דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה מהבית: הסיפור האישי שלי 

מאת    [ 02/06/2010 ]

מילים במאמר: 482   [ נצפה 2638 פעמים ]

אני מאמין שלשמוע בתיאוריה על עבודה מהבית זה רק צד אחד של כל התמונה הכללית, כמובן שהניסיון מדבר בעד עצמו. היום אני אספר לכם את הסיפור שלי, איך מצאתי את עצמי, בחור צעיר בן 22 שהחליט שנמאס לו פשוט מהדרך הרגילה שכולם הולכים בה. תישארו איתי הולך להיות מעניין...

אז איך הכול התחיל?

לפני 5 שנים השתחררתי משירות צבאי ביחידה קרבית בידיעה שכשאני יוצא לאזרחות אני הולך ללמוד משהו מעניין שיקדם אותי בחיים ויוכל לתת לי את החופש האולטימטיבי של לצאת לחופשות גדולות וכמובן לא לדאוג כל הזמן לגבי הכסף, שאיפה מאד דומה לכל שאר העולם אני מאמין.

מה שקרה בפועל זה שהתחלתי לעבוד בחברה מאד מוכרת בתחום האלקטרוניקה בעולם בתור סוכן מכירות ארצי, הייתי מסודר מהבחינה של אוטו ומשכורת ממוצעת פלוס, שם הייתי בטוח שמצאתי את בייצת הזהב.

לצערי ממש לא היה כך, העבודה לקחה את כל זמני והייתי פשוט מתוסכל מזה שהעבודה הייתה גם חוזרת איתי הביתה (לתת שירות..), בנוסף לזה, היה לי בוס מאד "נחמד" מעל הראש שלא הקל בדיוק על הלחץ...

בקיצור, בשלב מסוים החלטתי שזה פשוט יותר מידי והחלטתי לחתוך מהעבודה הזאת ולתת לעצמי קצת זמן מחשבה על מה אני הולך לעשות בהמשך חיי. חשבתי על זה הרבה והבנתי, שלא משנה כמה אני אחפש וכמה גבולות אשים לבוסים שיהיו מולי, תמיד אני אשאר במקום של עובד בחברה עם תקרת משכורת, בוס ולחץ שסביר להניח שיעלה עם הזמן במידה וארצה בעתיד לקבל העלאה.

זה השלב שהחלטתי , "אני רוצה להתחיל עבודה מהבית", גם אם באותו הרגע זה היה נראה לי הדבר הכי משוגע לעשות, הבנתי שזאת הדרך שאני רוצה ללכת בה ואם אותה הדרך אני אוכל לקבל את כל מה שאני רוצה.

השלב הבא שלי היה לחפש את העבודה הטובה ביותר מהבית (בשבילי). נכנסתי לאינטרנט וראיתי כל מיני סוגים של עבודות: קלדנות, תרגום, כתיבת מאמרים, מכירות, טלמרקטינג ולבסוף שיווק באינטרנט (מה זה?), מעניין...

מאז ומתמיד נמשכתי לתחום השיווק והמכירות ופתאום אני רואה מול העיניים בזמן החיפושים שלי את הנושא הזה בחיבור מושלם. לומר את האמת, בכלל לא ידעתי שיש דבר כזה בכלל ושיש כסף שמושקע על מיתוג, בניית מערך שיווקי ופרסום מוכר באינטרנט- התאהבתי ( :

מהשלב  הזה עברתי קורסים רבים בארץ ובעולם (בלי לצאת מהבית) , התחלתי לבנות עסק יציב שכמובן בהתחלה דרש מאמצים רבים כדי להתייצב כמו שאני רציתי.

הבנתי שזאת הדרך שלי לעבוד ואני מאמין שהיא גם המתאימה ביותר. אני עובד בפורמט הזה כבר כמה שנים טובות ואני יכול להגיד לכם שאני נהנה מכל רגע, טוב נו, לא כל רגע ורגע כי כמו כל דבר, גם במקרה של עבודה מהבית ישנם הרבה מאד רגעים מתסכלים ומעצבנים, כמו כל עסק לא?

ההכנסה היא מעל ומעבר לכל מה שדמיינתי בחיי, שלא לדבר על זה שההכנסה היא לרוב פאסיבית (לא דורשת מהזמן שלי) שזה הדבר הגדול ביותר!

אני מודה לכם על הקריאה עד לכאן ומזמין אתכם לבלוג שלי שייתן לכם את נקודת הפתיחה הטובה ביותר- קורס תוכניות שותפים בחינם, תהנו!

 

מור הללי- יזם ומשווק אינטרנטי, אחראי על הקמה של פרויקטים רבים בתחום השיווק והפרסום בארץ ובעולם. בעל הבלוג "קליק מור" שמלמד על עבודה מהבית דרך תוכניות שותפים. מעניק קורס לשיווק אינטרנט חינם שאותו אפשר להשיג באתר: www.Israel-Biz.net




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב