דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסוד הכי שמור... 

מאת    [ 28/05/2010 ]

מילים במאמר: 617   [ נצפה 2184 פעמים ]

כל אחד מאיתנו היה רוצה להתעורר בוקר אחד, ולקבל הוראות הפעלה, איך להפוך את החיים שלו לחיים שהוא תמיד חלם עליהם. אז זהו, שההוראות ההפעלה הללו קיימות. הן נקראות: הספר הסוד , וצריך פשוט לקרוא את הספר הסוד, להפנים ולהתחיל לבצע, ואז החיים שלכם ישתנו. חשוב לציין כי הספר הסוד מבוסס על מדריך מרתק ועתיק בן 100 שנה שנקרא מדע ההתעשרות שבעקבותיו גם הופק הסרט הסוד.

 

הצעדים להפעלת הסוד

  • תדמיינו בראש תמונה של מה שאתם רוצים. על פי הספר הסוד אם תדמיין באופן ויזואלי את המטרה בראש, המטרה תתגשם, בדיוק כפי שראיתם אותה. כך שבעצם הספר הסוד מסביר כי מחשבה יוצרת מציאות באופן מאוד מדויק.
  • תתמקדו במטרה. נכון שאתם רוצים הרבה דברים בעת ובעונה אחת, אבל על פי הספר הסוד צריך להתמקד במטרה אחת בכל זמן. הסיבה היא פשוטה. כמו שהרבה אנשים עושים פעולה אחת, ובסוף מרוב כוונות  טובות, התוצאה היא כישלון, כך על פי הספר הסוד קורה גם בחיים. אם רוצים מיליון דברים בבת אחת, אין התמקדות על המטרה.
  • מחשבות חיוביות. כדי לזמן את הטוב לחיים שלנו, על פי הספר הסוד צריך להתמקד במחשבות חיוביות. כי מחשבות חיוביות מושכות את החיובי. על פי הספר הסוד הכל טמון בחוקי המשיכה, חיובי מושך חיובי, שלילי מושך שלילי.
  • ביצוע בשטח. לחשוב ולחלום זה נהדר, אבל אם לא עושים משהו בכיוון, קשה להאמין כי הדברים ייפלו סתם כך בחיקכם. על פי הספר הסוד מחשבה וכוונה הן רק הצעד הראשון לקראת השינוי. הצעד השני הוא עשייה. כך לדוגמה, אם אתם רוצים למצוא עבודה מעניינת. אז אחרי שקראתם את הספר הסוד, ודמיינתם, תעשו משהו באופן פיזי. שילחו קורות חיים, הרימו טלפונים. השינוי כבר בדרך.
  • אמונה. זה לא סוד, אבל הספר הסוד מסביר שאם תאמינו שהשינוי יגיע, הוא אכן יגיע. ולא רק זאת. על פי הספר הסוד השינוי יגיע בעוצמות חזקות יותר ובהוכחה חותכת יותר, ככל שתאמינו בזה יותר. השינוי שיקרה הוא רק הוכחה כי הספר הסוד גילה לכם את הסוד האמיתי.
  • תגידו תודה. אתם לא חיים בוואקום. אתם אולי רוצים לעשות שינוי, אבל לפני כן, על פי הספר הסוד תודו על כל מה שיש לכם בינתיים. על פי הספר כדאי שתודו ליקום על כל מה שיש לכם, כדי שכל מה שתמשיכו לבקש, יגיע גם הוא אליכם.

  

הספר הסוד של כולם

הספר הסוד (המבוסס על מדריך מדע ההתעשרות) חושף בפני האנושות את הסוד שכולם כבר ידעו. הבסיס של הספר הסוד, שמתמקד בהגשמת החלומות הכי כמוסים שלכם באמצעות אמונה והתכוונות מול היקום, קיים כבר המון זמן ובהמון תרבויות. אבל הספר הסוד הוא היחיד שמגלה עד כמה זה פשוט והגיוני, לחיות בצורה כזו.

הרי אם כולם ילכו בעקבות העקרונות של הספר הסוד בכל זמן ובכל תחום בחייהם. הם יהיו אנשים מאושרים יותר, שמחים יותר ויוכלו להעביר את הסוד שגילו בתוך הספר הסוד הלאה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב