דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אופניים חשמליים או קורקינט חשמלי 

מאת    [ 27/05/2010 ]

מילים במאמר: 334   [ נצפה 3561 פעמים ]

אנחנו נמצאים בפתח של עידן חדש ההולך ובא. נושא איכות הסביבה, שיפור וייצוב מצבו האקולוגי של כדור הארץ מקבל דחיפה אדירה וכך גם המודעות של רובנו, אלה שאכפת להם מהסביבה בה אנו חיים. בכל הקשור לפליטת גזים רעילים, אין ספק שנעשה נזק רב ומתמשך על ידי שימוש במכוניות, אוטובוסים וכדומה. עקב המודעות העולה ישנן אלטרנטיבות שונות אשר מביאות פתרון לפליטת גזים אלה, שתיים מהאלטרנטיבות אלו הם אופניים חשמליים וקורקינט חשמלי.

אז מה עדיף? האופי הבסיסי של שני המכשירים הינו זהה- מנוע חשמלי אשר אינו פולט גזים רעילים. בכל זאת, אופניים חשמליים בעלי כמה וכמה יתרונות מובהקים. ראשית, הנסיעה בקורקינט החשמלי הינה איטית יותר לעומת אופניים חשמליות המגיעות למהירות של 24 קמ"ש, בעוד הקורקינט מגיע למהירות מקסימאלית של 15 קמ"ש. כושר הנשיאה של אופניים חשמליים הינו גבוה יותר- 180 ק"ג לעומת 160 ק"ג של הקורקינט. אופניים חשמליות מתאימות, מעבר לרכיבה בכביש עירוני, לטיולים בשטח, בעוד קורקינט מוגבל לנסיעה בעיר. הנסיעה על אופניים חשמליים מתאימה גם לעליות וירידות בהם הקורקינט מתקשה ואף לא מסוגל לעמוד בהן, זאת מכיוון שאופניים החשמליים בעלי הילוכים ומנוע חזק יותר. מדובר במנוע שרשרת איכותי בעוצמה של 250W המותאם לתקנות החדשות ובסוללת ליתיום איון נשלפת 24V. הרכיבה על אופניים חשמליים הינה פשוטה ונוחה הרבה יותר מן הרכיבה על הקורקינט, דורשת פחות מיומנות ואף יותר בטוחה ופחות מועדת לתאונות. אופניים חשמליים בעלי 2 מצבי רכיבה - מצב רכיבה ממונעת סטנדרטי, ואילו לאלה מאתנו אשר מעוניינים באופציה של כושר ואימון, ישנה אפשרות של רכיבה ללא המנוע, בעצם כמו אופניים רגילות. תוספת משקל הסוללה היא מינימאלית ואינה מורגשת כלל. לאופניים החשמליים קיימת נוכחות גדולה יותר על הכביש מאשר לקורקינט, אלמנט חשוב ומשמעותי בכל מה שקשור בנסיעה בכביש לצד מכוניות ונהגים שיהיה להם קל יותר לשים לב לרוכבי התחבורה החשמלית שרוכבים על אופניים חשמליים.

אנו נמצאים בעידן חדש, בו לכל אחד מאתנו קיימת אפשרות לשנות ולשפר את מצבו של העולם. בעיית הגזים הרעילים הנפלטים בדרכים הינה פתירה וללא ספק אופניים חשמליים מהווים פתרון קל מהנה וידידותי לכל הנפשות הפועלות, בעיקר לאלה הרוכבים עליהם. נסיעה קלה, בטוחה ובריאה לכולם!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב