דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך אפשר ליצור הכנסה נוספת לטווח הארוך? 

מאת    [ 25/05/2010 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 2374 פעמים ]


אם אתה אחד ממיליוני האנשים עם הרצון להרוויח עוד כסף אתה יכול לעבוד באינטרנט בבית. ההזדמנויות ליצירת הכנסה שנייה באינטרנט היא אינסופית.



אחת הדרכים הראשיות לעשות כסף בעבודה באינטרנט מהבית היא באמצעות שיווק רשתי (הידוע גם כ-mlm). עסק של שיווק רשתי הוא יצירת רשת של מפיצים כדי לבנות את העסק שלהם על ידי פיתוח צוות.



כמשווק ברשת ביכולתך להרוויח כסף בשתי דרכים: על המכירות האישיות שלך ועל המכירות של מפיצים שמתחתיך. ככל שתוסיף עוד אנשים לצוות שלך והם יוסיפו עוד אנשים לצוותים שלהם וכן הלאה, אתה תעשה יותר כסף.



היות ואתה עושה הכנסה ב"שכבות" יש לך סיכוי לגיטימי לעשות כסף משמעותי עם עסק של שיווק רשתי. העסק יכול גם להיות בנוי די מהר אם אתה יכול לגייס אנשים שאפתניים אחרים שמבינים את הפוטנציאל של הזדמנות בשיווק רשתי.



עסק לגיטימי של שיווק רשתי דומה מאוד לעסק שיווק הפירמידה. משחקי פירמידה אינם חוקיים, משום שהאדם העליון על כל הצוות לא יכול להיות אף פעם מתחת מישהו אחר בקבוצה. לכן הם תמיד עושים את רוב הכסף.



שיווק רשתי עובד טוב כי זה מאפשר לך לעשות הכנסה שיורית. במילים אחרות, ברגע שאתה מקים רשת של מפיצים רבים אשר כל המבנה עסקיהם אתה תמשיך להרוויח אחוז הכנסה אם אתה עובד או לא.



שיווק רשתי הוא הדרך האידיאלית לעבוד באינטרנט בבית, כי חלק גדול של העסק יכול להתנהל דרך האינטרנט. אתה יכול לגייס מפיצים אחרים באינטרנט. אתה יכול לפרסם ולמכור את המוצרים שלך באינטרנט. אתה יכול לעקוב אחר כל פעולה של העסק שלך.



אתה צריך לתת שיקול דעת לעסקי mlm שאתה מחליט להתחיל. יש מאות (אם לא אלפים) של אפשרויות. מצא אחד עם קו המוצר שאתה נהנה והוא יכול להפיק תועלת וחשוב שיהיה גם ייחודי.



לא כל חברות mlm יש מודל עסקי דומה. חלקם מציעים דרכים נוספות לעשות הכנסה על ידי כמות גדולה יותר של המפיצים. אחרים משלמים לך בשביל לרשום מפיצים. וישנם אשר מאפשרים לך לעשות יותר הכנסה על מכירות המוצר.



זה גם היתרון שלך כדי להתחיל את העסק שלך mlm עם חברה המציעה אימונים טובים ומעקב ותמיכה. החברה צריכה לספק לך אתר אינטרנט עבור שותפים עסקיים פוטנציאליים.



התפקיד העיקרי שלכם עם העסק mlm היא למכור מוצרים ולגייס אחרים כדי לעשות את אותו הדבר. חברת mlm צריכה להתמודד עם כל הדברים האחרים, כולל המלאי , המשלוח של המוצרים ואת ניהול החשבונות של משלם מפיצים.



מכל הדרכים של עבודה באינטרנט מהבית ולעשות כסף, שיווק רשתי היא אולי הטובה ביותר עבור אנשים שרוצים ליצור הכנסה טובה לטווח הארוך.

חני ועקנין


יזמית ומאמנת אישית לבניית עסקים און-ליין ואוף-ליין


כנסו לאתר שלי בשביל להכיר את הדרך להצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב