דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תפסיקי לרחם על עצמך! 

מאת    [ 29/05/2010 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 3147 פעמים ]

"כמה מסכנה אני, אני שמנה ורע לי, מה יהיה בסופי? אין לי שום אור בקצה המנהרה. כנראה שנועדתי להיות שמנה" ואלו רק חלק מרשימות ארוכות של משפטי רחמים עצמיים. כמה נוח לנו לרחם על עצמנו עד שאנחנו כבר לא מבדילים בין רחמים עצמיים לבין היכולת שלנו לגרום לשינוי.

לא ידעתי שום דבר אחר, חוץ מאשר לבכות על מר גורלי ולרחם על עצמי יומם וליל. בשלב מסוים, התרגלתי לזה ואפילו התחלתי לאהוב את הרחמים העצמיים, כי אז הייתי הכי קרובה לעצמי. זה הפך אצלי לשגרה. אין יום שלא עבר ולא ניהלתי עם עצמי שיחות נפש מלאות ברחמים.

בכל פעם שנכשלתי בדיאטה מהירה לפי תפריט דיאטה שקבעתי לעצמי, הייתי מיד שוקעת ברחמים עצמיים וכבר גוררת איתם את כל הצרות הנוספות שהיו לי. מסכנה, אפילו אהבה אין לך. אני גם לא חכמה במיוחד, מתוסכלת ובודדה.

תמיד הייתה דרך אחרת שידעתי עליה אך, לא יכולתי ליישמה. במקום לרחם על עצמך כל היום, מני לעצמך במה את טובה. את יודעת לכתוב ולהתבטא, את יודעת לצייר, יש לך תחומי עניין רבים ויש לך שפה עשירה, יש לך שיער יפה ורגליים נאות, את יודעת להתלבש בטוב טעם כאשר את מחליטה,  את אשת שיחה, איכפתית, רגישה, קשובה ועוד דברים טובים. אז מה אם את שמנה? זה לא משהו שאי אפשר לפתור. את כן מסוגלת להחליט ולבצע עם דיאטה מהירה שתתאים לך. את מסוגלת לרזות, זה שוצף וגועש בתוכך, שאבי מכך את הכוח לשנות.

בכל אחד מאיתנו יש כישורים שרק הוא יודע עליהם ומשם הוא יכול לצמוח, ובכל אחד מאיתנו יש כוח רצון, כי הכל בראש ולא בשום מקום אחר. כמו שאנחנו מחליטים לקום כל בוקר לעבודה, למרות שלפעמים היינו מעדיפים להשאר בבית או לצאת לבלות, יש בנו את כוח הרצון הזה שמוציא אותנו ליום עבודה. אותו הדבר יקרה גם אם נחליט שאנחנו יוצאים לדרך חדשה עם דיאטה מהירה והמטרה היא להשיל ממשקלנו את כל אותם ק"ג מטרידים שיושבים עלינו ובתוכנו.

אנחנו ורק אנחנו יכולים לשנות את מציאות חיינו.

הכל אפשרי כי אין דבר העומד בפני הרצון. ואת זאת גיליתי לאחר שנים רבות של רחמים עצמיים שהובילו אותי לאבדון כל יום מחדש. היום למדתי לחזק את עצמי והכי חשוב להאמין בעצמי ולדעת, שהכל אפשרי, רק כי זה תלוי בנו ולזכור, הכל בראש!

 

הכותבת היא סיגל דביר, מנהלת בלוג מצליח על שמנה לשעבר אשר מספרת את סיפורה האישי כשמנה, משתפת את רגשותיה, תחושותיה וכאביה כבחורה עבת בשר ובנוסף מחלקת עיצות אישיות להצלחה.www.sigald.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב