דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לפרסם את האתר שלכם ברשת 

מאת    [ 28/05/2010 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 2991 פעמים ]

רבות נכתב על קידום אתרים ושיווק אתרים, מיתוג ובניית קהל לקוחות וקישורים נכנסים אל האתר שלכם אבל מעטים המאמרים שממש מדברים על בניית קישורים נכונה ובחירה בבמה הנכונה לשיווק האתר שלכם. במה שתוביל גולשים חדשים אל האתר שלכם.

קצת על תוצאות חיפוש
עובדה ידועה כי 50-70 אחוז מכלל הגולשים בוחרים באתרים אשר מופיעים בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש בהתאם למילה שהם הקלידו. בכדי להסביר את זה בצורה ברורה יותר אתן דוגמא… בואו נניח שאנו עומדים לעבור דירה ומחפשים חברת הובלות זולה כדי לעבור דירה בקלות ומבלי לשבור את הגב. בעבר היינו פונים אל חברים ושואלים אם הם מכירים חברת הובלות טובה אבל כיום פונים רובנו אל האינטרנט.

אם נקליד בגוגל את המילה הובלות נקבל 10 תוצאות בעמוד הראשון ומרבית הגולשים בוחרים בתוצאה מהעמוד הראשון. למעט מקרים בהם לא נקבל את התוצאה אשר חיפשנו אין ממש מה לעשות נגד זה.. כעת כשהבנו את זה עלינו לפעול בשתי דרכים.

הראשונה היא ליצור חשיפה מרבית ככל האפשר באותם אתרים אשר מופיעים בעמוד הראשון בגוגל ושנית ואתרים מתחומים שונים אליהם מגיעים גולשים בלי קשר למילת החיפוש הספציפית הובלות… מנועי חיפוש מדרגים אתרים על רמת החשיפה שלהם ברשת ולכן עלינו ליצור חשיפה מרבית, כמות קישורים גדולה ככל האפשר, וכמות גדולה ככל האפשר של דפים אשר מפנים אלינו מאתרים שונים ברשת כך שגולשים יגיעו ממגוון מקומות

אחת הדרכים המהירה והקלה ביותר לעשות זאת היא פרסום מאמרים, בדיוק כמו המאמר הזה נוכל לשתול במאמרים מספר קישורים אל אתר הבית שלנו ואל דפים באתר שלנו. כדאי לסמן מילה רלוונטית כלומר מילת מפתח ולקשר איתה אל הדף המתאים באתר שלנו.

כמות מספקת של מאמרים תוביל גולשים רבים אל האתר שלנו ובל נשכח כי זאת היא דרך מעולה לבנות קישורים בצורה מהירה וחינמית מכמות גדולה של אתרים שונים.

דרך נוספת לבנות חשיפה היא להחזיק בלוג או שניים באתרים ישראליים / בעברית אשר מאפשרים פתיחת בלוג בחינם ברשת. בלוגים הם פלטפורמה מועדפת ביותר בעיני מנועי חיפוש כיוון שהם מציעים חדשות רעננות ממגוון כותבים על בסיס קבוע.

פתיחת בלוג בחינם היא קלה ובבלוג שלכם תוכלו לכתוב על התחום בו עוסק האתר שלכם ולתת עצות חינמיות לגולשים, מידע, להציג מוצרים ואפשרויות שימוש במוצרים וכל מה שימשוך גולשים אשר מחפשים מידע בתחום בו אתם עוסקים.

בנוסף זאת היא גם דרך ליצור קישורים מכל פוסט / מאמר בבלוג החדש שלכם מבלי לשלם כסף בעבורו. לפרסם חדשות מהתחום ומבצעים באתר שלכם.

דרך שלישית וקצת פחות אפקטיבית מבעבר היא להגיש את האתר שלכם לאינדקס אתרים בצורה מדודה ומחושבת כלומר למספר אינדקסים בכל שבוע וכך לבנות כרטיסי חברה ברחבי האינטרנט. זכרו לגוון ולא להדביק את אותו התיאור בעל האינדקסים כיוון שמנועי חיפוש אוהבים טקסט מקורי ולא יציגו את אותו טקסט פעמיים בתוצאות החיפוש (לרוב)

מקווה שמצאתם מאמר זה מועיל ומעניין ובהצלחה.

www.sagive.co.il - שגיב SEO קידום אתרים מקצועי ומנוסה עם חברת שגיב SEO שירות פרסום ברשת האינטרנט הישראלית והעולמית עם עדכון הלקוח על מצב הקידום ודוחות מסודרים. עושים את ההבדל ומביאים אותך אל קהל הגולשים קידום אתרים ששוה תנועה וחשיפה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב