דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואות חוץ בנקאיות 

מאת    [ 05/06/2010 ]

מילים במאמר: 664   [ נצפה 3116 פעמים ]

מוסדות רבים ומגוונים ישמחו לתת לכם הלוואה, כמובן תמורת ריביות משתנות: חברות האשראי מעניקות הלוואות בתנאים פשוטים יחסית, קרנות ממשלתיות יעניקו לכם הלוואה תמורת ריבית נמוכה מאוד, ישנן גם חברות השקעות וכמובן- גופים מהשוק האפור, אופציה אפשרית אך לא מומלצת.

 

הלוואות חוץ בנקאיות דרך כרטיס האשראי

 

זהו ככל הנראה סוג ההלוואות הנפוץ והפשוט ביותר. היתרונות המובהקים בסוג הלוואות חוץ בנקאיות זה, הם המהירות והנגישות היחסיות. בשיחת טלפון אחת תוכלו להשיג את ההלוואה הדרושה דרך הויזה שלכם, ללא כל הניירת הטיפוסית. ובאשר לחסרונות? לרוב מדובר בסכומים נמוכים יחסית לשאר סוגי ההלוואות.

 

ההלוואה מחברת האשראי איננה קשורה בשום אופן לבנק ואפילו לא לאותה מסגרת אשראי שנקבעה לכם. בנוסף, התשלומים אינם יורדים מחשבון העובר ושב. לפיכך, גם אם הבנק עיקל לכם את הבית יש סיכוי שעדיין תוכלו לקבל הלוואה, אם כי לא ממש בטוח שזה יהיה המהלך החכם ביותר בזמנים כאלו.

 

הלוואות אקספרס – מה זה אומר?

 

בדיוק כמו שזה נשמע: אלו הלוואות מהירות שמקבלים עד 24 שעות מרגע בקשת ההלוואה. בין אם אתם סטודנטים המחפשים שכר לימוד בתשלומים נוחים, או מעוניינים לקנות רכב חדש, אחד הכוכבים העולים בתחום הלוואות חוץ בנקאיות הוא הלוואות אקספרס.

 

הלוואות אקספרס ניתן לקבל מרוב הגופים המספקים הלוואות, כגון חברות האשראי, גופים פרטיים וכדומה. אם אין לכם ערבים, ביטחונות וזמן מיותר להתעסק בניירת, זאת ההלוואה שלכם. רק תזכרו דבר אחד: כגובה הביטחונות יהיה גם גובה ההלוואה ולפיכך, סביר להניח שדירה לא תוכלו לקנות בכספים שלוויתם בהלוואה מהירה.

 

הלוואות חוץ בנקאיות מגופים פרטיים

 

אם הבנק סירב לכם ואתם מעוניינים בהלוואה רצינית, תמיד תוכלו לפנות לאחת החברות הפרטיות אשר עיסוקה הוא הלוואות חוץ בנקאיות למגוון מטרות: קניית רכב, תשלום משכנתא, הלוואות לסטודנטים ופתיחת עסק. שימו לב שלרוב העמלות גם גבוהות יותר.

 

הלוואות לסטודנטים

 

אם אתם סטודנטים בוודאי כבר מזמן למדתם את אופיו של העולם האמיתי, או בקיצור- את חשיבות הכסף. חברות האשראי, הבנקים וגופים אחרים יודעים שלסטודנטים לרוב אין כסף, אבל שכר לימוד צריך לשלם. בדיוק בגלל זה קיימים מסלולי הלוואה מיוחדים לסטודנטים.

 

בחלק מהמסלולים הקיימים תוכלו לקבל את ההלוואה אך להתחיל להחזיר אותה רק לאחר סיום התואר, מה שנקרא השקעה לעתיד. בנוסף תוכלו גם לפרוס את התשלומים למספר רב מאוד של חודשים ואפילו שנים ולשלם סכומים נמוכים מדי חודש ובריבית נוחה.

 

הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים

 

אם אתם מעוניינים לפתוח עסק תוכלו לקחת הלוואה מקרנות ממשלתיות אשר לרוב לוקחות ריבית מאוד נמוכה ולעתים אפילו ללא ריבית כלל. רוב הגופים הממשלתיים העוסקים בהלוואות חוץ בנקאיות תומכים גם בעסקים, לרבות עסקים קטנים.

 

הלוואה דרך כרטיס האשראי אינה קשורה או משפיעה על מסגרת אשראי כלשהי, או על חשבון העובר ושב בבנק. רובנו מבצעים את רוב התשלומים שלנו באמצעות ויזה. הלוואות דרך כרטיס האשראי הן כנראה הדרך הנוחה והיעילה ביותר לקבלת הלוואות חוץ בנקאיות.

 

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב