דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תחזית לחודש יוני 2010 מאת: חוה מזר 

מאת    [ 31/05/2010 ]

מילים במאמר: 1175   [ נצפה 4006 פעמים ]

הורוסקופ חודשי – מאת חוה מזר.  כל הזכויות שמורות ©

 תחזית  לחודש  י ו נ י  2010

 טלה

כוכב ההתרחבות והשפע, יופיטר, ואוראנוס, כוכב ההפתעות הבלתי צפוי, ייכנסו החודש למזלכם. המאורע הזה מסמן חידושים, שינויים, תעוזה, לימוד והתפתחות שיוסיפו תנועה מתדלקת, כמו גם חריגה משיגרה מעיקה וצורך עז ועצום להתנסות בחוויות מרתקות. ירח מלא בימים 11-12 ביוני, במזל תאומים המתאים לתזזיתיות של אישיותכם, מדגיש תקשורת ונסיעות, ומרמז כי זהו חודש שבו תהיו שובי לב במיוחד, עם אפשרות וגם הזדמנות להוכיח את יכולותיכם, ובין השאר להפגיז לכל עבר את הקסם הבלתי נדלה שלכם. בד בבד, שימרו על רגישות והימנעו מאנרגיות טעונות שרק עלולות לקלקל לכם. סימנים לכך יחלו לקראת השליש האחרון של חודש יוני.

שור

אתם בתקופה של התמודדות וקבלת אחריות שבה רכוש ומקורות הכנסה מעסיקים את זמנכם. אתם מנסים להשיג ביטחון חומרי ולהבטיח את עתידכם הכלכלי. ניכרת פעילות רבה בפעילות נדל"ן, בתים או קרקעות. כוכב מארס בהיבט בונה למזלכם מבטא את יכולת העשייה, היוזמה והביצוע. בנוסף, ההיבט המרשים וההרמוני שלו לפלוטו, יעזור מאוד לאנשים פעילים ואמיצים להצליח במעשיהם. ייתכנו מגעים שיובילו אתכם לכיוונים חדשים, אלה יגרמו לכם לחדש אנרגיות וקשרים. במערכות היחסים שלכם - עסקיות וחברתיות כאחד – יהיה שילוב של מפגש גורלי. אל תניחו להיגיון הקר ולשמרנות להרחיק אידאות שונות מהמקובל עליכם.

תאומים

רבים מכם פעילים מבחינה תקשורתית וחברתית כאחד, כדאי לצאת מהשיגרה, להיענות להזמנות ולנצל קשרים חברתיים. בני המזל שביניכם פונים לכיוון חדש ומסקרן. הכוכבים מעניקים לכם שפע של נקודות זכות, המישור התקשורתי מעצים ומקבל מימדים מפתיעים עד מרתקים, והאפשרויות לקידום חברתי או מקצועי נראות מציאותיות מתמיד. יש אפשרות להיפגש ולהכיר אנשי מפתח ואחרים, שאיתם תוכלו לתקשר היטב. נצלו את העירנות העכשווית לשדרוג יחסים בעלי טוויסט קארמטי. יש מביניכם כאלה שעלולים לחוש מתחים הקשורים לסטורן, שאינו מקל על החיים. ליקוי ירח לקראת סוף החודש בבית הכספים שלכם עלול לגרור דאגה פיננסית.

סרטן

תחושה של עייפות ובלבול היא חלק מתופעות התקופה המקדימה את יום הולדתכם, במיוחד לקראת ימי אמצע החודש. דברים חשובים בחיים עומדים על הפרק, וכדאי לפעול לפי תחושות הבטן שלכם. מה שעוזר לשיפוט נכון ונבון היא האינטואיציה, אולם היא אפקטיבית רק כשאינה מושפעת מרגשות פגועים. ליקוי ירח חלקי, לקראת 26-28 בחודש, מדגיש ענייני זוגיות ושותפויות. הליקוי למעשה עלול להעצים קונפליקט או התמודדות עם נסיבות חיצוניות שמקשות. חשוב להתמודד עם דברים, ולא לאפשר גם לאחרים להסתיר, לכסות ולהעלים. יש סיכוי לצאת בשלום מתסבוכות הפכפכות. מי שישמור על פרופורציות בנושאים בהם הוא עוסק, יצליח.

אריה

התחום היצירתי והתקשורתי יתחזק, ויתאפיין בהתעוררות, ביוזמה ובפעילות מקורית ומיוחדת. כוכב ונוס ייכנס למזלכם לקראת המחצית השנייה של החודש, ורק יזרים ויאדיר שפע של עשייה ויוזמה לפעילותכם. מי שרגיל להיות פעיל ונמרץ יכול להיעזר באנרגיה זו לעשייה ממוקדת ודינאמית. ענייני חו"ל, התכתבויות ומגעים כאלה ואחרים יקבלו תנופה מבורכת. מישהו יקסים אתכם ויהיה מוקסם מכם לא פחות. במקביל, הכוכבים נוטים להגביר את חוש הדרמה שלכם, את יצר הבזבוז ואת הצורך לצאת ולבלות. ימים 26-28 ביוני עלולים להעיד על תחילתה של רגישות פיזית. אתם זקוקים למנוחה ולשקט נפשי, נסו שלא לדרוש מעצמכם יותר מדי.

בתולה

הרגישות המלווה אתכם בימים אלה כל-כך גבוהה שרק אמנים ואלה הזקוקים להשראה יכולים לצאת נשכרים. שמירה על תקשורת טובה תהיה חיונית להצלחתכם וקידומכם, שכן ריבים קטנים ומיותרים עלולים לקלקל לכם. עדיף להיות חכם מצודק. דברים חשובים עומדים להתרחש בחייכם השנה, כך שמומלץ להתייחס לשבועות אלה כאל פסק זמן, שבו מותר לכם לפנות זמן למישור הפנימי-רגשי שלכם ולעשות חושבים... כוכב מארס, ששהה מאחורי גבכם חודשים רבים, ייכנס למזלכם לקראת ה- 8 ביוני עד סוף יולי. אלה מביניכם שהם אנשי ארגון וביצוע, יכולים להצליח רק אם ישימו לב לאופיו האקטיבי והתוקפני המתלווה לכוכב הזה.

מאזניים

מצפה לכם חודש שבו הפוטנציאל הגלום בכם נפתח ויוצא החוצה. כדאי להתחבר לאלמנטים של אתגר, מוטיבציה ותקווה. הכוכבים מעניקים לכם רצון לביטוי ישיר וברור, ואלה שמצטיינים בתקשורת, ביצירה ובאינטראקציה מאוזנת, יוכלו להגיע להישגים יפים. נסיעות והתכתבויות עם חו"ל ובאינטרנט ישאו תפנית מאתגרת. במקביל, יש לשים לב שהימצאות אוראנוס מול מזלכם עלולה לבטא מעשים אימפולסיביים, מרדנות וצורך להשתחרר. ליקוי ירח חלקי לקראת ימים 25-28 ביוני עלול לרמוז על מצב בולם ומתוח שיעצים את העומסים. יש להימנע ולהתרחק, אם ניתן כמובן, ממצבים קיצוניים. אם לא יהיה לחץ, הכול יסתדר.

 עקרב

התקופה מאיצה שינויים וחידושים, התייצבות בדרך חדשה ורצון להתנסות במשהו חי ונושם שיש בו יותר עצמאות, עניין וייחודיות. עירנות תוכל לסייע לכם לאתר את התחומים שכדאי לעסוק בהם וליישם את ההזדמנויות. רבים מכם יבינו שכושר ההסתגלות והתושייה יעמדו למבחן, ויש סיכוי ליהנות מרווחים או משיפור ניכר במצבכם העכשווי לקראת החודש הבא. עקב אכילס: חשוב להימנע ממצבי רוח טעונים ומשתנים ומאיבוד הראש במצבי לחץ. קיימת השלכה של לחצים מקצועיים אינטנסיביים, באווירה לא הכי יציבה וקדחתנית, לכן מומלץ לשמור על שיקול דעת, ובמיוחד להימנע מספונטאניות, שעלולה להיות בעוכרכם.

 קשת

חודש זה יטעין אתכם במרץ מחודש, הדימוי העצמי ישתפר ועימו רצון לפעול ולהתחדש. כוכבכם יופיטר במזל טלה ייתן בכם את ההרגשה שההזדמנויות בפתח. לכל אחד בתחומו ובעיסוקו יש סיכוי להתחלה ולפתיחה טובה. הכוכבים מרמזים על חדוות יצירה. עקב אכילס: חודש זה מאפשר אמנם חשיבה מבריקה וזריזה, אך עם זאת סגלו חשדנות ועירנות. תחרות סמויה או גלויה עלולה להתפתח עם מישהו שעלול להעכיר את האווירה, ריבים קטנים ומיותרים עלולים לקלקל, מארס בבית הקריירה שלכם עד חודש יולי מרמז כי פה ושם תחושו קצת צרימה או ערפול לגבי מה שנראה כתקשורת חיובית וכנה. היזהרו מטיפוסים חלקלקים והימנעו ממניפולציות. 

גדי

בשורות הנוגעות לשדרוג משמעותי בחייכם יגיעו בקרוב מאוד. גילויי גמישות והסתגלות יתנו לכם עמדת יתרון. מילות המפתח הן יוזמה ושליטה. ייתכן שדברים בסביבתכם משתנים בקיצוניות, מצב שמחייב להתאים את עצמכם לנסיבות ומהר. לכן נדרשים חשיבה מסודרת, שינוי סדרי העדיפויות או אפילו חשיבה על לימוד תחום שאין לכם בו מספיק ידע. במקביל, תיתכן הכבדה והתמודדות עם מציאות מעיקה הקשורה לשותפויות, עסקים, או עם בני זוג, במיוחד לקראת סוף החודש. אתם מאוכזבים מדברים שלא התבצעו בצורה חלקה, או שתיקלעו למצב לא נוח. אל תמהרו להסיק מסקנות, גילויי גמישות והסתגלות יתנו לכם עמדת יתרון וכוח.

דלי

חודש זה מייצר עבורכם תחושת התחדשות. אוראנוס ויופיטר במזל טלה, וירח מלא בתאומים, ימריצו פעילות תזזיתית, והתוצאה תהיה עשייה חיובית ויצירתית. מומלץ להתמקד בחיי עסקים, בנסיעות ובחיי חברה חיי ערים. התכתבויות עם חו"ל וגלישה באינטרנט יביאו תפנית. אחרים מבני המזל עשויים לקבל הצעה למלא תפקיד מעניין ויוקרתי, אך כוכב מארס בבית העבודה שלכם עלול לרמז על הפרעות מתישות נלוות. לכן, יש להימנע מגורם תוקפני וחסר מצפון שגורם לכם לומר דברים שלא התכוונתם להם, אל תעשו שטויות בגלל גחמות ואל תקלקלו יחסים. יכול להיות שאתם בלחץ מקצועי ועלולים עקב כך ובלי משים להיות בוטים ואפילו תוקפניים.

דגים

האושר תלוי במידה רבה בחוש ההומור שלכם ובפרופורציה. דגים, מטבעם, נוטים להפוך את המציאות לכזו שיוכלו לשאת והם נוטים להתעלם ממה שלא נוח. היחסים נוטים להיות טעונים ומתוחים. נראה שתצטרכו לפתור כמה בעיות כדי להבטיח שקשר מסוים שבו אתם מעורבים יושתת על בסיס יציב יותר. בני מזל דגים מוכנים להקריב ולעזור, אך לדבר אחד לא יסכימו – להשתלטות עליהם ולהגבלת החופש שלהם. מארס מול מזלכם החודש מרמז כי יש להימנע מוויכוחים, מהסתכנות ומחוסר טאקט. אתגרים גדולים עומדים בפתח, והם מתאימים לאנשים מקוריים, בעלי יוזמה והעזה, גם במחיר של סיכון.

חוה מזר כותבת במקומונים רבים ברחבי הארץ, באינטרנט, וכן בעולם האשה וב- פנאי פלוס.
http://www.toses.co.il/horoscope.asp




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב