דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור מנעולן 

מאת    [ 26/05/2010 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 2438 פעמים ]

 

מנעולן

סביר להניח שכל אחד מאיתנו יזדקק מתישהו לשירותיו של מנעולן. בין אם נאבד את המפתח היחיד שיש לנו לאוטו, בין אם יישבר לנו המפתח בתוך מנעול הדלת, בין אם נשכח את הקומבינציה לכספת ובין אם הילד ינעל את עצמו בתוך הדירה או הרכב ולא יוכל לפתוח את הדלת בעצמו. תמיד כדאי שיהיה ברשותנו מספר טלפון של מנעולן מקצועי ואמין שאותו נוכל להזעיק במקרה חירום.

אולם כמו כל מקרה חירום אחר, לא תמיד יש לנו אפשרות להיערכות מוקדמת ולא תמיד יש ברשותנו מספר טלפון של מנעולן. במקרים כאלו אנו נאלצים לחפש מנעולן באמצע הלילה או כשאנו ממהרים ולחוצים. המהירות והלחץ עלולים לגרום לנו להיחפז ולהזמין את המנעולן הראשון שמופיע במדריך הטלפונים או במנוע החיפוש האינטרנטי. ולא תמיד המנעולן הראשון הוא מנעולן מקצועי ואמין. אז לפני שאתם מזמינים מנעולן, כדאי שתבררו עליו כמה פרטים חשובים.

ראשית, חשוב לדעת שלא כל מנעולן מוסמך לפרוץ מנעולים. ישנם מנעולנים רבים המספקים מגוון שירותי מנעולן, כגון: שכפול מפתחות, התקנת צילינדרים ומנעולים ועוד. אולם מכיוון שפריצת מנעולים היא עבירה פלילית, כל מנעולן המעוניין לעסוק בפריצת מנעולים זקוק לקבל אישור מיוחד ממשטרת ישראל. מנעולן אשר מבצע פריצת מנעולים ללא אישור שכזה למעשה עובר על החוק. לכן הקפידו לוודא שברשותו של המנעולן ישנו אישור פריצת מנעולים מהמשטרה.

שנית, בררו מהו הוותק והניסיון של המנעולן בתחום פריצת המנעולים. לוותק ולניסיון יש חשיבות מכרעת בכל פריצת מנעול, והיא יכולה להעיד על איכות עבודתו של המנעולן. מנעולן וותיק ומנוסה יוכל לפרוץ כל מנעול עם מינימום נזק לדלת או לקירות. מנעולן מנוסה וותיק יודע כיצד לעבוד עם סוגי הצילינדרים והמנעולים השונים, ומסוגל לפרות דלתות עץ, כמו גם דלתות מולטילוק.

שלישית, בררו אילו שירותים נוספים מציע המנעולן. סביר להניח שכאשר אתם זקוקים לשירות פריצת מנעולים, תזדקקו גם להחלפת מנעולים, יצירת מפתח חדש מאין מפתח, שכפול מפתחות, התקנת ידיות ביטחון וכדומה. כדאי תמיד להזמין את שירותיו של מנעולן שמספק מגוון שירותים נוספים פרט לפריצת מנעולים.

ורביעית, אם תזדקקו אי פעם למנעולן תגלו שהשוק מלא במנעולנים. חשוב להקפיד לבחור מנעולן שעובד באזור הגיאוגרפי שלכם. כך למשל אם אתם נמצאים בתל אביב, חפשו מנעולן בתל אביב. כך תוכלו להיות בטוחים שהמנעולן יגיב לקריאה שלכם במהירות רבה יותר ויגיע אליכם מהר יותר. אם אתם נעזרים בשירותיה של חברה גדולה שלה יש מנעולנים בפריסה ארצית או בכמה אזורים בארץ, הקפידו לשאול על זמן ההגעה של המנעולן. אינכם רוצים להמתין שעות ארוכות מחוץ לרכבכם, או להשאיר את הילד זמן רב בבית ללא השגחה. הקפידו להזמין מנעולן שיכול להגיע אליכם בטווח זמן של לא יותר מחצי שעה.

 

זקוקים לשירותי ניקיון?

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב