחשבון והחזיקו מפות באוטו. מפת תל אביב כשלעצמה לא תעזור לכם למצוא חניה – אבל אם נערכתם לאפשרות זאת מראש, היא בהחלט תוכל לסייע לכם להגיע לחניון הקרוב.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב