4 טיפים מוכחים להצלחה בביתן תערוכה בחול
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

4 טיפים מוכחים להצלחה בביתן תערוכה בחול 

מאת    [ 08/06/2010 ]
מילים במאמר: 470   [ נצפה 2525 פעמים ]

 
 

Medica, תערוכה עולמית מרכזית למכשור רפואי, תערך ב  17-20 בנובמבר 2010, דיסלדורף, גרמניה. "מכון היצוא" מדווח שבשנת 2009 השתתפו במסגרת הביתן הישראלי 40 חברות ישראליות. "בין היתר הגיעו לביתן הישראלי נציגים בכירים מיחידת החדשנות של ארגון הבריאות הבריטי NHS וכן נציגים בכירים של חברות B.Braun, J&J, Philips, SeimensSmith & Nephew, Boots,Procter & Gamble, ועוד. בחודשים אחרי התערוכה, נחתמו חוזים רבים לשיתוף פעולה והפצה של טכנולוגיות ישראליות" .

האם גם אתם תהיו שם?

השתתפות בתערוכת מכשור רפואי בחו"ל כמו תערוכת Medica  דורשת הכנה מראש: מיתוג המוצר, קטלוגים, נוכחות ברשת, חומרים פרסומיים לחלוקה וזוהי רק ההתחלה. העבודה מרובה.

 

הנה מספר טיפים אשר אספנו עבור לקוחותינו בתחום מכשור הרפואי :

1. לפני תערוכה- שלחו דיוורים דיגיטליים אטרקטיביים במייל והציעו בהם השתתפות בהגרלה שתיערך בביתן ו/או הרצאה מעניינת ו/או סמינר רלוונטי לכם. חברו את הדיוור לעמוד נחיתה - landing page 'באתר שלכם . בעמוד אליו יגיעו המתעניינים שבצו מידע על ההצעה והתנו את הקבלה ברשום פרטי המתעניין. כך תרוויחו: איסוף לידים /lead generation , הגדלת מאגרי המידע של לקוחות  פוטנציאלים, ביקורים שלהם באתר שלכם יצירת באזז סביב הביתן שלכם. וכמובן- בקורים של לקוחות המעוניינים בכם, בתערוכה.

 

2. ביתן תערוכה: ערכו מחקר. למדו את המתחרים שלכם ואת החברות השכנות לכם בתערוכה. עצבו ביתן שיציג את המיתוג שלכם בצורה אטרקטיבית וגם יעביר מסרים שיווקים ממוקדים הכתובים בשפה מאד ברורה וקצרה . (אנשים לא קוראים טקסטים ארוכים בתערוכות ובכלל). נסחו את התועלות והיתרונות בנקודות קצרות ושלבו אותן בעיצוב. שימו לב שהשפה המיתוגית שלכם, מכוונת נכון לקהל היעד, לא מרגיזה אותו מחד, ולא משעממת ונראית כמו כולם, מאידך. זכרו שבעולם הרפואי לסולידיות ומקצועיות חשיבות גדולה ולכן צריך לשמור על איזון בין קו גראפי שמשדר יציבות, מקצועיות ומכובדות לבין שפה חזותית מבודלת! צבעוניות מעניינת. אלמנטים שמושכים את העין ,עוצרים את המבקר וגורמים לו להסתקרן ולהכנס. הקפידו ליצור בידול! שימו לב, שכל החומרים השיווקיים משדרים את אותה שפת מיתוג ומתחברים אחד לשני במסר ויזואלי וטקסטואלי אחיד. כשאתם מעצבים את הביתן עצמו נסו להזמין ביתן גבוה ככל הניתן, כך תרוויחו בולטות ונראות מרחוק. אם העלות גבוהה מדי, גם שלט שתלוי מלמעלה יעשה את העבודה.

3. קבלת פנים בתערוכה- היערכו להגשת קפה או משקאות אחרים בחינם - זה יגרום למי שנמצא אצלכם בביתן, להישאר עוד קצת, להקשיב לכם  בנינוחות, לעיין יותר זמן בחומרים השיווקיים שלכם, לצפות במצגות וכדומה. ביתן תערוכה שיש בו תנועת אנשים ותחושת "עומס" קלה מושך עוד מבקרים ויוצר "שיחה" בתחום.

4. עירכו מסיבה /  happy hour- הזמינו אליה את כל מי שמעניין אתכם: לקוחות פוטנציאלים, אנליסטים, עיתונאים, שותפים, ספקים אסטרטגים, מפיצים. נסו לקשר את התכנית האומנותית - מופע מוסיקאלי או  מופע קוסמות עם הקונספט המיתוגי שלכם. אירוע אטרקטיבי בשטח הביתן יאפשר networking איכותי ולא פורמאלי , כל זאת אצלכם במגרש הביתי. על הדרך, הוא גם יגביר את גאוות היחידה של המפיצים, השותפים והעובדים.  

 

טיטאן מאחלת ללקוחותיה בתחום המכשור הרפואי בהצלחה בהיערכותם לתערוכת מדיקה 2010 בדיסלדורף, גרמניה.  

מיכל שלנו תמיד זמינה לשאלותיכם, שימו לב, יש להתחיל בהכנות עכשיו, אל תחכו לדקה האחרונה, כי אז לא תגיעו מוכנים.


 

Titan BrandWise | טיטאן מיתוג | איסרליש  22  תל אביב,  67014,  טל. 03-561763 | michal@titan.co.il

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב