דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דירות למכירה בירושלים 

מאת    [ 31/05/2010 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 3741 פעמים ]

 

נדל"ן בירושלים

 

נדל"ן זאת ההשקעה הכספית הטובה ביותר שיש במדינת ישראל. כשמדובר על נדל"ן בירושלים, זה נכון שבעתיים, בין אם מדובר בנדל"ן להשקעה או דירת מגורים. אמנם יש שכונות בירושלים שסובלות מתדמית לא טובה, כמו שכונת מאה שערים החרדית או השכונות הערביות, אך יש לזכור שבירתנו היא העיר הגדולה ביותר בארץ, ויש בה שכונות רבות ומגוונות. חלק מהשכונות הללו הן ללא ספק היוקרתיות ביותר בארץ. בן אנוש מן השורה לא יכול לצפות לקנות דירה בעיר העתיקה או בשכונת ימין משה. המחירים שם פשוט לא הגיוניים ובאופן כללי אין דירות למכירה בירושלים הנמצאות בשכונות הללו.

 

נדל"ן בירושלים זה ההשקעה המועדפת על יהודי ארצות הברית וצרפת. הסיבה למה הבית הלאומי של העם היהודי קם במדינת ישראל היא ירושלים. יהודים עמידים אשר בוחרים שלא לגור בישראל, בכל זאת רוצים להחזיק בפיסה מהמולדת הלאומית שלהם. הדירות הללו עומדות ריקות רוב השנה ומשמשות את בעליהן בדרך כלל בחגים היהודיים פעם-פעמיים בשנה. עובדה זו מעלה לא אחת את חמתם של תושבי ירושלים ושל הסטודנטים, שכן רכישת דירות בירושלים על ידי תושבי חוץ גורמת לירידה בהיצע של דירות למכירה בירושלים. כידוע, כשההיצע יורד, המחיר עולה, כך שצעירים הרוצים לקנות את ביתם בירושלים מוצאים עצמם משלמים יותר ויותר על רכישת דירה בירושלים. מחירים גבוהים של דירות למכירה בירושלים משפיעים באופן ישיר על עלויות השכירות, כך שהסטודנטים הרבים של ירושלים מוצאים עצמם לא אחת משלמים סכומים גבוהים מאוד על שכירויות. מצד שני, רשויות העיר טוענות שאותם יהודים עשירים המגיעים פעמיים בשנה משאירים כסף רב בעיר, וזה תורם לפיתוח שלה.

 

היצע דירות למכירה בירושלים הולך ומצטמצם כשמדובר על שכונות היוקרה ועל השכונות של מרכז העיר, אך הוא נשאר רחב מאוד כשמדובר על שכונות מרוחקות יותר כמו גילה, פסגת זאב ובית וגן. במקומות אלו ניתן לרכוש דירה במחירים סבירים יחסית.

 

אם אתם מחפשים להשקיע בנדל"ן בירושלים, כדאי לפנות לדירות שהסטודנטים ישמחו לשכור. בתים אלו נמצאים בגבעה הצרפתית בעיקר ובאזורים הסמוכים לגבעת רם. הסטודנט הישראלי הממוצע עובר את גיל 22 ובגיל הזה אנשים כבר מעדיפים שלא לגור במעונות הסטודנטים ומחפשים דירה לשכור בקרבת האוניברסיטה.

 

אם אתם מחפשים נדל"ן בירושלים ואתם לא מכירים את העיר, אל תחפשו לבד. בירושלים יש הרבה אזורים טובים יותר וטובים פחות ואזורים שלא כדאי להסתבך איתם. שימו לב לבדוק טוב אם מחיר של דירה נראה לכם זול מדי, צריך לבדוק מאיפה זה נובע. רצוי להיעזר בשירותי סוכנות נדל"ן עם התמחות מיוחדת על אזור ירושלים. סוכנות כזו תוכל לתת ייעוץ טוב יותר מכל אחד אחר. חיים בירושלים יכולים להיות חוויה תרבותית מדהימה או סיוט אמיתי, הכול תלוי בבחירה של נדל"ן בירושלים המתאים לצרכים שלכם. 

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב