דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חנות רידר וגלית ורטהיים מקימים את איל מקיאג' ישראל 

מאת    [ 05/06/2010 ]

מילים במאמר: 600   [ נצפה 3056 פעמים ]

בארץ ב-1996 הוקמה איל מקיאג' ישראל, מותג עולמי לאיפור וקוסמטיקה, על ידי חנוך רידר וגלית ורטהיים. לאיל מקיאג' יש כיום כ-25 חנויות רשת בהן נמכרים מוצרי החברה. בנוסף, החברה מחזיקה ברשת של ארבע מכללות ללימודי מקצועות האיפור והקוסמטיקה.

 

ללמוד איפור מקצועי עם מכללת איל מקיאג'

 

בעבר, מי שחיפש לימודי איפור יכול היה למצוא קורס איפור במרכז בלבד. כיום המצב שונה. הסניפים של מכללת איל מקיאג' נמצאים בארבעה מוקדים מרכזיים בארץ: תל אביב, ירושלים, חיפה ובאר שבע. במשאל של העיתון ידיעות אחרונות לשנת 2009, נבחרה המכללה כבית הספר המוביל והטוב ביותר בארץ למקצועות האיפור והקוסמטיקה.

 

קורסי איפור מקצועי של מכללת איל מקיאג'

 

המכללה מציעה לימודי איפור במספר קורסים שונים, מרמת הבסיס של איפור מקצועי ועד לרמה הגבוהה ביותר. הקורס הבסיסי ביותר שמציעה המכללה נקרא - כמה מפתיע - קורס איפור בסיסי והוא מעניק את כל הידע הבסיסי שדרוש לעוסקים במקצוע: התמודדות עם סוגי עור שונים, הצללות, התאמת צבעים ועוד.

 

ברמה הבאה נלמד קורס איפור ביוטי, המלמד סגנונות איפור לאירועים, לכלות ולצילומי אופנה. הקורס הבא בסולם הרמות, שנקרא מאסטר ביוטי הוא קורס הדגל של מכללת איל מקיאג' ומטרתו להעמיק הן את הידע והן את היצירתיות של המאפרים. ואם ביצירתיות מדובר, מציעה המכללה גם קורס אפקטים מיוחדים להפקות אופנה, טלוויזיה וקולנוע, בהן באמת ניתן לתת דרור לדמיון.

 

הטבות ומבצעים לתלמידים ולבוגרים

 

לימודי איפור באיל מקיאג' מעניקים לכם כרטיס סטודנט מן המניין, עם כל ההטבות הנלוות לו. בנוסף, מקבלים התלמידים הנחות על מוצרי הרשת ובוק צילומים של העבודות שלהם על מנת שיוכלו להציגו בהמשך הקריירה המקצועית שלהם. גם לבוגרים מגיעות עדיין הטבות והם מוזמנים להשתלמויות וימי עיון מיוחדים שעורכת החברה.

 

המרצים של מכללת איל מקיאג'

 

המרצים של מכללת איל מקיאג' הם כולם מאפרים מקצועיים בעלי ניסיון של שנים בארץ ובעולם. המרצים כולם עובדים וותיקים בתעשיית האופנה והטלוויזיה בארץ וביניהם גם בוגרי לימודי אמנות, קוסמטיקה רפואית וכדומה. כל מרצה מעניק מההתמחות ומהזווית שלו על מנת לחשוף את התלמידים לסגנונות שונים ולעזור להם למצוא את הקול האישי שלהם.

 

תעודות לבוגרים של מכללת איל מקיאג'

 

קורס האיפור הבסיסי יעניק לכם תעודת בוגר קורס איפור בסיסי. בסיומו של קורס איפור ביוטי והקורסים הבאים אחריו, תקבלו כבר תעודת מאפר מקצועי בינלאומי וגם תעודת התמחות בינלאומית בנושא הקורס. חנוך רידר וגלית ורטהיים הביאו לארץ את המקצועיות של איל מקיאג' האמריקאית ומתחייבים להוציא תחת ידיהם מאפרים שישמרו על אותו הרף.

 

סדנאות ושירותי איפור לחובבים

 

גם אם אינכם רוצים להיות מאפרים מקצועיים, יכול להיות שזה פשוט מעניין אתכם כתחביב, או כדי לדעת להיראות טוב יותר. ובכן, לא צריך לרוץ לחפש קורס איפור במרכז. בכל אחד מסניפי החברה מתקיימות סדנאות איפור רבות, ליחידים ולקבוצות. הבוגרים של מכללת איל מקיאג' יוכלו לשתף אתכם בידע הרחב שלהם ולעזור לכם להכיר קצת יותר את עולם היופי.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב