דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד להתחיל לעצב אתר מקצועי 

מאת    [ 05/06/2010 ]

מילים במאמר: 495   [ נצפה 3126 פעמים ]

המדריך הבא נוגע בעיקר לפוטושופ,כיצד לבצע את העיצוב הראשוני של האתר שלכם בפוטושופ,רוב מעצבי האתרים או אפילו כולם,מתחילים את עבודת העיצוב רק בפוטושופ.

10 הדיברות לעיצוב אתר בפוטושופ:


    • גודל האתר - גודל האתר הינו מאפיין גורלי , אתרים עשירים בתוכן יידרשו עיצוב רחב יותר ופחות ארוך,כדי שלא יהיה בלבול בדפדוף ובניווט באתר.אתרים קטנים יותר ובעלי טקסט פחות ארוך יידרשו עיצוב צר יותר ואולי ארוך יותר.
    • צבעים - בתחילת העבודה אנו בוחרים את הצבעים בהם נשתמש בעיצוב האתר,לאתר על "כסף באינטרנט" נשתמש בצבע הירוק המסמל את ה"דולר האמריקאי" , אתרים כמו אתרי "נופש" או "חופשות" נבחר צבעים כמו כחול ולבן המסמלים מים,שמיים וחופש.אתרים על "משחקי מחשב" או "תוכנות למחשב" לעיתים יהיה עדיף להשתמש בצבעים כהים יותר. אך זה נתון לשיקול דעתו של המעצב.
    • עיבוד נכון בפוטושופ - שימו לב,השימוש בפוטושופ הוא קריטי,רבים שאינם מבינים עניין לא מבצעים את העבודות הקטנות כמו שצריך,אם זה קווים בפוטושופ או צורות בפוטושופ שבאות באופן לא נכון כמו ריבוע במקום מלבן עם פינות עגולות,או קווים לא יישרים ב-100 אחוז עלולים ליצור עבודה שגויה בפוטושופ.
    • מברשות לפוטושופ - המון פעמים השימוש במברשות לפוטושופ הוא קריטי מאוד,הם עלולות לעזור לך לדלג על המון שלבים,ישנם מברשות לפוטושופ היכולות בלחיצת כפתור ליצור לך תפריט צידי מהמם,או מברשות לפוטושופ שיעזרו לך לעבודה נכונה על הלוגו שלך,או הרקע של האתר. בכדי להוריד מברשות לפוטושופ לחץ כאן - מברשות לפוטושופ.
    • ליטוש ועיבוד העבודה - לאחר שסיימנו לעצב את האתר בפוטושופ,השתמשנו במברשות הנכונות והעיצוב נראה בדיוק כפי שהאתר דורש מאיתנו,אנו מגיעים לשלב קריטי,גם הוא בפוטושופ.בשלב זה אנו נדרשים לעבור על כל הפרטים הכי קטנים ולתקן אותם,כמו רדיוס הפינות של המלבים,אורך הקווים ומסגרות. בסופו של דבר זוהי עבודת נמלים בפוטושופ הדורשת מיומנות רבה.
    • גזירת העיצוב - במקרים רבים אנו לוקחים את העיצוב וגוזרים אותו לחלקים ומייצאים את התמונות בנפרד,כיצד לעשות זאת תוכלו להיכנס למדריכים לפוטושופ על ידי לחיצה כאן - מדריכים לפוטושופ - וללמוד כיצד לחתוך נכון את העיצוב כדי להגיע באופן מקסימאלי לתוצאה שאנו רוצים אחרי העיצוב בפוטושופ.שימוש נכון במדריכים לפוטושופ כאלה הוא קריטי ונחוץ מאוד.
    • תנו לחבר לעבור על האתר - לאחר שאני מסיים לעצב אתר בפוטושופ אני נותן לכ-10 חברים לראות את האתר ולהגיב עליו,אני מתקן דברים שלעיתים אל שמתי לב אליהם כמו גדלים של מסגרות,אורכים של העמוד ורוחב תמונות כאלה ואחרות,דבר שנותן בסופו של דבר תוצאה טובה יותר לאחר סיום העבודה בפוטושופ.
    • הגשת האתר - הגשת האתר לאינטרנט או יותר נכון פרסום האתר באינטרנט הוא דבר שלא עוברים עליו בשתיקה,בונה האתר מחוייב לבחור את האמצעים הטובים ביותר כדי שהאתר יעלה לרשת ו-"יתפוס" את הגולשים הנכונים.לכן זקוק האתר לשרת איכסון טוב,דומיין נכון,שם מושך וכו'.
    • דומיין בחינם - כאשר אנו רוצים לבחור דומיין לאתר,בהמשך לסעיף הקודם,אנו נדרשים לבחור דומיין שלרוב עולה לנו סכום כסף,אומנם לא גבוה אך רבים הם בוני האתרים שלא מעוניינים להשקיע כסף בכך,לכן הכנתי עבורכם  רשימה של דומיינים בחינם,לחצו כאן לכניסה למדריך
    • תדבוק בדרכך - רבים האנשים שלא דובקים בדרכם,פירסום אתר זהו דבר שקורה לא ביום ולא ביומיים זהו תהליך ארוך מאוד.דבוק בדרככך,אתה על הגל!

זהו סיימתי,אתם מזומנים להגיב לי.

גיא יצחק, בונה , מעצב ומקדם אתרים  מדריכים לפוטושופ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב