דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ציוד ואביזרים למכונות קפה 

מאת    [ 07/06/2010 ]

מילים במאמר: 507   [ נצפה 4976 פעמים ]

מכונות קפה- לא סתם מכונה

מכונת קפה היא לא עוד מכונה שיושבת אצלנו בבית. מי שאוהב ומבין בקפה לא יכול להתייחס אל מכונת הקפה שלו כפי שהוא מתייחס אל מכסחת הדשא או לקומקום החשמלי. קפה הוא לא עוד משקה אלא תרבות שלמה, עשירה בניחוחות, טעמים ומרקמים. על כן מכונות קפה גם הן עולם ומלואו עבור אלו שאוהבים קפה איכותי באמת.

מכונת אספרסו ביתית היא דבר נפלא, אולם לא על מכונת האספרסו לבדה יחיה האדם. בכדי להכין קפה טוב ואיכותי, צריך עוד מגוון פריטים שיסייעו לנו בהכנתו. ובדיוק לשם כך נכתבו השורות הבאות.

קפה למכונות קפה

הדבר הראשון והחשוב ביותר שצריכות מכונות קפה בכדי לייצר לנו קפה איכותי, הוא כמובן חומר גלם טוב. ישנן מספר אפשרויות בתחום הזה: האפשרות הראשונה היא לקנות אבקת קפה טחון, שאותה ניתן לקנות במגוון חנויות.

האפשרות שנייה היא לקנות מטחנה, בעזרתה אפשר לטחון פולי קפה טריים לקפה איכותי ביותר. יש אינספור מטחנות אוטומטיות וידניות במגוון מחירים. כמובן שהאוטומטיות נוחות יותר מהידניות, אך האחרונות זולות בצורה משמעותית.

מה דעתכם על פדים או קפסולות עבור מכונות קפה?

הפודים מגיעים ארוזים הרמטית על מנת לשמר את טריות המוצר. כל פוד מספיק לכוס אספרסו אחת. היתרון הגדול של הפודים הוא בפשטות ובניקיון. זה לא עסק מסובך: פשוט שמים את הפוד ונותנים למכונה לעשות את השאר. אין הכרח לקנות דווקא את הפודים של החברה שייצרה את מכונת האספרסו שלכם, למרות המלצותיה החמות.

האפשרות הרביעית והפופולארית שפרצה לשוק בשנים האחרונות היא השימוש בקפסולות. מכונות קפה המתבססות על קפסולות נוחות מאוד לשימוש ויוצרות מעט מאוד לכלוך. יש לזכור שקפסולות הקפה הן האופציה היקרה מבין כולן וכמו כן, תהיו חייבים לקנות את הקפסולות של החברה אשר ייצרה את המכונה שברשותכם.

ניקוי מכונות קפה

ניקיונה של מכונת קפה ביתית הוא דבר שאנו נוטים להזניח פעמים רבות. ניקוי ראש המכונה הוא דבר חשוב שלא מצריך מאמץ רב מדי. אין כל צורך ברכישת מברשת מיוחדת לניקוי ראש המכונה, מברשת רגילה תספיק בהחלט. וודאו שהמברשת קשה אך לא קשה מדי, כדי שלא תגרום נזק לראש המכונה.

זה לא אותו דבר בלי הקצף בקפה

מכונות קפה אינן שלמות באמת אם הן לא באות יחד עם מקציף חלב. מה שווה לנו מכונת האספרסו אם אין באפשרותנו להכין קפוצ'ינו ראוי לשמו מדי פעם? גם כאן, יש אינספור סוגים של מקציפים, כאלה שמתלבשים על צינור הקיטור וכאלה ידניים העומדים בפני עצמם. גם כאן- איכות תעלה לכם כסף ולא מעט.

ציוד של מכונות קפה באינטרנט

יש עוד עשרות, אם לא מאות מוצרים וציוד נלווה, שבאים להעשיר את איכות הקפה שאתם שותים. בכדי לקנות את הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר, מומלץ כמובן לערוך סקר שוק מעמיק. באינטרנט יש אינספור חנויות מכוונות אשר דרכן תוכלו לקנות כל אחד מן הפריטים שהוזכרו כאן ועוד רבים ואחרים.

חנויות לציוד ולמכונות קפה

אם אתם לא אוהבים לקנות ציוד עבור מכונת קפה ביתית בלי לראות או לחוש אותו קודם, יש מספר חנויות ברחבי הארץ המתמחות בתחום. יש כאלו חנויות בצפון, במרכז ובדרום. בכל מקרה חשוב לזכור כי בשביל קפה איכותי צריך מכונות קפה איכותיות וציוד איכותי. תשקיעו עכשיו וזה ישתלם לכם אחר כך.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב