הנוסחה למכירה ולמכתב מכירה
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

הנוסחה למכירה ולמכתב מכירה 

מאת    [ 24/02/2007 ]
מילים במאמר: 173   [ נצפה 3292 פעמים ]

 
 
הנוסחה למכירה ולמכתב מכירה


הנוסחה הטובה להצגת מכירה, כתיבת מכתב מכירה, הודעה באתר אינטרנט, דואר אלקטרוני ללקוחות, מודעת פרסום וכו, יש בה שלושה צעדים:


צעד 1 - הצג בעיה


מהי הדאגה או הבעיה העיקרית של לקוחותיך?
הגדר מהי וכתוב עליה. לכל אחד יש בעיה, גדולה או קטנה, שמביאה אותם למצוא ענין במוצר או בשרות שלך.


צעד 2 - עורר אותם


הצג את הבעיה כגדולה מהחיים, עורר את הרגשות שלהם, זרה מלח על פצעיהם.
אתה צריך להביאם למצב של כעס על מצבם הנוכחי, עד כדי כך, שיתקדמו למחשבה:
"זה צריך להיפסק", או "אני חייב לעשות משהו בנושא", מצב של נכונות לעשות שינוי, סקרנות לקבל פיתרון.


צעד 3 - הצע פיתרון


משהבאת אותם למקום בו רצית שיהיו, הצע פיתרון לבעייתם, פיתרון שהוא המוצר או השרות שלך, וציין את המאפיינים הייחודיים שלו.

הנוסחה הזו ניתנת ליישום כמעט לכל מוצר או שרות:
בעיה - עוררות - פיתרון.


אל תחשוש שמכתבך ארוך מדי, כתוב כנדרש להסביר את הכול.
אם אדם לא מקדיש זמן לקרוא את מכתבך, יש להניח שלא היה מעונין בכל מקרה, במוצר או בשרות שלך.






בני ישראלי, M.B.A, מנהל שיווק, הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות, ספרי: "איך להצליח בחיים", "ארוטיקה סקס וסיפור" ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב