דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצעות עבודה מהבית 

מאת    [ 05/06/2010 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 2919 פעמים ]

עיסוק ביצירת כסף באינטרנט ועבודה מהבית מביא אליכם לפעמים הצעות עבודה מהבית. הצעות מגולשים רגילים, עסקים או בעלי אתרים שצריכים שתעשו עבורם עבודה מהבית. אם אתם עוסקים בשיווק תוכניות שותפים, מסחר באיביי או למשל מרוויחים כסף באינטרנט ע"י מילוי סקרים וצפייה בפרסומות, בדרך כלל אתם לא מתעסקים עם הצעות עבודה מהבית. אך אם אתם מספקים שירות כלשהו כגון: כתיבת תוכן, תרגום, הגהה, עריכת תוכן, הקלדה, שיווק או כל דבר אחר המאפשר לכם לספק שירות מהבית בתחום העיסוק שלכם - הדבר דורש התעסקות עם הצעות עבודה מהבית. לכאורה, הצעות עבודה מהבית הוא עניין פשוט, אך כדאי שתהיו מודעים לכמה דברים שבהן.

כיצד לקבל הצעות עבודה מהבית?
הצעות עבודה מהבית לא יגיעו אליכם מעצמן. צריך לחפש אותן ולפרסם את השירותים שלכם. אם אתם שולטים בצורה טובה בפוטושופ ומספקים שירותי עיצוב, ניתן להירשם לאתר פרילנסרים, פורומים בנושאי עיצוב גרפי ולהגיב בבלוגים העוסקים בעיצוב גרפי. מדובר בעצם בעסק לכל דבר - אך בפועל עבודה מהבית. בנוסף, ניתן לחפש משרות עבודה מהבית בלוחות מודעות. גוגל הוא מנוע חיפוש מעולה שדרכו ניתן להגיע למגוון הצעות עבודה מהבית. אם לדוגמא אתם מחפשים עבודה בתחום תרגום, נסו לחפש בגוגל "דרוש מתרגם מאנגלית לעברית" וכ'ו. ברשת אף נמצאים אתרים העוסקים בתחום עבודה מהבית שבהם ניתן לעיתים קרובות למצוא הצעות עבודה מהבית.

האם לסנן הצעות עבודה מהבית?
שאלה חשובה היא האם לקחת כל הצעה של עבודה מהבית משלל הצעות עבודה מהבית שאתם עלולים לקבל? התשובה היא, לא. אם יש עבודה שאתם לא בטוחים לגביה, אסור לכם להבטיח כי תבצעו את העבודה כפי שנדרש. אם אין לכם יכולת לבצע עבודה כלשהי ואתם לוקחים אותה - הדבר יכול לפגוע בתדמית שלכם ולאחר מכן תתקשו בחיפוש עבודה מהבית בשיטה דומה. יחד עם זאת, מגוון עבודות  מאפשרות יכולת תרגול. אם אתם רוצים לכתוב תוכן לאתרי אינטרנט ואין לכם ניסיון ממשי בכתיבה, ניתן לבצע עבודות כתיבה לצורך תרגול. לאחר מכן ניתן להציע שירותים בזול ולהסביר כי הרמה שלכם עדיין לא גבוהה מדי. לאחר צבירת ניסיון, ניתן להעלות את המחיר ולקחת הצעות עבודה מהבית שדורשות רמה גבוהה יותר.

הצעות עבודה מהבית - זהירות
ברשת האינטרנט נוכלים רבים אשר מנצלים את ההזדמנות של אנונימיות, זהות בדויה ופעילות שלא פנים מול פנים על מנת לרמות אתכם ע"י מתן הצעות עבודה מהבית לשירות כלשהו. לדוגמא, אם אתם מספקים שירותי עיצוב גרפי, בתום העבודה יכולים לקחת אותה מכם אבל לא להעביר לכם תשלום עבורה. הפתרון הוא לקחת מקדמה. דבר שכל מעצב גרפי מקצועי עושה כאשר פועל ברשת האינטרנט. כך גם ניתן לעשות בעוד מגוון עבודות באינטרנט. בסך הכול, מומלץ לדעת מהי חשיבות של פעילות באינטרנט על מנת לא ליפול על נוכל עם הצעות עבודה מהבית מזויפות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב