דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב משרד העסק לפי עקרונות הפנג שואי 

מאת    [ 06/06/2010 ]

מילים במאמר: 507   [ נצפה 6142 פעמים ]

עיצוב משרד לפי עקרונות הפאנג שואי

עיצוב ותכנון נכון של משרד יכולים להוביל להצלחת העסק ואת תחום הקריירה בפרט. מהם העקרונות החשובים לעיצוב וסידור המשרד או חדר העבודה עפ"י עקרונות הפנג שואי?

ראשית נביט מחוץ למשרד או העסק- האם העסק מעודד כניסה של לקוחות? האם קיימת תנועה מול העסק והמשרד?

על מנת ליצור תנועתיות, חשוב למקם עסק ליד כביש, היות וכביש הוא כמו מקור מים המביא במהירות אנרגיה חיונית לעסק. במידה ועסק אינו ממוקם ליד כביש, ניתן להעניק תחושה של "תנועתיות" בעזרת מספר פרמטרים, כגון צבע אדום, אשר הינו צבע מבורך בפנג שוואי ומעניק אנרגיה מהירה וטובה לחלל המקום, מומלץ לצבוע את דלת הכניסה באדום, להציב שלט גדול עם צבע האדום, שילוב הלוגו של העסק באדום ואף להניח פרחים אדומים בכניסה או באזור הישיבה.

עסק אוהב מאוד צמחיה ולכן חשוב להניח עציצים ליד הכניסה למקום, כאשר אלו מביאים לצמיחה ושיגשוג בעסק. בסין אף ממקמים שני אריות או דרקונים בכניסה לעסק, דבר המציין כבוד וסטאטוס, במיוחד טוב ליד בנקים או בנייני ממשלה.

בנוגע לחדר עבודה בבית או משרד ביתי, אלמנטים מחוץ לדלת הכניסה לבית פחות אפקטיביים אלא אם כן, קיימת כניסה נפרדת למשרד מחוץ לבית. החשוב בעיצוב חלל העסק הוא מיקום של חדר העבודה בבית כאשר אזור פעיל טוב כפליים מאיזור שקט יותר גם חדר בעל חלונות גדולים, חדר מואר הינו טוב ויש צורך בסדר וניקיון.

כאשר אנו פותחים את דלת הכניסה, חשוב כי לא נראה לפנינו חוסר סדר וארגון הגורמים לבלבול, חוסר יציבות וחוסר תנועה מבחינת לקוחות. גם ישיבה של מזכירה ממול לדלת הכניסה, אינה טובה ומוביל לעזיבה מוקדמת. מי שיושב וממוקם מול הדלת הוא הראשון שיעזוב את המקום ראשון, ובעסקים אנו מעוניינים דווקא כי העובדים יישארו לעבוד. ישיבה מול דלת הכניסה מובילה לעייפות, חולי ועזיבה.

מומלץ לבדוק מיקומים נכונים לפי תאריכי הלידה של העובדים, בעיקר הבכירים- מנכ"ל, סמנכ"ל וכד' כאשר גם האנשים שעושים את הכסף במשרד חייבים בבדיקה, כגון איש מכירות, מזכירה ועוד- מהו מיקום נכון של שולחן עבודה?

האידיאל הוא כי שולחן עבודה ימוקם כך שהעובד רואה את כל חלל המשרד או חלל העסק, אך לא ישב מול דלת הכניסה. בנוסף לכך מומלץ כי מאחורי העובד תהיה תמיכה של קיר. במידה וקיימים מספר שולחנות בחדר, יש להיזהר מזוויות השולחן הפונות לשולחן אחר, הדבר יכול לגרום לסכסוכים בין העובדים, הלשנות וחוסר סיפוק בעבודה.

במידה ולא ניתן למקם עובד במשרד כאשר גבו אל הקיר או בעל ראיה לחלל החדר, יש צורך בבדיקה של תאריך לידתו ומיקומו במיקום נכון לו, כמובן שבחברה גדולה לא ניתן לבדוק כל עובד ועובד, במיוחד במקומות בהם קיימת תחלופה גדולה של עובדים או שינוי מקום בתכיפות גדולה, יש צורך בתכנון המקום כבר מראשיתו, בצורה נכונה והרמונית..

בסין קיים יועץ פאנג שוואי לעסק המייעץ למנכ"ל מה ומתי כדאי לעשות כל דבר בעסק, מכוון ומזיז דברים בכל חודש, אך ניתן לעשות שינויים פעם בשנה, לפני תחילת השנה, כך שהעסק יקבל אנרגיה טובה לשנה החדשה.

חשוב מאוד לבדוק ימים טובים בעסקים לחתימת חוזים ולפתיחת העסקים!בדיקת העסק הינה משמעותית וחלק מהצלחה או מכישלון של עסק, במידה ובחרת בשטח שאינו טוב או מבנה מאתגר לעסק, הדבר גורם לבעייתיות בעסק ולא משנה עד כמה תשקיע בפירסום ושיווק העסק. ייעוץ פנג שוואי נועד עבור הצלחת העסק ולמען שימוש נכון וחכם בו.

שלומית שטיינברג- יועצת מוסמכת לפנג שוואי ולמטאפיסיקה סינית 052-8708298 www.fengshui-mystic.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב