דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שרצית לדעת על איפור לתצוגות אופנה 

מאת    [ 26/05/2010 ]

מילים במאמר: 592   [ נצפה 2438 פעמים ]

 

מהו איפור לתצוגות אופנה, וכיצד הוא שונה מהאיפור שאת רואה סביבך בדרך כלל? האם איפור ממסלול התצוגה יכול להתאים גם לך בחיי היום יום? מהם השיקולים של מאפרים מקצועיים בבחירת האיפור לתצוגת אופנה? כל זאת ועוד בכתבה שלפניכם...


איפור לתצוגות אופנה – למה הוא כזה?

לעיתים קרובות אנחנו רואים על מסלולי התצוגה דוגמנים ודוגמנים שמאופרים בצבעים עזים ופסיכודאליים, שנראים "חייזריים" ובלתי הגיוניים לצופה התמים. במקרים הללו, אנחנו שואלים את עצמנו לא פעם – מהי המטרה של איפור פנים מטורף שכזה? הרי אין סיכוי שזה המראה שהמעצב ממליץ לנו לעטות על עצמנו, כאשר אנחנו קונים את הבגד שלו...

 

ראשית, אתם יכולים להירגע – רוב הסיכויים שהמעצב לא מצפה מאף אחד, כולל הוא עצמו, להסתובב במראה כזה בחיי היום יום (או אפילו באירוע מיוחד). מטרתו של האיפור בתצוגות אופנה היא שונה מאוד מהמטרות המוכרות לנו לגבי איפור רגיל – הדגשת תווי פנים, הסתרת פגמים והבלטה של היופי הטבעי.

איפור בתצוגת אופנה משחק תפקיד אומנותי יותר, ומטרתו היא להשלים מבחינה אסתטית את מראה הבגד, וליצור לוק כולל שמגרה את העיניים ומשלהב את הדמיון.

אחרי הכל, לא לחינם תצוגות אופנה משלבות משחקי תאורה, מוזיקה ותפאורה מיוחדת – המטרה העיקרית של תצוגת אופנה היא להציג "שואו" מלהיב, שמעמיד במרכזו את החזון היצירתי של המעצב (שהוא אמן לכל דבר) ואת המימוש של רעיון זה בצורת בגדים.

 

איך נבחר איפור לתצוגות אופנה?

השיקולים של כל מאפר בתצוגת אופנה עילית הם שונים, ומושפעים מגורמים רבים. אך הרעיון שמנחה מאפרות ומאפרים מקצועיים מאחורי הקלעים של התצוגות הוא לא בהכרח "איך להפוך את הדוגמנית ליפה?", אלא "איך לספק לבגד שהדוגמנית מציגה את האמירה האומנותית המתאימה?". אין זה אומר שאיפור בתצוגת אופנה חייב להיות מכוער, אלא רק שהוא אינו מושפע משיקולי יופי, אלא משיקולי קונספט.

חשוב לזכור, שבתצוגת אופנה כל דוגמנית נמצאת על המסלול מספר דקות בלבד, שבמהלכן היא גם מצויה בתנועה מתמדת. לכן על המאפרת מוטלת המשימה של מציאת איפור שיעניק את הרושם הנכון תוך זמן קצר, וזאת מבלי להאפיל על הבגד.

 

האם גם אני יכולה להיראות כמו הדוגמנית בתצוגה?

איפור של תצוגות אופנה, גם כאשר הוא פשוט למראית עין, הוא למעשה מושקע מאוד עד לפרטים הקטנים – בדיוק כמו הבגדים בתצוגה. כמו כן, על איפור של תצוגות אופנה עובדים רק מאפרים מקצועיים ומנוסים, דבר שמקשה על אדם לא מיומן לחקות את המראה שהם יוצרים.

מה שכן, בקורס לימודי איפור תוכלי ללמוד כיצד לתרגם את המראות שאת רואה על המסלול, למראה נוצץ שתוכלי ליישם בחיי היום יום, ולשדרג בעזרתו את הלוק שלך מסתם יפה לייחודי ונועז.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב