דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדיה חברתית לשירות הארגון שלך ... 

מאת    [ 28/05/2010 ]

מילים במאמר: 725   [ נצפה 2452 פעמים ]

בארה"ב כמעט 70 אחוזים של עסקים קטנים ובינוניים משתמש באתרי המדיה החברתית

כגון:  twitter ,  Face book ו- LinkedIn  כדי לקדם את העסקים  שלהם. חברות חכמות משתמשות

בכלי מדיה חברתית טקטית להגדיל את החשיפה שלהם ללקוחות פוטנציאליים.

טוב , בישראל זה עוד לא אז בואו נבחן את האפשרויות למה כדאי ....

  עשר סיבות מדוע ליישם כלי מדיה חברתית בארגונים :

 

1.      זיהוי המותג 

שם העסק /הארגון - מחקרים הראו כי לקוחות צריכים לשמוע את השם של החברה לפחות שבע פעמים לפני שהם

 יקבלו את אמון והכבוד כדי להיהפך ללקוח.

 כלי המדיה החברתית מציפים את הנראות של העסק וכמובן  "בחזרה בלתי פוסקת של שמו ופועלו של הארגון "   

 עד אשר קהל הלקוחות הפוטנציאלי שומר בתודעה את שם העסק /הארגון ופועלו בגין שמו .

 

2.      מעקב אחר המותג

נוכחות במדיה חברתית מאפשר לך להבין טוב יותר מה הלקוחות הפוטנציאליים אומרים על המוצרים או השירותים שלך.

ניטור קבוע והדוק של הנוכחות שלך הארגון במדיה החברתית מאפשר , להתייחס לתגובות שליליות/  מידע שגוי או לא מדויק , לתקן ולהאיר נכון את המותג שלך ,לתקן תדמית על מנת למשוך לקוחות פוטנציאליים להפוך ללקוחות בפועל .

 

3.      היה חושב קדימה !

קהל היעד שלך הופך "למבין עניין " אם המידע במדיה החברתית נוגע  לחיי היומיום שלו..אם הארגון /עסק רוצה

להראות רלוונטי חדשני ועדכני מומלץ שהוא "יראה" באתרים שמושכים את הלקוחות הפוטנציאליים שלו .

לדוגמא מוצרי צרכנות לנוער : פוסטים רלוונטיים בנושא צרכנות נוער בבלוג של הארגון ימשוך בני נוער לקרוא ולרוץ לקנות ....

 

4.      מציאת לקוחות דרך חברים

פרופיל חברה חשוב במדיה חברתית , פרופיל אישי של תפקידי מפתח בחברה חשוב גם כן , דרך קשרים אישיים , חברים ,

נושאי עניין ותחביבים משותפים ניתן להגיע ללקוחות ושווקים חדשים .

הערות ומידע חדש מחבר יכול להזכיר שהחבר עשוי להיות יועץ רלוונטי לארגון שלך וכך לחשוף את החבר

לעשייה עסקית משותפת .

 5.     למצוא לקוחות חדשים באמצעות פרופיל חברה

הקמת פרופיל החברה באתר מדיה חברתית, מאפשר עדכון והצגת מידע עסקי על פעילות החברה , חידושים ,

מוצרים ושירותים חדשים שהחברה מציגה לעולם- מקום עסקי לפרסום נטו למשיכת קהל לקוחות פוטנציאלי .

עדכונים מקצועיים (כתיבת מאמרים וכתבות מקצועיים ) בדבר פעילות החברה תמשוך קהל לקוחות פוטנציאלי ,

שיראה בחברה כאוטוריטה מקצועית  שכדאי לרכוש את שירותיה המקצועיים .

 

6.      יצירת תנועת גולשים  לאתר התדמית של החברה .

עדכונים שוטפים של תוכן בכלי המדיה (פייסבוק /בלוג /לינקדאין ועוד ) החברתית, אוטומטית יצור תנועה

לאתר התדמית של החברה מתוך רצון הקוראים לראות מה התחדש באתר החברה .

כלי מדיה חברתית כסימניות  (Bookmarking )המהווים קישור אל אתרי אינטרנט חביבים/מועדפים על

המשתמש /לקוח פוטנציאלי כגון : Digg , Stumbleupon , Slashdot  גם הם מהווים פלטפורמה  

לכתיבה על בסיס קבוע ותדיר של תכנים המעניינים את ציבור הקוראים בתחומי העשייה של הארגון .

 

7 . קישורים עבור SEO

    יש כלי מדיה חברתית כסימניות שלא מגבילים את הקישור החוצה לאתרי תדמית באמצעות תגיות Do follow

  כגון :  Slashdot, Digg , Furl , Mixx  , Friend Feed  ושם כדאי לכתוב תכנים על מנת לנצל את בימת

כלי המדיה החברתית ואת הקישור לאתרי התדמית על מנת לקדם את הארגון .

כלי מדיה חברתית המגבילים את הקישוריות החוצה באמצעות תגיות No follow עשויים להוות במה לתכנים

רלוונטיים לפוטנציאל קוראים רב היות וניתן לזהות את הארגון העומד מאחורי תכנים אלה , גם מבלי לעשות את

הקישור לאתר התדמית .

   

8 הגדלת הדרוג במנועי חיפוש

  הגדרת פרופילים בכלי מדיה חברתית מדורגים גבוה ברב מנועי החיפוש.

שימוש בשמות מותג ומילות מפתח בפרופיל, מיצרים תנועת גולשים לאתרי המדיה החברתית ומשם לאתרי התדמית של הארגון .

 

9. שילוב אתרי מדיה חברתית בתוצאות ממנועי חיפוש

מנועי חיפוש כמו גוגל , בינג ודומיהם סורקים ומאנדקסים פוסטים ומידע מאתרי מדיה חברתית : סרטוני וידאו מ You Tube ,

דפי אוהדים מפייסבוק .

 

 10.  שיווק לפלחי שוק מיוחדים (נישה )  

מדיה חברתית מאפשרת  לך להגיע לקבוצות אנשים  ספציפיות מאוד על בסיס העדפותיהם האישיות וטעמם האישי.

ניתן ליצור אסטרטגיות שיווק באמצעות כלי מדיה חברתית, במטרה להגיע לקהל יעד מאוד ממוקד בתחום/נושא/ייחוד .

נוסף ליצור פרופילים ייחודיים באתרי המדיה חברתית כדי למקד את הקהל היעד /לקוחות פוטנציאליים .

 תחשבו על זה !

 http://www.bendavidalia.com/enterprisesocialmediatools


 

 

דליה בן-דוד   | bendavid.dalia@gmail.com    |  052-3827225




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב